ویدئو: چگونه آستین های پیراهن خود را بچرخانیم

آیا می خواهید یاد بگیرید که چگونه آستین پیراهن خود را رول کنید؟ آن را به آسانی آماده … تنظیم … رول.

آموزش آستین بالا بزنید

وقتی صحبت از لباس می شود، این چیزهای کوچک هستند که تفاوت بزرگی ایجاد می کنند.

هنگامی که استایل شخصی خود را مشخص کردید و متوجه شدید که یک تناسب خوب چگونه به نظر می رسد، آن زمان است که لذت واقعی شروع می شود. چیزهای به ظاهر کوچک مانند جایی که شلوار شما می شکند واقعاً کل لباس شما را ارتقا می دهد یا اینکه مربع جیب شما با کراوات شما چگونه به نظر می رسد.

شاید این زمانی باشد که من در کالج به عنوان یک “فروشنده بصری” (معروف به کمد مانکن) برای Abercrombie & Fitch گذراندم. HQ هر بار که نمایشگرهای روی میزهای جلوی فروشگاه باید عوض می‌شد، کتاب‌ها را می‌فرستاد – به معنای واقعی کلمه، کلاسورهای بزرگ.

تمام جزئیات فراخوانی شد و نحوه انجام آن توضیح داده شد فقط تا. هر شلوار بند دار، هر یقه باز پرت شده، هر دستبند چند لایه. هیچ نگاهی تصادفی نبود.

شاید به همین دلیل است که چشمم به صدای بلند یک پیراهن لباس یا روپوشی که دریچه هایش هنوز بسته است می دود. نمی‌توان گفت که ما خانم‌ها اشتباهات استایل خود را مرتکب نمی‌شویم (ما مدام اشتباه می‌کنیم!)، اما من به این باور رسیده‌ام که خانم‌ها عموماً از این نکات و ترفندهای سبک آرایشی آگاه‌تر هستند. جایی که? کار در مرکز خرید در بزرگ شدن؟ شاید مجلات؟ احتمالا بیشتر از همه از نکات تجارت با دوستانمان است.

“هی، چگونه می توانی موهایت را مجبور کنی که جلوی این کار را انجام دهد؟” ما ممکن است در صبحانه بپرسیم. “چطور شلوارت را بند زدی تا اینطور بماند؟”

من واقعاً نمی توانم ببینم که پسرها با دوستان خود همین گفتگوها را دارند.

اما اینجا در SG HQ، ما می دانیم که شما انجام دادن می‌خواهید در لباس پوشیدن خوب تلاش کنید، زیرا می‌دانید که وقتی یک میلیون دلار به نظر می‌رسید و احساس می‌کنید چقدر اعتماد به نفس دارید.

بنابراین، ما اینجا هستیم تا در مورد چیزهای کوچکی که لباس شما را به سطح بالاتری می برد کمک کنیم. مانند آنچه که؟ چگونه در مورد یک پرایمر گام به گام در مورد نحوه پیچیدن آستین پیراهن خود به روشی که می گوید: فیلمبرداری جلد کاتالوگ J.Crew به تازگی تمام شده است?

نکته در مورد چرخاندن آستین پیراهن این است که خیلی ساده به نظر می رسد، درست است؟ و هست. به معنای واقعی کلمه هر کسی می تواند به سادگی رول رول رول آستین‌های پیراهن شما تا آرنج یا حتی از آرنج شما می‌گذرد. اما این بدان معنا نیست که ظاهر خوبی دارد. در واقع، یک رول ساده آستین شما ممکن است کاربردی باشد، اما قطعا مد نیست.

در واقع، چرخاندن شیک آستین های پیراهن یک کار است هنر. و امروز، ما به شما یاد می دهیم که چگونه بر آن مسلط شوید. پس از خواندن آموزش و تماشای ویدیوی زیر، شما باب راس آستین پیراهن رول شده خواهید بود. اما به جای درختان شاد، آستین های شاد را تکان خواهید داد.

اسپویلر؟ این همه در zhushing است. خوشبختانه، این نوع ظاهر برجسته نیازی به تلاش اضافی ندارد، و هر کسی – بله، هر کسی – می تواند انجام دهد.

در زیر، چگونه آستین پیراهن خود را به روشی شیک بچرخانید:

راهنمای آستین پیراهن خود را رول کنید

1. دکمه های کاف خود را باز کنید.

اگر پیراهنتان گشادتر روی بازویتان می‌آید، دکمه دستکش (دکمه بعدی روی آستینتان به سمت آرنجتان) را ببندید تا مطمئن شوید که چین‌های بعدی روی بازویتان محکم می‌مانند.

اگر پیراهن بازوی شما را بیشتر در آغوش می‌گیرد، دکمه‌های آن را باز بگذارید تا چین‌ها روی آرنج‌تان برود بدون اینکه گردش خون قطع شود.

2. آستین پیراهن را به عقب تا کنید

درست به بالاترین قسمت بازو، جایی که در نهایت می‌خواهید بالای چین بنشیند، معمولاً کمی بالاتر از آرنج.

آموزش چگونه آستین پیراهن خود را رول کنید

3. این چین اولیه را تقریباً از وسط تا کنید

تا زدن ثانویه را روی چین اول بیاورید. مطمئن شوید که کاف را روی تاشوی اصلی بگذارید تا به بیرون نگاه کند. انتها را کمی بکشید و مواد را خم کنید تا به نظر برسد که این کار را سریع انجام داده اید. حتی اگر واقعاً پنج دقیقه برای به دست آوردن آن صرف کرده باشید فقط تا.

…و 4. آبجو سرد باز کنید

جرعه جرعه بنوشید، سپس در ظاهر شیک و شیک خود بنوشید. برای استقبال از نگاه های تحسین برانگیز زنان، کودکان کوچک و سالمندان در اطراف آماده شوید.

راهنمای چگونه آستین خود را بالا بزنید
آستین پیراهن رول شده

بصری پویاتر می خواهید؟

این ویدیو را در مورد نحوه پیچیدن آستین پیراهن خود که این فرآیند را شفاف می کند، ببینید:

برای کسانی از شما که یادگیرنده بصری هستند، امیدوارم این کمک کند! ما فهمیدیم، اگر دیدن آن در تصاویر مفید باشد، یکنواخت خواهد بود بیشتر برای تماشای همه چیز مفید است … یا در واقع، تماشای آن تا کردن [insert groan here].

***

آماده اید تا خرید خود را برون سپاری کنید؟

تیم SG می تواند کمک کند!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر آماده ارتقای سبک خود هستید، اما از فکر خرید برای آنها می ترسید… در نظر بگیرید که Team SG برای شما فروشگاه داشته باشد! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما قسم می‌خوریم که واقعا عالی است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***