چگونه رابطه خود را در قرنطینه بهبود بخشیم

زن و شوهر روی زمین نشسته اند

اخیراً در استوری اینستاگرام از شما در مورد زندگی عاشقانه تان پرسیدیم. یعنی در واقع چطور است رفتن همین الان؟ برای آنهایی که با هم زندگی می کنند، آیا این همه وقت با هم را دوست دارید یا اتاق خواب های جداگانه ای را در نظر می گیرید؟ چیزی که ما شنیدیم این بود که همه چیز خوب است؟ اما، می توانید از نکاتی در مورد چگونگی بهبود روابط خود در طول قرنطینه استفاده کنید تا از همه اینها زوجی قوی تر و سالم تر بیرون بیایید.

خوشبختانه، تیم SG در حال انجام وظیفه است!

در زیر، 5 راه برای بهبود روابط خود در خارج از قرنطینه:

1. به سلامت روان خود متعهد باشید

چگونه رابطه خود را بهبود بخشید

اگر به اندازه کافی خوش شانس هستید که با یک شریک عاشقانه قرنطینه می شوید، ممکن است احساس کنید که «لایق» احساس تنهایی یا تنهایی یا افسردگی در این مدت نیستید.

این مزخرف است.

اگر در تمام این مدت در ذهن خود بوده اید و احساس می کنید که واقعاً در حال گذراندن آن هستید، شاید وقت آن رسیده که با کسی صحبت کنید!

بله، شما می توانید و باید با شریک زندگی خود در مورد احساسات خود صحبت کنید (بعدا به آن خواهیم پرداخت)، اما در حال حاضر، من در مورد فراخوانی نیروهای کمکی صحبت می کنم.

کار با یک درمانگر به شما کمک می کند تا با شریک زندگی خود بازتر، صادقانه و همدلانه تر ارتباط برقرار کنید. و، می‌توانید تمام چیزهایتان را به کسی که برای نشستن در آنجا و گوش دادن به او پول می‌دهد، تخلیه کنید.

بهترین قسمت؟ شما می توانید به تنهایی روی این رابطه کار کنید.

در واقع، اگر نمی خواهید، حتی مجبور نیستید تمرینات سلامت روان خود را با کسی به اشتراک بگذارید! در نیویورک، ذکر شرینک شما حداقل یک بار در روز طبق قانون الزامی است (این را بررسی نکنید)، اما من متوجه شدم که برخی افراد کمتر در مورد این نوع چیزها صحبت می کنند.

اگر می‌خواهید منتظر بمانید تا بتوانید شخصاً با یک درمانگر ملاقات کنید، ادامه دهید، اما این می‌تواند زمان مناسبی برای «دوره‌ی ملاقات» در مورد یافتن فردی که دوست دارید و با او ارتباط برقرار کنید، باشد.

به خصوص اگر تازه وارد درمان شده اید، تعامل فردی و حضوری در ابتدا ممکن است ناراحت کننده باشد (با دستانم چه کنم؟ کجا را نگاه کنم؟!).

درعوض، چند مکالمه تلفنی ساده و کم هزینه می تواند همان چیزی باشد که شما برای ایجاد گیلاس درمانی نیاز دارید. (شما؟ متاسفم).

آیا برای جهش به سمت درمان آماده نیستید اما همچنان به اتخاذ یک روش بهداشت روانی برای کمک به بهبود رابطه خود علاقه دارید؟

یک مراسم کوچکتر و انفرادی، مانند تمرین تمرکز حواس یا مدیتیشن روزانه را در نظر بگیرید که می تواند آرامش خاطر را در رژیم غذایی ایجاد کند.

هد اسپیس حتی به هر آمریکایی که به دلیل بحران کووید با بیکاری مواجه است، عضویت رایگان یک ساله ارائه می دهد.

یک برنامه برای آن وجود دارد: آرامش، فضای سر، فضای گفتگو

2. فعال شوید

تعهد به سلامت روان شما مهم است. متعهد شدن به سلامت جسمانی شما نیز همینطور است. زیرا فعال ماندن، در دوران قرنطینه و پس از آن نیز به سالم ماندن شما کمک می کند. و عاقل ماندن بسیار کلیدی برای یک رابطه سالم است!

محقق حقوقی ال وودز وقتی گفت: «ورزش به شما اندورفین می‌دهد. اندورفین شما را خوشحال می کند. افراد شاد فقط به شوهرانشان شلیک نمی کنند.»

ال وودز افراد خوشحال فقط به شوهرشان شلیک نمی کنند
یک سوم از نظر قانونی بلوند فیلم به تازگی معرفی شده است، بنابراین باید منتظر بمانیم و ببینیم آیا خطوط کلاسیکی مانند این از فیلم اول دریافت می کنیم.

امیدواریم، زمان با هم بودن شما که توسط دولت دستور داده شده است، الهام بخش نباشد شاه ببر خیال‌پردازی‌ها، اما اگر احساس نمی‌کنید که حیوانی عجیب و غریب در قفس است، قطعاً هر دوی شما تمایل بیشتری به بحث و مشاجره به روشی عاشقانه خواهید داشت.

برای پیاده روی بیرون بروید (به تنهایی یا با هم، بستگی به شما دارد. من می دانم که من شخصاً دلم برای رفت و آمدهایم تنگ شده است، جایی که می توانم با “داستان های” خود آشنا شوم، پادکست ها).

یک برنامه تمرینی در خانه انجام دهید.

فقط آندورفین ها را به جریان بیاندازید.

یک برنامه برای آن وجود دارد: Aaptiv دارای تمرینات صوتی عالی، از یوگا گرفته تا تمرینات قدرتی و تمرینات مسابقه ای است.

3. در اتاق خواب آسیب پذیر شوید

جالب است. چیزی که ما از بسیاری از بچه ها در اینستاگرام شنیدیم این است که در حال حاضر آنها واقعاً چنین احساسی ندارند بیا پایین در دوران قرنطینه

که در واقع بسیار منطقی است. شما تمام مدت دور همدیگر هستید. اگر بچه دارید، احتمالاً با پایان «مدرسه» خسته شده اید (که … این روزها، ظهر چیست؟)، بنابراین جای تعجب نیست که زندگی عاشقانه شما ممکن است دچار غوطه وری شده باشد.

اما آخرین چیزی که می خواهید این است که با یک شریک عاشقانه به قرنطینه بروید و با یک هم اتاقی بیرون بیایید.

معنی؟ شما باید بدجنس شدن را در اولویت قرار دهید.

اگر اسباب بازی های جنسی را در اتاق خواب تجربه نکرده اید، اکنون زمان آن رسیده است.

الکساندرا فاین، بنیانگذار و مدیرعامل Dame Products می‌گوید: «افسانه‌ای وجود دارد که می‌گوید اگر شما مسئول تک تک احساسات لذت‌بخش شریک زندگی‌تان در طول رابطه جنسی نباشید، «در رابطه جنسی خوب نیستید». این دروغ است. «در رابطه جنسی خوب» به معنای ارج نهادن به لذت شریک زندگی‌تان و دادن هر فرصتی به او برای احساس خوب است – که ممکن است شامل استفاده از اسباب‌بازی‌های جنسی باشد!»

و نگران نباشید، یک اسباب بازی جایگزین شما نخواهد شد.

محصولات دام
تصویر: محصولات Dame

“سکس با شریک زندگی چیزهای زیادی است و احساسات فیزیکی فقط یک بخش است. یک موتور نمی تواند جای لمس صمیمی و ارتباط انسانی را بگیرد. فقط می تواند آن را تقویت کند. سعی کنید اسباب‌بازی‌های جنسی را به‌عنوان یک افزودنی هیجان‌انگیز که با هم جستجو می‌کنید، به‌جای جایگزینی در نظر بگیرید.»

یک برنامه برای آن وجود دارد: آماده شیرجه رفتن هستید؟ در مسابقه Dame شرکت کنید تا اسباب‌بازی مناسبی را پیدا کنید که می‌توانید امتحان کنید. نکته داغ: با هم در مسابقه شرکت کنید. این مانند پیش بازی است که شامل یک پنجره تحویل حمل و نقل است.

4. در مورد چیزهای بزرگ صحبت کنید

من شیفته پادکست هفتگی The Savage Lovecast، ستون نویس رابطه جنسی و روابط جنسی Dan Savage هستم. من به ویژه در حدس زدن زمانی که او به سؤال تماس گیرنده با یکی از پاسخ های امضاکننده خود پاسخ می دهد، خوب شده ام.

وحشی Lovecast

یکی از آنها “DTMFA” است که مخفف “Dump the motherf*cker قبلا” است. فکر کنید: سوالاتی از شنوندگان که شبیه به دیگران مهم آنها است، کاندیدای عالی برای AITA Reddit است.

دیگری نوعی از “آیا این را به شریک زندگی خود گفته اید؟” است.

این وحشی است که مردم با دوستان نزدیک خود، یا یکی از اعضای خانواده، یا یک میزبان پادکست، در مورد عملکرد درونی رابطه خود به اشتراک می گذارند، اما با شخصی که واقعاً با او در رابطه هستند، صحبت نمی کنند.

که … عالی نیست! نه، لازم نیست با شریک زندگی خود در مورد تک تک چیزهایی که شما را آزار می دهد یا در سرتان می گذرد صحبت کنید، اما چیزهای مهمی که شما را در شب بیدار نگه می دارد؟ یا چیزهای کوچکی که شما را آزار می دهد به نحوی که می تواند آن را به چیزهای بزرگی تبدیل کند؟ صحبت کن

به مکانی برای شروع نیاز دارید؟ سئوال ساده فریبنده ای که کنت کول، طراح، مردم را تشویق می کند تا از آن در طول قرنطینه برای انگ زدایی از صحبت در مورد مسائل بهداشت روان استفاده کنند، امتحان کنید.

اگر مشکل خاصی وجود نداشته باشد، اما چیزهایی برای صحبت کردن سر میز شام تمام شده باشد، چطور؟

بالاخره “روزت چطور بود؟” وقتی از ساعت 8 صبح در کنار هم پشت میز آشپزخانه کار می کنید، معنای خود را از دست می دهید.

برای بهبود رابطه‌تان، بازی‌هایی مانند Table Topics یا Actually Curious را امتحان کنید. بله، ممکن است احساس احمقانه‌ای داشته باشید که در بازی‌های اساساً یخ‌شکن با شخصی که می‌داند نوک سوم پشت شما کجاست، شرکت کنید، اما فقط آن را امتحان کنید!

شما از مکالمات عمیق و جالبی که می توانید با یک پیام از سمت چپ در آن بیابید متعجب خواهید شد، مانند: «آرزو می کردی که پدر و مادر چه کسی بزرگ می شدی؟» یا “چه چیزی از برنامه درسی استاندارد دانشگاهی فعلی کم است؟”

یک برنامه برای آن وجود دارد: پارتی کیو

5. گوش کنید. نه، واقعاً گوش کن.

جعبه qtips

این داستان احتمالاً مرا در فهرست نظارت دولتی قرار خواهد داد، اما من در مورد توصیه‌های واقعاً خوب روابط در ساینتولوژی همه چیز را به شما می‌گویم، پاک شدن.

آره واقعا.

در این کتاب، یکی از اعضای سابق با حسرت اثرات مثبت کلیسا بر روابط خود را بازگو می کند. یعنی چگونه او و همسرش یاد گرفتند که هرگز حرف یکدیگر را قطع نکنند. آنها همیشه به جای اینکه حرف یکدیگر را قطع کنند، منتظر می ماندند تا حرف دیگری تمام شود.

چیزهایی مانند بندگی قراردادی و دوری از داروهای ضد افسردگی به نفع مثبت اندیشی؟ نه چندان عالی اما متعهد به گوش دادن به صحبت های شریک زندگی خود هستید؟ منظورم این است که پسرم تام کروز در آنجا به چیزی علاقه دارد (حتی اگر سه بار طلاق گرفته باشد).

نظر من: اگر خانم شما می‌خواهد در مورد پیام‌های Slack غیرفعال-تهاجمی یکی از همکارانتان صحبت کند، تلفن خود را زمین بگذارید و واقعاً گوش دهید. به چشمانش نگاه کن با سر اشاره کردن سر خود را. آنچه را که او می گوید پردازش کنید.

قطع نکن حتی نصیحت نکنید مگر اینکه او آن را بخواهد. فقط گوش کن.

خط پایین؟ با قرنطینه، به هر حال همه ما در نمایشگرها به حداکثر رسیده ایم، بنابراین از Facetime صرفنظر کنید و به نفع برخی زمان های چهره (با عرض پوزش، سعی می کنم آن را حذف کنم).

آیکون های چت

آیا می خواهید ایده های #SGapproved بیشتری در مورد چگونگی بهبود رابطه خود داشته باشید؟

نحوه برقراری مکالمه خوب در یک قرار و نکاتی در مورد یافتن موارد منطبق بیشتر در برنامه های دوستیابی را بررسی کنید.