الهام بخش لباس: چگونه رنگ های خنثی بپوشیم (بدون اینکه خسته کننده به نظر برسیم)

روز دیگر، به برادرم کمک می کردم لباس جدیدی برای کار انتخاب کند. سعی می‌کردم یک کت اسپرت طرح‌دار برجسته را به او فشار دهم که فکر می‌کردم واقعا تیز است.

او گفت: «دوست دارم، اما… واقعاً… نمی‌توانستم پوشیدن آنقدر زیاد.»

هوم، منصفانه

فشار دیپلماتیک او به من یادآوری کرد که اشکالی ندارد که قطعات پایه خود را ساده نگه دارید، به خصوص زمانی که از آنها انتظار دارید در چرخش روزانه کمد لباستان کارهای سنگین انجام دهند.

و این هم برای کار و هم برای لباس آخر هفته صادق است. نترسید که با اقلام بزرگ بلیط خود به سراغ بازی های خنثی بروید تا بیشترین سود را به دست آورید. من و برادرم یک کت اسپرت سرمه ای، شلوار خاکستری، و یک ترکیب زیبای کراوات/جیب مربعی انتخاب کردیم که کمی «سرگرم کننده‌تر» بود برای ظاهری که تماماً کاری است و علاقه بصری به نقاط کوچک (اما کلیدی!) دارد. . وقتی لباس می‌پوشید، شرم‌آور نیست که با لباس‌های خنثی بازی کنید، تا زمانی که هنوز می‌دانید چگونه سبک شخصی خود را اضافه کنید.

در زیر، چند الهام از لباس‌ها را برای نحوه پوشیدن رنگ‌های خنثی بدون خسته‌کننده بودن ببینید:

حرکت خنثی های سیلی
از طریق Levitate Style

SG می گوید: بچه ها را ببینید؟ خنثی ها نباید خسته کننده باشند! آن کت و شلوار خاکستری را در Sabir of Men’s Style Pro مشاهده کنید، و به همین ترتیب ظاهر ساده و تک رنگ مایل به سفید را در Leo از Levitate Style مشاهده کنید. در سابیر، سه راهی راه راه، مربع جیبی که به بیرون نمایان می‌شود، و دزدکی‌های سفید لباس او را به سطح بعدی ارتقا می‌دهند، در حالی که کفش‌های منگوله‌ای لئو و کتانی شیک و ژولیده و ژولیده کار را برای او انجام می‌دهند.

پیشاهنگ شانزده جین روی جین
از طریق Scout Sixteen

SG می گوید: در این مورد، آنچه در مورد ظاهر خنثی دیگر جالب است، مواد است. خیلی از پسرها از پوشیدن ژاکت جین می ترسند دوره زمانی، اما به خصوص با شلوار جین.

اما لازم نیست از فضای «تاکسیدو کانادایی» بترسید، تا زمانی که لباس های جین را شستشو دهید، مانند آنچه جاستین لیوینگستون در اینجا با یک ژاکت مشکی و شلوار جین آبی تیره انجام داد.

او حتی با یک پیراهن مجلسی سه برابر می شود … در مورد امتیاز جایزه سبک صحبت کنید!

رنگ‌های خنثی بسیار ضعیف، نحوه پوشیدن رنگ‌های خنثی
از طریق Notoriously Dapper

SG می گوید: اما مگان! او یک ژاکت پررنگ پوشیده است!» مطمئنا، اما منظور من این است. بقیه ظاهر خنثی است و اجازه می دهد کت بلیزر بدون ساختار در یک gingham جسور واقعاً ظاهر شود. بقیه؟ کاملا خنثی؟ تی شرت سفید؟ خنثی. چینی هایی با رنگ خاکی؟ خنثی. حتی کفش‌های قایق نیروی دریایی نیز در این ظاهر به عنوان یک قطعه «ترکیب در پس‌زمینه» محسوب می‌شوند.

// خرید رنگ های خنثی #SGapproved //


به من بگو:

چگونه لباس‌های خنثی را می‌پوشید بدون اینکه خسته کننده به نظر بیایید؟