قیمت آیفون 13 پرو – خرید و مشخصات آیفون 13 پرو

آل دیجیتال یک مرجع مطمئن برای خرید انواع کالای دیجیتال و لوازم جانبی موبایل، لپ تاپ و تبلت است. اپل برای اندازه، رزولوشن و حاشیههای آیفون 13 پرو مکس مانند نسل قبلی خود عمل کرده و iphone 13 Pro Max از اندازه 6.7 اینچی و رزولوشن 2778×1284 برخوردار است. قیمت ایفون ۱۳ پرو در بازار جهانی از 1150 یورو شروع میشود که قیمتی گزاف است و شاید با توجه به کیفیت و سابقه اپل، قیمت آیفون ۱۳ پرو قابل پیش بینی بود. اما برخلاف سایر برندهای مطرح، اپل به این موضوع اعتقاد چندانی نداشت و در همین راستا آیفون 11 و 12 پرومکس با همان نرخ نوسازی 60 هرتز روانه بازار شدند و این قضیه به یک نقطه ضعف بزرگ برایگوشیهای اپل تبدیل شده بود.

این نمایشگر حدود 87.4 درصد از پنل نمایشی را در بر میگیرد که نشان دهنده حاشیههای کم این گوشی است. آیفون 12 یکی از بهترین گوشیهای ضد آب است. مشخصات و قیمت آیفون 13، نشان می دهد که این گوشی، یک سر و گردن از همه آیفون های دیگر و حتی همه گوشی های بازار، بالاتر است. در کنار این مجموعه، از یک سنسور تشخیص عمق TOF 3D LIDAR نیز استفاده شده که مجموعه را کامل می کند. اما چیزی که به این دوربینها اضافه شده لرزش گیر اپتیکال تصویر است که پیش از این در آیفون وجود نداشت. کمپانی اپل برای نمایشگر گوشیهای آیفون 11 و 12 پرومکس از صفحه نمایش Super Retina XDR OLED بهره برده است که در ادامه هم برای جدیدترین گوشی iphone خود نیز از این نمایشگر استفاده میکند.

آیفون ۱۳ و آیفون ۱۳ مینی مانند مدل خود در سری 12، نمایشگرهای OLED معروف به Super Retina XDR را دارند که ارتقای قابل توجهی یافته اند و می توانند تا 800 نیت هم روشنایی داشته باشند. یکی دیگر از ویژگیهای دوربین واید آیفون 13 پرومکس عملکرد بسیار خوب آن در محیطهای با نور کم مانند شب است که با استفاده از آن میتوان تصاویری با جزئیات بالا ثبت نمود. این دوربین قدرتمند عملکرد بی نظیری دارد و عکسهای ثبت شده با آن از جزئیات فوقالعاده و نویز بسیار کمی برخوردار است. این گوشی با سیستم عامل آیاواس هشت عرضه شدهاست.

اما Apple با عرضه آیفون 13 پرومکس سنت شکنی کرد و آن را با پشتیبانی از رفرش ریت 120 هرتز روانه بازار کرد. مرکز ماشین های اداری کیومیتا انواع گوشی های موبایل اپل را با قیمت روز برای شما کاربران گرامی عرضه کرده است. در نسخه پایه و مینی از 4 گیگابایت رم در کنار دو دوربین 12 مگاپیکسلی واید و اولترا واید و در نسخههای پرو و پرو مکس از 6 گیگابایت رم در کنار 3 دوربین واید و اولترا واید و تله فوتو استفاده کرده است. اصلیترین دوربین آیفون 13 پرومکس از سنسور 12 مگاپیکسلی با لنز واید و دریچه دیافراگم f/1.9 تشکیل شده است.

اگر دوست دارید این نوشتار را داشته باشید و مایل به دریافت اطلاعات بسیار بیشتر در مورد گوشی آیفون یا سامسونگ لطفا به بازدید از وب سایت ما.