نکاتی در مورد سفر زوجین

آلیشیا مارا و دوست پسرش لئو چان Levitate Style را در سال 2014 راه اندازی کردند تا سبک و سیاحت را به توده ها بیاورند. این دو در طبقه همکف زوج‌های مسافرتی اینستاگرام بودند، و خوراک IG آنها گردبادی از مکان‌های عجیب و غریب و لباس‌های عالی است (لئو می‌پوشد…آلیسیا بیشتر پشت دوربین است).

این جفت به تازگی از یک سفر دریایی 121 شب برگشته بودند که از مارا خواستیم نکات حرفه ای خود را در مورد سفر به عنوان یک زوج – چمدان، کاهش دعواها، و گرفتن عکس فوری عالی القا کننده FOMO برای رسانه های اجتماعی به اشتراک بگذارد.

ما عاشق رویکرد پایه ای این زوج برای سفر به عنوان یک زوج هستیم – به خصوص زوجی که اکثریت قریب به اتفاق وقت خود را در جاده می گذرانند. با همr نکات مفید او را بررسی کنید و به کل مصاحبه پادکست زیر یا در سرویس پخش مورد علاقه خود گوش دهید.

نکات امتحان شده و واقعی برای سفر به عنوان زوج:

نکاتی برای سفر به عنوان زوج

1. با هم بسته بندی کنید، اما لباس های خود را بین چمدان ها تقسیم کنید.

چمدان سفر دور
سفر خارج از خانه «در دستی بزرگتر»، 245 دلار

در شرایط بسیار بدی که یکی از کیف های شما گم شود، این استراتژی تضمین می کند که نیمی از زوج کاملاً بدون لباس نباشند. شما همچنین از مقداری که هر فرد بسته بندی می کند آگاه تر خواهید بود تا از بسته بندی بیش از حد هر یک از شما جلوگیری کند.

2. با جت لگ هوشمندانه تر مبارزه کنید.

هدفون حذف نویز Bose
هدفون حذف نویز Bose، 349 دلار

اگر یک نفر بخواهد چرت بزند در حالی که دیگری دلش برای گشت و گذار است، سفر به عنوان یک زوج جالب نیست. قبل از حرکت هواپیما بفهمید که در طول پرواز باید بخوابید یا بیدار بمانید تا هنگام فرود احساس شادابی کنید.

خم شدن به جت لگ می تواند شما را تحریک پذیر کند و به خصوص در طول یک سفر کوتاه به بدن شما سخت می شود.

3. تنقلات همراه داشته باشید تا گرسنه نشوید.

می‌دانی چطور پیش می‌رود، “متاسفم برای چیزهایی که از گرسنگی گفتم.” با کیسه‌ای پر از مخلوط دنباله‌دار، پر پروتئین و میوه‌های تازه برای هیدراتاسیون کافی، از این تله مزاج اجتناب کنید.

4. مطمئن شوید که در همان صفحه هستید.

ملزومات سفر، ملزومات سفر مردانه

هنگام برنامه ریزی برای ماجراجویی، مطمئن شوید که سبک سفر و اهداف سفر خود را هماهنگ کنید. اگر یک نفر بخواهد در یک استراحتگاه استراحت کند و دیگری بخواهد از هاستل به هاستل کوله پشتی کند، باید قبل از رزرو بلیط راه میانه ای پیدا کنید.

5. بهترین عکس ها را با هم بگیرید.

سفر به عنوان یک زوج، سبک معلق

آیا می خواهید یک عکس عالی با هم بگیرید … بدون همراه داشتن یک عکاس حرفه ای؟ کسی را پیدا کنید که دوربینی زیباتر از دوربین شما داشته باشد. مارا پیشنهاد می کند به دنبال یک گردشگر محلی یا هموطن خود با دوربین با کیفیت بالا بگردید و از آنها بخواهید که با آن عکس بگیرند. شما دوربین یا گوشی آنها به احتمال زیاد برای شما یک عکس عالی و بدون لنز از شست جلوی دوربین می گیرند.

برای راهنمایی های بیشتر در مورد نحوه سفر به عنوان زوج، بازی را فشار دهید:

***

برای ارتقای سبک در حال حرکت خود آماده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس هایی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، اما ساختن آن کمد لباس می تواند دردسرساز باشد. اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

***