اسانس چیست + فروش انواع اسانس خوراکی

فروشگاه اینترنتی صفافرگرنس بستری برای آشنایی با محصولات و خرید عمده عطر و اسانس صنایع آرایشی بهداشتی و فروشگاههای تخصصی عطر و ادکلن می باشد. در صورت نیاز به اسانس نعناع، خرید آن را از فروشگاه اینترنتی تمادکالا با قیمت مناسب و کیفیت تضمینی انجام دهید. جهت دریافت اطلاعات تکمیلی پیرامون خرید اسانس می توانید با کارشناسان تمادکالا تماس حاصل فرمایید و از راهنمایی ها جهت تهیه اسانس نعناع و سایر اسانسهای خوراکی موجود استفاده نمایید. اسانس های محلول در آب نوعی از اسانس های خوراکی می باشد که به دو صورت مایع و پودر در بازار عرضه می شود که در بین آن ها، اسانس هایی که به صورت مایع هستند در صنعت غذاسازی بیشترین مصرف را دارد که از این گونه اسانس عموما در تهیه انواع نوشیدنی ها مانند آب میوه ها به شدت استفاده می شود.

مضرات استفاده از اسانس ها به روش و طریقه مصرف از اسانس های خوراکی بستگی دارد. فروشگاه ایران کوک کار را برای مصرف کنندگان آسان کرده و می توان ارزان ترین اسانس ها را در طعم های مختلف از این فروشگاه خریداری کرد. اسانس لیمو، یکی از انواع اسانس برای مواد شوینده است که معمولاً آن را در شوینده های خانگی بیشتر می توان یافت. اسانس های غیر خوراکی از اسانس هایی می باشند که در تهیه و تولید مواد غذایی کاربردی ندارد، اما در تهیه انواع عطر ها، ادکلن ها، مواد شوینده مانند صابون، شامپو، پودر لباسشویی و …

اسانس ها از یک سری ترکیبات پیچیده ای ساخته شده اند که از نظر ترکیبات شیمیایی با یکدیگر اختلاف دارند و در حقیقت انواع ترکیبات آلی از قبیل هیدروکربن ها،الکل ها،کتون ها،آلدئیدها،اترها،استرها،اکسیدها و غیره در روغن فرار یافت می شود.به طور کلی ۵۰۰ نوع ترکیب شیمیایی ساخته شده است مثل روغن بادام تلخ ،بنزآلدئید ومتیل سالسیلات.

به طور کلی امروزه اسانس ها یکی از پرکاربردترین و پرمصرف ترین افزودنی های خوراکی، بهداشتی، دارویی، آرایشی و … در حقیقت در صورتی که اسانس ها به درستی استفاده نشود موجب بروز مشکلاتی می شود که می توان به سر درد، حالت تهوع، دل درد، انواع آلرژی ها مانند آلرژی و حساسیت های پوستی، سرفه های خشک، تنگی نفس و … از ویژگی و مشخصات اسانس ها می توان به طعم آن ها، رایحه و عطر آن ها، خاصیت و یا خواص درمانی آن ها، فرمولاسیون اسانس ها و …

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد قیمت اسانس طبیعی نعناع بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.