ردیاب افراد GR600، حرفه ای ترین ردیاب شخصی بدون نصب

کنترل و مراقبت از این حیوانات بدون استفاده از تکنولوژی های روز کمی دشوار به نظر می رسد. آیا در تمام ردیاب های حیوانات لازم است که به صورت ماهانه هزینه ای پرداخت شود و یا هستند ردیاب هایی که بدون پرداخت هزینه امکان ردیابی را میسر سازند؟ امروزه با فراوان شدن حیوانات خانگی همانند سگ و سایر حیوانات خانگی برای محافظت از این حیوانات در برابر گم شدن از ردیاب کوچک که متصل به قلاده است استفاده میشود که این قلاده ها در گردن حیوانات مورد نظر قرار میگیرد که اگر حیوان خانگی از یک محدوده مشخص خارج بشه به صاحب حیوان در نرم افزار یک پیام هشدار ارسال میشه که شخص میتونه به صورت انلاین مکان مورد نظر حیوان خانگی خود را بر روی موبایل ردیابی کند.

اگر صاحب ردیاب حیوان خانگی GPS هستید ، احتمالاً تعجب کرده اید که چرا ردیاب به پوشش شبکه موبایلی نیاز دارید. این ردیاب در سخت ترین شرایط محیطی قابلیت استفاده دارد و از آن به بهترین شکل ممکن می توان برای کنترل حیوانات استفاده کرد. HARMEN یکی از کاملترین ردیاب ها برای حیوانات خانگی کوچک و بزرگ میباشد و هیچ گونه خطایی ندارد و ضد آب و ضدضربه بودن آن دلیل بر پرفروش بودن آن در آمریکا و اروپا میباشد و بسیار پیشرفته تر از ردیاب های findster duo , paw tracker, pod2 gsp,link akc,tractive gps,pet pace,furetrive,gibi,voyce,garmin astro,loc8tor و بسیاری از ردیاب های دیگر فروشگاه های آمازون و ebay و دیجی کالا میباشد.

زیرا ممکن است حیوانات وارد آب شوند و اگر دستگاه کاملا ضد آب نباشد، بعد از خیس شدن دیگر کارایی لازم را نداشته باشد. از آن جایی که این ردیاب بر روی حیوانات متصل است امکان خراب شدن آن ها به مراتب بالاتر از ردیاب خودرو و دیگر ردیاب هاست.

تنها راه حل رفع مقابله با این اتفاقات داشتن یک ردیاب است که به حیوان وصل می شود و صاحبش در تمام مدت می تواند رفت و آمد او را رصد کند و در صورت بروز هر گونه مشکلی اقدامات لازم را انجام دهد. همچنین با توجه به مدلهای ردیاب، می توانیم برای آنها محدوده امن جغرافیایی تعریف کنیم تا اگر از محدوده ای که تعیین کرده ایم دورتر شدند، بوسیله ردیاب از این قضیه مطلع شویم؛ مثلا اگر اسبی دارید که می خواهید بدانید چقدر چابک است و سرعت دویدن ان بسنجید، یک ردیاب مناسب می تواند این کار را برای شما انجام دهد یا اگر حیوان خانگی بازیگوشی دارید میتوانید با خیال راحت بگذارید هرجا که دلش خواست برود.

اگر شما این مقاله آموزنده را دوست داشتید و می خواهید اطلاعات بیشتری در مورد خرید ردیاب کوچک حیوانات لطفا از سایت ما دیدن کنید.