آنچه او درباره شما به دوستانش می گوید

آنچه او در مورد شما به دوستانش می گوید

آیا می خواهید بدانید که او به دوستانش در مورد شما چه می گوید؟ ادامه مطلب

این را تصویر کنید چند روز پس از یک قرار اول واقعا عالی است و ذهن شما در دومین قرار است. ممکن است تعجب کنید که او درباره تجربه مشترک شما به دوستانش چه می گوید.

آیا او واقعاً به قد شما اهمیت می داد؟ یا برای امرار معاش چه کار می کنید؟ شاید او فقط آن بوسه اول (کمی ناجور) را روی پله های جلویش توصیف کرد؟

آنچه زنان در مورد مردان به دوستان خود می گویند همیشه یک راز محافظت شده بوده است. بنابراین، به زنان SG HQ اجازه دهید تا رازهایی را که ما اجازه می‌دهیم از بین برود، پس از قرار ملاقات، به اشتراک بگذارند.

در زیر، اطلاعاتی که او درباره شما به دوستانش می گوید:

آنچه او در مورد شما به دوستانش می گوید

“مردانی که در مورد موضوع سوال می پرسند بهترین هستند.”

لیندسی 31 ساله می گوید: «بعد از اولین قرار، من همیشه به دوستانم توضیح می دهم که آیا جو قوی بود یا خیر. مخصوصاً اگر برای همگام شدن با مکالمه، یک جورهایی با خودمان زمین خوردیم. معامله داستان و سوال و خنده بین جرعه و لقمه.

دوست دخترم می گویند که هر وقت احساس می کنم واقعاً با یک پسر صحبت می کنم، این کار را انجام می دهم که حرکات وحشیانه ای انجام می دهم، انگشتانم را به هم می زنم و دستانم را جلو و عقب می برم تا نشان دهم که بین ما یک ~ارتباط~ وجود دارد و ما نمی توانیم. حرف نزن

من سخنور بزرگی هستم، چیزی که همیشه احساس خجالت می کنم. بنابراین، برای اینکه در آن لحظه احساس راحتی و هیجان داشته باشم، به مردی نیاز دارم که بتواند با سرعت من مطابقت داشته باشد – و با داستان های واقعاً خوب خودش، دهانم را ببندد.

من همچنین فکر می کنم من واقعاً بامزه هستم (من یک قایق رویایی هستم، قسم می خورم!). معنی؟ پسری که به من بخندد و من را بخنداند، امتیازهای مهمی کسب می کند.

یک نشانه واقعی از خوب پیش رفتن یک قرار این است که به خانه بیایم و به هم اتاقی هایم درباره یک داستان یا جزئیات تصادفی و شگفت انگیز بگویم، نه اینکه “خب، او قد بلندی داشت، او به دانشگاه بوستون رفت.” او یک دانشمند است…

هر چیزی که می توانید بگویید، بپرسید یا به اشتراک بگذارید که باعث می شود احساس کنید در میان یک مصاحبه شغلی با کوکتل نیستید، عالی است.

تا آنجا که مردان در قرار ملاقات ها چه می پوشند – من متوجه می شوم (بدیهی است) و در مورد آن قضاوت می کنم. (هنوز کسی برای بیرون آوردن من صف کشیده است؟) با این حال، تا زمانی که پیراهن و شلواری به تن دارید و یک جفت کفش باحال می پوشید، گرفتن مهر تایید از من کار سختی نیست.

اوه، و پنج دقیقه وقت بگذارید تا موهای صورت خود را با یک موبر تمیز کنید، لطفا! این مقدار تلاش اضافی در ذهن زنانی مانند من که زمان قابل توجهی را صرف آماده شدن می‌کنند، نقش بسزایی دارد.

“من با سکوت در یک مکالمه خونسرد هستم.”

آنیتا، 25 ساله، می گوید: چیزی که همیشه وقتی با افراد جدید معاشرت می کنم، به دوستانم می گویم، به خصوص از نظر عاشقانه، این است که چقدر سکوت بین ما راحت است.

من از سکوت باحالم (یعنی مقداری. تمام ماهی‌های مرده را به جان من نگیرید!)، و فکر می‌کنم اجازه دادن به مکث‌های طبیعی و راحت در مکالمه نشان می‌دهد که طرف مقابل آرام و مطمئن است و همیشه مجبور نیست هر لحظه‌اش را با حرف زدن پر کند.»

برنامه تلویزیونی دوست دختر

“طنز خیلی مهم است!”

مورگان 37 ساله می گوید: “اولین چند خلاصه پس از قرار ملاقات در بین دوستان دختر من معمولا با یک سوال شروع می شود: “آیا تاریخ دیگری در کارت وجود دارد؟”

هنگامی که این خط مبنا تعیین می شود، معمولاً به شما اطلاع می دهد که آیا قرار است به تمام جزئیات پرمویی در مورد همسر و تاریخ خود بپردازیم یا خیر.

اگر یک قرار کاملاً مزخرف بود یا من احساس نمی‌کردم که آن را شکست دهیم، قبل از اینکه به مبحث بعدی برویم، تقریباً دو دقیقه یا کمتر توضیح خواهم داد که کدام صفات یا رفتارها باعث تحقیر می‌شوند.

برخی از مشترکات، مثل اینکه هر دوی ما به شوخی های من می خندیم (شوخی، نوعی)و اینکه چگونه یکپارچه در مکالمه فرو می رویم، همیشه نظر من را تحت تأثیر قرار می دهد.

مطمئناً، دوست دختر من سن و شغل او را برای اندازه گیری خوب می پرسند، اما این هرگز نشان دهنده تجربه به عنوان یک کل نیست.

بله، برای بررسی دقیق، سن / شغل / مکان را ارائه خواهم کرد. در مورد بقیه؟ اگر خوب پیش رفت، معمولاً سیل تعریف ها و حکایات مثبت از تاریخ ماست.

من همیشه سبک شوخ طبعی او را توصیف می کنم، اگر به نظر می رسد که او واقعاً علاقه مند به شناختن یکدیگر است، بخشی از “پس، برای سرگرمی چه کار می کنید؟” و – البته – احتمال اینکه او با دوستانم هماهنگ شود. یا خانواده

به من گوش کن: شاید در اوایل بازی در نظر گرفتن عضویت دوست و خانواده خیلی زودرس به نظر برسد، اما این بخش از زندگی من در اولویت قرار می گیرد، بنابراین توجه به احساس من در مورد پسری که با او قرار می گذارم تأثیر می گذارد.

“ارتباط چشمی و تعامل کلیدی است”

شانون 33 ساله می گوید:من قطعا به تماس چشمی و نامزدی در یک قرار توجه می کنم.

آیا او می پرسد دنبال کنیدسوالاتی مطرح می کند که نشان می دهد او واقعاً به آنچه شما می گفتید گوش می داد؟ یا شاید، او وقتی داستانی را تعریف می کنید به آهنگ های مختلف صدای شما واکنش نشان می دهد؟ آیا او سعی می کند در یک مکالمه با شما ارتباط برقرار کند؟

من زیاد صحبت می‌کنم و دوست دارم با کسی باشم که درگیر است و می‌تواند به معنای واقعی کلمه درباره هر چیزی صحبت کند، بدون اینکه از موضوعات خاصی دوری کنم.

وقتی اولین قرارم را با دوست پسر فعلی ام رفتم، یادم می آید که بعد از آن قرار را برای دوست دخترم شگفت انگیز توصیف کردم، زیرا گفتگوی ما بدون زحمت جریان داشت. ما در سطوح زیادی به هم متصل شدیم! وقتی متوجه شدیم که علایق مشابهی داریم، گفتگو را آسان کرد. ما در آن هفته همان مقالات خبری را خوانده بودیم، به همان پادکست ها گوش داده بودیم.

و ما به وضوح علاقه زیادی به شنیدن نظر دیگران در مورد چیزها داشتیم. این است آن ها نوعی ارتباط که ارزش بازگرداندن آنها را به دوستانم دارد.

آنچه او در مورد شما به دوستانش می گوید

“موارد مشترک ما یک امتیاز بزرگ است”

لوپ 28 ساله می گوید: “من دوست دارم هر قسمت عجیب و غریب از مکالمه مان را بازگو کنم. من همچنین سعی می کنم شخصیت آنها را با یک شخصیت سینمایی مقایسه کنم که می دانم دوستانم آن را تشخیص می دهند. مانند، “او بیشتر یک قفس است تا اندی.”

این یک راه آسان برای آنها برای سنجش شخصیت او و احتمال اینکه فکر کنند ما با هم زیبا خواهیم بود، است.

من فکر می کنم اشتراک بین موسیقی و ترجیحات فیلم کلید یک رابطه عملکردی است. لازم نیست که باشد (یا حتی نباید!) 100% هماهنگ کنید، زیرا خیلی خوب است که بتوانیم یکدیگر را با چیزهای جدید آشنا کنیم. اما، اگر به خاطر دوست داشتن Blink 182 و No Doubt به من بخندند، قبل از تاریخ تمام شده است.

“این در مورد ظاهر نیست”

دانیل 34 ساله می گوید: من چیزی را به شما می گویم که هرگز نمی گویم. من هرگز توصیف کنید که او چگونه به نظر می رسد

چرا؟ چون من متوجه شدم که جاذبه فیزیکی بسیار ذهنی است و به هر حال، بسیار بیشتر از این که شبیه کریس ایوانز باشد، آگاه است. کاپیتان آمریکا یا نه.

بنابراین، گفتن اینکه او قد بلند با موهای تیره، یا کوتاه قد با کمی شکم است، کمک چندانی به درک دوست دخترم نمی کند که چرا من او را دوست دارم (یا نه). بجای؟ ممکن است بگویم او برای نگاهش کمی تلاش کرده است. یا شاید بعد از اینکه هر کدام به خانه رسیدیم به من پیام داد.

این چیزهایی است که به آنها می فهماند که چرا ممکن است من به یک پسر جدید تبدیل شوم یا نه.