آنچه این مد نویس مردانه در دوران قرنطینه می پوشد

ویلیام گودمن یک نویسنده مستقل مد مردانه با یک بدون تعجب حس عالی از سبک شخصی او همچنین یک دنبال کردن عالی در توییتر، اگر به دنبال افزودن به فید خود هستید.

نمی توانم کاملاً به یاد بیاورم، اما اگر قرار باشد حدس بزنم، می گویم اینطوری با هم دوست شدیم. زیرا در سال ارباب ما 2020، هیچ چیز به اندازه دوستی که به صورت آنلاین شکوفا شود و IRL را به حرکت درآورد، رایج نیست.

بنابراین هنگامی که سفارشات Stay At Home در سراسر کشور منتشر شد، می‌دانستم که او می‌تواند الهام‌بخشی برای مخاطبان Style Girlfriend ارائه کند.

ببینید این نویسنده مد مردانه در طول یک هفته انزوا در واشنگتن دی سی چه پوشیده است

دوشنبه

اساساً من یک آدم عجیب و غریب هستم که اگر تمام روز با شلوار ورزشی بنشینم نمی توانم کارم را انجام دهم. بنابراین باید حداقل یک شلوار جین بپوشم تا احساس کنم توانایی عملکرد دارم.

من از این فرصت استفاده می‌کنم تا ترکیب‌های جسورانه‌تری را امتحان کنم، تقریباً مانند یک دانشمند که در آزمایشگاه آزمایش می‌کند.

جالب است، اما خوب است که هر روز منتظر چیزی باشید – به خصوص اکنون.

گاهی اوقات من به طور کامل در اطراف یک قطعه ظاهر می سازم و آن را با سایر عناصر تونال جفت می کنم. رنگ متضاد قهوه‌ای روشن شلوار جین و تن‌های تیره‌تر در کت به نظرم با الگوی جسورانه پیراهن پولو ظاهر می‌شد.

قطعات کلیدی:

سهشنبه

برای نوشیدن قهوه صبحگاهی ترد و در عین حال بدون یخ زدن، من گزینه یقه و شورت را انتخاب محکمی می دانم. منظورم این است که اگر برای پرنسس دایانا کار کرد، برای بقیه هم خوب کار خواهد کرد.

با توجه به اینکه موهای من چقدر بلند و نامنظم است، کلاه عالی است.

قطعات کلیدی:

چهار شنبه

در اینجا من تصمیم گرفتم که بهترین کار این است که به این سه راهی گرافیکی بسیار نرم اجازه دهم که بیشتر صحبت کند، زیرا دوستان خوب چاپ بسیار پر سر و صدا است

شلوار والتر اسکای نیز به خوبی مخروطی است و در واقع به شکلی زیبا با فریم بلند من مطابقت دارد.

قطعات کلیدی:

پنج شنبه

من همیشه دوست دارم عناصر بالا و پایین را با هم جفت کنم. در اینجا، تضاد از لباس های لوفر و شلوار جین معمولی و گرمکن می آید.

فکر می‌کردم این شلوار جین رنگ‌شده از سید مشبرن، عناصر قهوه‌ای یقه را به خوبی بیرون می‌آورد.

… و من اخیراً به آهنگ های بروس زیادی گوش می دهم.

قطعات کلیدی:

جمعه

گاهی اوقات از زمانی که در خانه می گذرانم برای «تست میدانی» لباس ها استفاده می کنم.

این فوق العاده عصبی است.

با این وجود، من از این که چگونه این یکی شد خوشحال بودم. یکی از دوستان گفت تونی سوپرانو با کلیف بوث در آنجا ملاقات می کند روزی روزگاری . . . در هالیوود و فوق العاده چاپلوس کننده بود. من نمی توانم صبر کنم تا آن را فرسوده کنم. در نهایت.

قطعات کلیدی:

نماد خواندن

من Style Girlfriend را اداره می‌کنم، و به پسرها کمک می‌کنم تا سبک شخصی‌شان را توسعه دهند و رشد دهند، همه از منظر زنانه دوستانه و حمایت‌کننده.