فیلم برای ساختن

رفیقم پولی اخیراً من را به یک نمایش در فضای باز که بعد از کار در آن شرکت کرده بود دعوت کرد. این نوع رویدادها برای نیویورکی‌ها جالب است، چیزی در مورد ایجاد یک پارک کامل یا پشت بام در اتاق نشیمن (در غیر این صورت بسیار کوچک).

فیلم؟ وس اندرسون سلطنتی تننباوم.

“آیا آن را دیده ای؟” پولی از من پرسید.

“چند بار، من فکر می کنم. فکر نمی‌کنم تا به حال به این نتیجه رسیده باشم.» خندیدم. “این یک فیلم ساختگی است.”

به من نگاه کرد و سرش را به سمت شانه چپش خم کرد. “یک فیلم ساختگی؟”

“آره، شما می دانید. نوع فیلمی که شما می‌سازید، بدون اینکه قصد داشته باشید که در واقع آن را از سر بگذرانید.» نمی توانستم باور کنم که او دقیقاً نمی دانست من در مورد چه چیزی صحبت می کنم. «مثل یک لیست پخش Spotify که برای اتصال به رایانه خود نگه می دارید. آن فیلم هایی که می گذارید در حالی که نمی گذارید واقعا می‌خواهید یک فیلم تماشا کنید، اما به مقداری همراهی نیاز دارید.»

“شما. دارند. به. نوشتن. در باره. آن.”

بنابراین ما اینجا هستیم. من از چند نفر از اعضای تیم SG برای موارد دلخواهشان نظرسنجی کردم و تعدادی از اعضای خودم را در زیر فهرست کردم.

در زیر، 10 فیلم برتر به نقل از Style Girlfriend:

1. رویال تننباوم

تننباوم سلطنتی فیلم می‌سازد، فیلم‌هایی که باید به آنها بپردازید

موجود در: نتفلیکس

مگان می گوید: همانطور که قبلاً گفته شد، فیلم کامل ساخته شده است. در صحبت با گابی در مورد موضوع، متوجه شدیم که شما می توانید کل مجموعه کارهای کارگردانان و بازیگران را به این صورت دسته بندی کنید. “همه [whoever] فیلم‌ها فیلم‌های ساختگی هستند/همه [whoever else] فیلم ها نیستند.»

در اینجا یک مثال است. تمام فیلم‌های تام کروز، فیلم‌های ساختگی هستند. همه فیلم های کیسی افلک اینطور نیستند.

تمام فیلم های وس ​​اندرسون فیلم های ساختگی هستند. قبیله صحبت کرده است.

2. لبوفسکی بزرگ

فیلم بزرگ لبوفسکی

موجود در: YouTube Movies

مگان می گوید: فیلم ساخته شده اصلی. آیا کسی تا به حال این را در یک جلسه دیده است؟ مشکوک. شاید جف بریجز، اما احتمالاً حتی آن را به خاطر نمی آورد.

3. مات و مبهوت

گیج و گیج فیلم را می سازد

موجود در: Amazon Prime

SG می گوید: خطوطی را که می‌دانید طوطی‌سازی کنید («مثل بیکن سرخ کنید، عوضی‌ها!» «فقط باید به زندگی ادامه دهید، LIVIN»)، و سپس به پینک ثابت کنید که درست است («فکر می‌کنم آن‌ها می‌ترسند که برخی از ما خیلی خوب رفتار کنیم.» زمان.”)

> نگاه او را بدزدید: متیو مک‌کانهی در «مبهوت و گیج»

4. فیلم اصلی X-Men

فیلم x men ساخته شده است
یادداشت سردبیر: نمی‌دانم این از فیلم اول است یا نه، اما تصویر قدیمی به نظر می‌رسد، بنابراین…

موجود در: iTunes

هیتا می گوید: شیمی بین لوگان و جین قابل لمس بود و هیچ مردی به دیدن دوباره آن نه نمی‌گفت.

اینطور نیست، اما برای پیگیری ها، او به من گفت. «عاقبت X-2 یکی دیگر از فیلم های ساخته شده محکم است، اما X-3: The Last Stand… نه چندان. خیلی آشفته، فکر می کنم؟»

5. فال

فال، فیلم هایی برای ساختن

موجود در: HBO Now

گابی می گوید: وحشت در دسته make out قرار می گیرد زیرا چرا وجود دارند؟؟؟؟ آنها کابوس آور هستند و همیشه نوجوانان زیادی در بین مخاطبان حضور دارند.

همچنین؟ “هر چیزی که موافقم ببینم و در ژانر معمول من قرار نگیرد، یک فیلم ساختگی است.” چه می توانم بگویم؟ او یک شکار است، بچه ها!

6. گوونی ها

goonies netflix و chill

موجود در: نتفلیکس

تیلور می گوید: وقتی 17 ساله بودم، با یک خانواده آمریکایی به فرانسه رفتم و در عشق نوجوانی با پسری که یک سال از من بزرگتر بود و شبیه عروسک کن به نظر می رسید، کاملاً سر به زیر بودم.

در آخرین روزهای سفرمان، بالاخره رویای من محقق شد. بعد از اینکه بقیه اعضای خانواده به خواب رفتند، ما بیدار ماندیم تا تماشا کنیم گونی ها. می‌توانستم بگویم که او می‌خواهد بفهمد، اما من تا به حال واقعاً فرانسوی پسری را نبوسیده بودم و ترسیده بودم. می‌توانستم بگویم که او می‌خواهد مرا ببوسد، بنابراین… وانمود کردم که خوابم؟ مطمئنم که او می دانست، اما من متعهد شده بودم، بنابراین در نهایت او مرا در آغوش بزرگ و برنزه 18 ساله اش گرفت و به رختخواب برد.

پس آره، گونیمی توانست فیلم ساخته شده من باشد اما افسوس.»

ورودی اضافی: لابرینت

7. ثور: راگناروک

ثور راگناروک نتفلیکس و سرد

موجود در: نتفلیکس

تیلور و مگان موافقند: فیلم های ابرقهرمانی؟ چیز ما نیست کریس همسورث در نقش یک ثور شوخی؟ ما استثنا قائل می شویم.

8. Beatles A Hard Days’ Night

شب سخت روز نتفلیکس و خنک

موجود در: iTunes

مگان می گوید: این واقعا یک برد-برد است. این فیلم حتی امروز نیز به طرز شگفت انگیزی خوب است (افسوس که نمی توان همان را در مورد آن گفت دنیای ادویه). سپس، زمانی که می‌خواهید توجه خود را متوقف کنید، فیلم شما به یک لیست پخش آماده تبدیل می‌شود!

9. پارک ژوراسیک

فیلم ساخت پارک ژوراسیک

موجود در: نتفلیکس

تیلور می گوید: بنابراین به عنوان هیولای 32 ساله ای که اکنون هستم، به پارک ژوراسیک به عنوان یک فیلم ساخت عالی 2018 رای می دهم. شما درام دارید، می خندید، نوستالژی دارید، و جف گلدبلوم را دارید.

شما برای لذت بردن از اولین لایک، 40 دقیقه فیلم (دقیقا زمانی که لورا درن برای اولین بار دایناسورها را می بیند، در آغوش می گیرید، زیرا یکی از بهترین صحنه های فیلم تا به حال است) و سپس به شهر تبدیل می شود. فقط مطمئن شوید که در یک نقطه یواشکی صدا را کم کنید تا زمانی که دنیس کامیونش را در گل و لای در طول هرج و مرج گیر می‌کند، با آن صحنه مزاحم نشوید و… خوب، می‌دانید که چطور می‌شود.

و در نهایت یک فیلم نه چندان عاشقانه:

10. مرد روی سیم

مستند مرد روی سیم

موجود در: نتفلیکس

تیلور می گوید: در کالج، با مردی دوست بودم که می‌دانستم به من علاقه زیادی دارد. او خودش را به خانه پدر و مادرم دعوت کرد تا یک شب در تابستان فیلمی را تماشا کنند. من آنقدر مصمم بودم که خلق و خوی افلاطونی را حفظ کنم که “جالب!” را انتخاب کردم. فیلم مستند Man on Wire برای تماشای ما. اون خیلی گیج شده بود تمام فیلم را با تکیه دادن به تکیه گاه دور از او گذراندم. او عکس را گرفت. بنابراین اگر کسی به فیلم «ما فقط دوستان هستیم» نیاز دارد، آن را به شدت توصیه می کنم.

فهمیدم. مستند، نه عاشقانه.

به ما بگو:

فیلم آرایشی شما چیست؟

(تصویر ویژه: Etsy)