چرا “علف ها در آن سوی سبزتر است” بد است

دوش بهاری، چمن سبزتر است

همانطور که ما با سر بهار شارژ می کنیم (جدی، ماه مارس چگونه است؟! سرعت حرکت خود را آهسته کنید، 2021)، من خیلی به تغییر فکر کرده ام.

همه ما این ضرب المثل را می دانیم که “بارش های آوریل گل های اردیبهشت می آورد.”

اما … واقعاً دقیق نیست، اینطور است؟

منظورم این است که گفتن با صدای بلند دوست‌داشتنی است، و دوست دارم که خاطرات خوش دوران کودکی را از زیر پا گذاشتن گودال‌ها و چیدن گل‌ها از باغچه حیاط خلوتمان به یادگار بگذارد.

اما، باران‌های آوریل لزوماً گل‌های ماه مه را به همراه نمی‌آورند، زیرا بهار به کلیشه‌های قافیه مهد کودک شما اهمیتی نمی‌دهد که احتمالاً در گرافیک اسکریپت Pinterest بسیار زیبا به نظر می‌رسند.

گاهی آوریل کولاک می آورد. گاهی کشش. اکنون بیش از هر زمان دیگری هوا غیرقابل پیش بینی است.


وقتی نوبت به تغییر می‌رسد، باور به این ایده که چیزی به سادگی اتفاق می‌افتد، زیرا همان چیزی است که همیشه اتفاق افتاده است، فقط تنبلی نیست.

اغلب به طور مستقیم اشتباه است!

ایده هایی مانند: وقتی از دانشگاه فارغ التحصیل شدید، شغلی در انتظار شما خواهد بود. زمانی که کودک در طول شب بخوابد، این عشق باز خواهد گشت. زمانی که پول بیشتری برای خرید لباس داشته باشید، استایل شما بهبود می یابد.

اما موضوع اینجاست. یک چیز نیست بطور خودکار دیگری را شروع کنید

چمن سبزتر است می گوید

وقتی به تغییر فکر می‌کنیم، و اینکه چگونه آن را در زندگی خود ایجاد کنیم، جمله دیگری را که اخیرا شنیده‌ام ترجیح می‌دهم. من فوراً در فهرستی از جملات تاکیدی روزانه خود قرار گرفتم که در صورت نیاز به تعدیل نگرش، بارها و بارها در ذهنم تکرار می‌کنم. امتیازهای اضافی که همچنین با مضمون محوطه سازی است:

“در جایی که به آن آب می دهید، علف همیشه سبزتر است.”*

عالیه، درسته؟

خیلی ساده، اما در عین حال بسیار شگفت انگیز (به هر حال برای من).

من دوست دارم که موضوع مورد علاقه من در زندگی من مورد توجه قرار گیرد (و موضوعی که من به طور روزانه یاد می گیرم و دوباره یاد می گیرم، بنابراین یک لحظه فکر نکنید که فکر می کنم من متخصص اینجا هستم): قصد.

شما زندگی خود را خلق می کنید. بنابراین، وقتی باران نمی بارد، از باسن خود بلند شوید و آبپاش را بگیرید.

همچنین به من یادآوری می‌کند که در تاریکی درونم غوطه ور نشوم، جایی که نسبت به افراد دیگری که به نظرم موفق‌تر از خودم هستند، حسادت می‌کنم و ناراضی هستم. زیرا من قطعاً مقصر هستم که همزاد شیطانی عبارت فوق را به زبان می‌آورم، “چمن‌ها همیشه سبزتر از طرف دیگر هستند!”

اکنون یعنی یک ضرب المثل بد است که همه ما بهتر است از خاطرات خود خلاص شویم. چه مفهوم عجیبی برای پذیرفتن، با فرض زندگی، این بازی افتضاح حاصل جمع صفر است که در آن موقعیت‌هایی که ما در آن قرار می‌گیریم در مقابل موقعیت‌هایی که دیگران در آن قرار می‌گیرند، به همان اندازه بزرگ یا وحشتناک هستند.

خوشبختانه، زندگی یک بازی با جمع صفر نیست. اگر برنده شدی به این معنی نیست که من باختم.

پیشنهاد این که علف همیشه سبزتر از طرف دیگر است، به این معنی است که اگر به آن طرف برسم، به همان اندازه بد خواهد بود – فقط متفاوت است. بنابراین شاید من باید به سادگی از جایی که هستم راضی باشم؟ اوه، چه بد

بنابراین در مورد دوش ماه آوریل و توانایی های جادویی آنها در رشد باغ فراموش کنید. بجای، یک شلنگ بگیرید و به آبیاری بروید.

اگر شغل عالی می‌خواهید، در کلاسی شرکت کنید تا مهارت‌های خود را ارتقا دهید، از یک مربی بخواهید، شروع به صیقل دادن رزومه خود کنید.

اگر می‌خواهید یک رابطه عالی داشته باشید، سعی کنید خود را به فردی تبدیل کنید که می‌خواهید با او رابطه داشته باشید – و سپس بیرون بروید و از مردم در مورد قرار بپرسید. (عجیب، من هرگز زوجی را ندیده‌ام که وقتی نتفلیکس را به تنهایی در خانه‌هایشان تماشا می‌کردند با هم آشنا شدند).

اگر استایل عالی می خواهید، یاد بگیرید که چگونه متناسب با تیپ بدنی خود لباس بپوشید، مارک هایی را کشف کنید که به شما احساس بهترین بودن را می دهند، و منابعی مانند Style Girlfriend را مطالعه کنید که حداقل برخی از کارهای سنگین را برای شما انجام می دهد. دانش و ویترین خرید

چمن خود را آبیاری کنید اجازه دهید باران های آوریل هر کاری که می توانند انجام دهند.

*تنها استثنای این ضرب المثل تختخواب بودن؟ مو. برای کسانی که موهای عالی دارند، چمن همیشه سبزتر است.

***

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

برای ارتقای سبک بازی خود آماده اید؟

تیم SG می تواند کمک کند! بیشتر بدانید.