چگونه به معترضان کمک کنیم و از جنبش BLM حمایت کنیم

چگونه به معترضان کمک کنیم

من خیلی به این فکر کرده ام که چگونه می توانم یا باید با آنچه در حال حاضر در جهان می گذرد صحبت کنم. من مطمئن هستم که همه ما داریم.

امتیازی که در آن به دنیا آمدم مرا همدل می کند اما در نهایت قادر به درک کامل وزن سیاه پوستان نیستم. دارند تحت.

و من انتظار دارم که برای مردان سفید پوست، و مردان غیر سیاه پوست، در جامعه Style Girlfriend، شما به طور مشابه متعجب باشید که چگونه در این جنبش قرار می گیرید.

مقایسه‌ای به ذهنم رسید که ببخشید، احتمالاً بی‌ظرافت است، اما در مسیری رو به جلو به من مقداری شفافیت داد. فکر کردم شاید به شما هم کمک کند.

این را در نظر بگیرید:

در حال حاضر کشور در حال تولد یک ملت جدید است. چه بخواهید چه نخواهید، انقباضات شروع شده است.

الان هیچ وقت زایمان نکردم احتمالاً شما هم این کار را نکرده اید، اگرچه شاید از نزدیک شاهد آن بوده باشید. اما هر دوی ما به اندازه کافی در مورد این فرآیند می دانیم تا بدانیم که به جهنم دردناک است. و زندگی را تغییر می دهد.

بنابراین، چگونه می توان به معترضان کمک کرد که کشور ما از این لحظه دردناک و تغییر دهنده زندگی می گذرد؟

برنامه من اینه:

دست شریک زندگی خود را بگیرید.

چگونه می توانید در این مدت حمایت کنید؟ آیا می توانید پول را به اهداف شایسته اهدا کنید؟ (اگر چنین است یک لیست خوب وجود دارد.) در اعتراضات شهر خود شرکت کنید؟ با دوستان و اعضای خانواده در مورد اینکه چگونه فعالانه ضد نژادپرستی باشیم صحبت کنید؟

بپرسید که شریک زندگی شما – در این مورد – جامعه سیاه پوست – به چه چیزی نیاز دارد تا احساس حمایت کند. سپس، آن را انجام دهید.

درد شریک زندگی خود را بشناسید.

در زایمان، شکی وجود ندارد که فردی که یک نوزاد بداخلاق را از بدن خود بیرون می راند عبور از آن.

انقباضات مثل جهنم درد دارند! اشیاء داخل و خارج بدن آنها در حال خونریزی و کشیدن و به معنای واقعی کلمه در حال پاره شدن هستند.

شهادت دادن به رنج فیزیکی و عاطفی شریک زندگی تان آسان است. شما می توانید آن را درست در مقابل خود ببینید.

همان درد را در اعتراضاتی که اکنون در حال وقوع است، بشناسید. به خود یادآوری کنید که لازم نیست آن را تجربه کنید تا بدانید واقعی است.

والدین آینده برای درک بهتر این تجربه، ویدیوهای زایمان را تماشا کنند. خواندن و یادگیری بیشتر در مورد تاریخ نژادپرستی نهادینه شده را در نظر بگیرید تا بهتر درک کنید که چگونه و چرا به این زمان رسیده ایم. این لیست خواندن از نیویورک تایمز مکان خوبی برای شروع است

به آنچه همسرتان از شما نیاز دارد گوش دهید.

در اتاق زایمان، به صحبت های همسرتان گوش می دهید. آیا او به چیپس یخ نیاز دارد؟ آن آهنگ Fifth Harmony که همیشه او را از آخرین مایل دویدن خود عبور می دهد تا روی بلندگوی قابل حمل پخش شود؟ دست خود را فشار دهید به عنوان انقباض بعدی برخورد؟

در زایمان آسان است که تشخیص دهید این کار درستی است که به همسرتان اعتماد کنید تا به شما بگوید چه چیزی نیاز دارد.

در اینجا به همین شکل عمل کنید.

به سیاه پوستان اعتماد کنید تا به شما بگویند چه نیازی دارند. وقتی بهت میگن گوش کن

این جنبش ممکن است برای رهبری شما نباشد و اشکالی ندارد. گوش بده. حمایت کردن. تکرار.

تشخیص دهید که همه چیز متفاوت خواهد بود، و “متفاوت” ارزش آن را خواهد داشت.

والدین جدید بسیار کمتر می خوابند. و رابطه جنسی بسیار کمتری داشته باشید. و سطوح خانه آنها با اسباب بازی ها و پوشک ها و کتاب های تخته پوشیده می شود.

همچنین، آن والدین جدید صاحب فرزندی می شوند که تجلی فیزیکی عشق و علاقه آنها به یکدیگر است.

بنابراین، شاید این را در اینجا در نظر داشته باشید. یک جامعه عادلانه تر ممکن است باعث شود احساس کنید چیزی را از دست می دهید. از این گذشته، وضعیت موجود می تواند بسیار مست کننده باشد، زمانی که به این معنی است که جهان اساساً حول شما می چرخد.

وقتی احساس می‌کنید که از ایده یک واقعیت جدید غافل شده‌اید – واقعیتی که از آن استقبال می‌کنید، به خودتان توجه کنید! – حداقل می‌توان گفت که می‌تواند احساس ناراحتی کند.

این مسئولیت شماست که بیاموزید که در این دنیای جدید کجا قرار دارید، نه اینکه از این واقعیت که دنیا بدون اجازه شما در حال تغییر است ناراحت نباشید.

ببینید چه احساسی دارد که به این باور متمایل شوید که عشق جدید با تلاش شما ایجاد شده است ارزش آن را خواهد داشت

***

تصویر ویژه: “بیداری” اثر Tajh Rust، 2020