استفاده از درمارولر برای رفع جای جوش و ترک پوستی

به اشتراک گذاری درمارولر می تواند علتی برای عفونت باشد. می تواند منجر به کاهش نشانه های ترک های پوستی گردد. با افزایش سن، بافت پوست به علت کاهش ضخامت کلاژن، سست و پراکنده می شود. درمارولر علاوه بر مزایایی که نسبت به دیگر روش ها دارد، هزینه ی کم تری نیز برای شما دارد.

این امر را می توان به اثرات درمان بر تجدید یا بازسازی سلول های پوستی نسبت داد. مصرف مواد آرایشی را تا ۲۴ ساعت به تعویق بیندازید. از طرف دیگه هم استفاده همزمان درمارولر با داروها، کرمها و سرمهای پوستی منجر به جذب بالاتر آنها تا چندین برابر و کمک به گذر این مواد از لایه شاخی پوست خواهد شد. درمارولینگ به طرز چشمگیری می تواند هیپرپیگمانتاسیون را با افزایش اثر بخشی و جذب محصولات روشن کننده، کاهش دهد.

همچنین با تقویت جذب و کارایی محصولات درمانی نوعی، می­تواند بازیابی را تسریع کند. این دستگاه می­تواند از طریق ضخیم­کردن اپیدرم­ها و تحریک رشد کلاژن، رزاسه را بهبود داده و قرمزی را کاهش دهد. برای این کار ابتدا باید خمیری از بیکربنات سدیم تهیه کنید. شما باید هر هفته بیش از 3 بار کل این روش را تکرار کنید تا اثرات طولانی و دائمی در صورتتان داشته باشد. در صورتی که خارش داشتید می توانید از مرطوب کننده ها، آبرسان ها و یا کرم های ترمیم کننده استفاده درمارولر یا درماپن کنید. در نتیجه، خطوط صورت و چین و چروک ها به طور دائمی محو می شوند.

پوست فیبرهایی دارد به نام الاستین و کلاژن.علت اصلی ترک های پوستی عدم تعادل در فیبرو پلاستها می باشد که موجب کاهش تعداد و کیفیت فیبرهای کلاژن و تولید الاستین می شود.این خطوط و ترک های پوستی معمولا صورتی و بنفش هستند و کم کم سفیدتر می شوند و از وضوح آن ها کم می شود.این ترک های پوستی در صورتی که درمان نشوند به صورت خود به خودی درمان نمی شوند.با استفاده از میکرونیدلینک پوست تحریک می یابد و شروع به ترمیم و کلاژن سازی می کند.