ردیاب آهنربایی GR800، نسلی پیشرفته از جی پی اس های مغناطیسی خودرو

وجود آنتن جی پی اس در داخل ردیاب این امکان را به شما می دهد که بیش از 10 هزار موقعیت و مکان جغرافیایی را با توجه به جی پی اس در نقشه مشاهده کنید و نگرانی بابت گم کردن موقعیت ماشین نداشته باشید زیرا از فناوری GPRS استفاده شده است. جی پی اس مگنتی شارژ دهی بالایی داره و در برخی مدل ها میتونه تا ۱٫۵ ماه هم شارژ دهی داشته باشه.

ردیاب شارژی قابلیت آنتن دهی بالایی در هر نقطه از ایران و هر کشور دیگر جهان را دارد بطوریکه با چسباندن آن به هر وسیله با ارزشی می توانید خیالتان راحت باشد که در هر جای دنیا از مکان وسیله در هر لحظه ای باخبرهستید بدون اینکه ردیاب از کار بیافتد یا شارژش تمام شود. حرکت نقطه به نقطه خودرو بر روی نقشه از طریق GPS قابل ردیابی است. یکی دیگر از دلایل پرطرفدار بودن این محصول این است که در صورت نیاز می توانید ردیاب را از یک خودرو جدا کرده و به خودروی دیگری نصب کنید و فرایند ردیابی را با دقت بالایی انجام دهید.

ردیاب ها انواع مختلفی دارند و بیشترین وجه تمایز آن ها در نوع کاربری ، شارژدهی باطری و نوع چیپ به کار رفته در آن ها می باشد. مثلا در کیف و کوله یا چمدان ، وسایل و ابزار های همراه همچنین در محیط های ثابت هم میشود به کار گرفت. ردیاب مغناطیسی جی آر 800 همچنین بهخوبی در برابر آب، رطوبت و گردوخاک عایقبندی است، بطوریکه تا عمق 5 متر نیز ضد آب خواهد بود. این ردیاب آهنربایی پیشرفته همچنین واترپروف یا ضدآب بوده و رطوبت نمی تواند به داخل این دستگاه راه پیدا کند. می توان با بهره گیری از امکانات و نرم افزارهای موجود بر روی گوشی های هوشمند و یا فناوری های به کار رفته در رایانه ها مسیرهای ردیابی شده را کنترل نموده و دستگاه را برای مقاصد مختلفی از راه دور مورد استفاده قرار داد.

با داشتن یک باتری داخلی حتی در صورت قطع اتصال از برق خودرو ردیاب همچنان تا یک ساعت توانایی عملکرد دارد. ردیاب شارژی جی پی اس سیار مدل G903 یکی از جدیدترین، قوی ترین و پیشرفته ترین ردیابی است که نیاز به نصب و سیم کشی ندارد، ابعاد ردیاب مخفی مدل G903 کوچک بوده و دارای باطری پرقدرت داخلی 5000 میلی آمپر می باشد که با یکبار شارژ قادر است باتوجه به نوع استفاده تا 30 روز بصورت آنلاین پشت سرهم کار کند و در حالت استندبای تا 35 روز کار می کند.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد ردیاب آهنربایی شخصی لطفا از سایت ما دیدن کنید.