مد مردانه راحت از یک خلاق در نیویورک

لیلاند گروسمن یکی از آن دسته از افرادی است که عبارت «انگشت روی نبض» برای او ابداع شد.

رهبر استراتژی مستقر در نیویورک در استیپل دیزاین همیشه آخرین طراح را می شناسد که تا به حال نامش را نشنیده اید (اهم، شخصا). او کفش کتانی را پوشیده است که شما هرگز نمی توانید به آن دست پیدا کنید. و او با برندهای بزرگی کار می کند که او را استخدام کرده اند تا آنها را با افرادی مانند، خوب، افرادی مانند للند گروسمن خوب جلوه دهد.

اما هیچ کدام از اینها را علیه او نگه ندارید. او همچنین یک پسر واقعاً بامزه و مهربان است که از تناسب اندام نمی ترسد، حتی در زمان انزوا.

از مدهای شیک و در عین حال راحت مردانه یک هفته ای در Lower East Side الهام بگیرید:

لباس های مد مردانه راحت
روز 1
للند گروسمن مد راحت مردانه

زمانی که دوست دختر صاحب سبک از من خواست در این سریال شرکت کنم، افتخار کردم اما پاره شدم. این درخواست به دنبال “پناه در محل” به منظور، مسح یک ماه آینده یا بیشتر به یک وضعیت به شدت شلوار ورزشی آمد.

احساس می‌کردم محتوای لباس «در خانه بمانیم» افزایش پیدا می‌کند (که وجود دارد) بنابراین می‌خواستم از این به عنوان فرصتی برای پوشیدن لباس‌های واقعی و بیرون رفتن استفاده کنم.

من یک دوست خوب از خانه در کالیفرنیا دارم که حدود 15 دقیقه دورتر زندگی می کند و در طول چند هفته گذشته به طور پراکنده قدم می زد تا در فاصله ای امن به عقب برسم. او هم با انزجار از من عکس گرفت.

در مورد این لباس

مجموعه «ساخت ایتالیا» نایک همیشه قطعات جالبی دارد و این کت ترنچ هم از این قاعده مستثنی نیست، زیپ های ریری هم به درد نمی خورد!

شلوار Dries برخی از موارد مورد علاقه من است که چند سال قبل در OC با فروش سنگین خریداری شده است. Asics برخی از راحت ترین کفش هایی هستند که من دارم و به دوستم Vicken و برند او Good Fishing فریاد می زنم.

خرید لباس:

روز 2
للند گروسمن مد راحت مردانه

سویشرت از برند خودم L.11 است، بنابراین من کمی نسبت به آن بی تفاوت هستم. اونی جین احتمالا بهترین شلوار جینی است که کسی نام آن را نشنیده است.

کلاه Lady White یکی از موارد مورد علاقه من است، فکر نکنید که هنوز منتشر شده است!

خرید لباس:

روز 3
للند گروسمن مد راحت مردانه

فلانل Woolrich را در یک بازار کثیف خریدید – برای وینتیج حق بیمه پرداخت نکنید!

میزونو کفش ورزشی مورد علاقه من در سال 2020 است.

خرید لباس:

روز 4
للند گروسمن مد راحت مردانه

ایوان کینوری از زادگاه من، سانفرانسیسکو، طراح فوق العاده ای است که باید مراقب او بود. با تی شرت های RRL، به خصوص در فروش، نمی توانید اشتباه کنید! من این شلوار جین قهوه ای را بیش از 10 سال است که دارم.

خرید لباس:

روز 5
مد راحت مردانه

Lady White Co. بهترین سه راهی‌ها را در بازی می‌سازد و این شلوارها یا شلوارهای آهسته بازی را تغییر می‌دهند: راحت و انعطاف‌پذیر، اما نه عرق‌ریز.

اگر من یک کفش نایکی بسازم، با Free Trails (بسیار دست کم گرفته شده) کار می کنم و به همکار قدیمی ام و عملیات رنگرزی کراواتش، تینو سابی، فریاد می زنم!

خرید لباس:

نحوه مطابقت در برنامه های دوستیابی

مدهای راحت مردانه را از مردان واقعی ببینید، مانند این بازاریاب مبتنی بر SF و نویسنده مد مردانه که در DC گیر کرده است