سبک قرنطینه: کمدین جان ساویت

Jon Savitt یک کمدین و نویسنده اهل دی سی است که آثارش در Funny or Die ظاهر شده است. آلماو HuffPost. او همچنین یک پرکار است توییتر و “بهتر از آهنگ های شوخی باید باشد” نوازنده در سنت عجیب آل یانکویچ. در حالی که ممکن است اجرای او در طول بحران کووید-19 آنلاین شده باشد، سبک او یک روز هم مرخصی نداشته است.

ببینید این کمدین و نویسنده در دوران قرنطینه چه می پوشد:

روز کاری

من به این می‌گویم “معنی من به یک روز مرخصی نیاز دارم” در پایین و “نمی‌توانم منتظر تماس بعدی زوم من باشم” در بالا. از آنجایی که من در یک آژانس خلاق کار می کنم، بسیاری از روز من با تماس های ویدیویی و جلسات مشتری پر می شود. از آنجایی که خطوط بین خانه و دفتر به طور فزاینده ای همپوشانی دارند، لباس پوشیدن (حتی اندکی) به من این امکان را می دهد که روز کاری را از روز بعد از کار جدا کنم و در عین حال به من کمک می کند متمرکز بمانم. یعنی واقعاً برای من آسان است که فقط شش روز متوالی یک سویشرت را بپوشم.

هرچند من از پوشیدن شلوار جین امتناع می کنم.

قطعات کلیدی:

شب

شب ها همیشه برای من مهم بوده اند. مهم نیست که روزها چقدر دیوانه کننده هستند، من همچنین مشتاقانه منتظر هستم که به آرامش برسم، تامل کنم، و در نهایت برای هر چیزی که در آینده است دوباره انرژی بگیرم. این اغلب شامل روشن کردن تلفن من در حالت هواپیما (متاسفم که به شما پیامک ندادم) و تماشای Netflix است. و شراب احتمالا شراب در میان است. این روزها، من اقدامات بیشتری را برای اطمینان از راحتی شبانه خود انجام داده ام زیرا به سختی می توانم بخوابم.

TL;DR من دمپایی گوزن خریدم.

قطعات کلیدی:

سفر به CVS

من هم مثل خیلی‌ها سعی می‌کنم تا جایی که ممکن است داخل خانه بمانم. نه تنها به این دلیل که نمی‌خواهم به طور غیرمنتظره کسی را بیمار کنم، بلکه به این دلیل که تنبل هستم. در حالی که من برای پیاده روی گاه به گاه فاصله اجتماعی می روم، CVS در آپارتمانم معمولا مقصد نهایی من است. من به صابون نیاز دارم و بستنی را دوست دارم – بنابراین این یک رویا است که به حقیقت می پیوندد. قدم زدن در CVS همان چیزی است که تصور می‌کنم وقتی ورزشکاران حرفه‌ای وارد استادیوم خانگی خود می‌شوند، احساس می‌شود.

همچنین، کاپشن و کلاه برای راحتی یا محافظت یا هر چیز دیگری نیست، فقط به این دلیل که وقتی من به خرید بستنی ادامه می دهم، کارمندان من را نشناسند.

قطعات کلیدی:

دیوانه را هم بزنید اما آن را راحت کنید

این برای من یک لباس معمولی “تعطیلات آخر هفته” است. همه آن ژاکت قدیمی را دارند که دقیقاً نمی دانند از کجا آمده است، اما خیلی راحت است.

در مورد شلوارهای گرمکن، من آنها را دوست دارم زیرا بدنم در تنظیم دما خوب نیست. من مثل یک دکتر یا دانشمند یا هیچ چیز دیگری نیستم. اما برای من، شلوارک + پیراهن آستین بلند ترکیب خوبی از نظر راحتی است.

کاپری سانز؟ آنها مرا به یاد زمان های ساده تر می اندازند، اما مهمتر از آن می توانید با آنها نوشیدنی های مخلوط درست کنید.

همه چیز در مورد این عکس یک فریاد کمک آشکار است.

قطعات کلیدی:

چوب لباسی

مدهای راحت مردانه را از مردان واقعی ببینید، مانند این بازاریاب مبتنی بر SF و نویسنده مد مردانه که در DC گیر کرده است