خلاصه خرید: 7 کت و شلوار خاکی برای تابستان

ما دوباره در مورد کت و شلوار تابستانی صحبت می کنیم، بچه ها. ما قبلاً برای شما توضیح داده‌ایم که چرا کت و شلوار کتانی افزودنی عالی برای کمد لباس شما در هوای گرم است. اکنون از شما دعوت می‌کنیم که سوار قطار کت و شلوار خاکی شوید.

اما ابتدا اجازه دهید تعریف کنیم که در مورد چه چیزی صحبت می کنیم. ما در اینجا از یک لنز واید استفاده خواهیم کرد پنبه کت و شلوارهایی با تمام بافت ها و رنگ ها در این مجموعه، نه فقط کت و شلوارهایی به رنگ خاکی یا خرمایی (که می تواند در پشم استوایی باشد و نه نخی!).

این چیزی شبیه به این است که بسیاری از مردم می گویند که “خاکی” می پوشند، در حالی که منظور آنها “شلوار ساخته شده از پارچه چینی نخی” است. تنها چیزی که می گوییم این است که ما پلیس اصطلاحات مد اینجا در SG HQ نیستیم. بنابراین ما قصد داریم از “کت و شلوار خاکی” به معنای کت و شلوارهای نخی سبک تر و مناسب برای لباس های بهار و تابستان استفاده کنیم.

باشه، دست و پا داخل ماشین.. قطار در حال ترک ایستگاه!

در زیر، 7 کت و شلوار خاکی مورد تایید SG برای تابستان:

1) کرون، 395 دلار

کت و شلوار خاکی

SG می گوید: این کت و شلوار را با کفش مردانه مورد علاقه مگان برای تابستان، یک اسپادری غیر رسمی، بپوشید.

2) Land’s End، ژاکت (189 دلار) و شلوار (100 دلار)

کت و شلوار خاکی سبز

SG می گوید: ما عاشق عشق بلوز هستیم که لنگر این لباس سبز ارتشی است. پیش بروید و به همین ترتیب الهام بگیرید.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

3) موز جمهوری، ژاکت (248 دلار) و شلوار (98 دلار)

کت و شلوار خاکی موز جمهوری

SG می گوید: آیا این کت و شلوار (که ترکیبی از پنبه، پلی استر و اسپندکس برای حرکت است) با یک جفت کفش کتانی سفید توری بسیار تمیز، مانند این Greats، خیلی خوب به نظر نمی رسد؟

4) اکسپرس، ژاکت (228 دلار) و شلوار (98 دلار)

SG می گوید: چه کسی به پیراهن جلو دکمه دار نیاز دارد وقتی یک ژاکت نازک دارید که برای اضافه کردن رنگ به رنگ خاکی خود عالی است؟

5) Bonobos، 500 دلار

کت و شلوار خاکی Bonobos

SG می گوید: ما در پست الهام بخش کتانی خود به این شماره مجلسی از Bonobos اشاره کردیم و نتوانستیم خودمان را از درج مجدد آن در اینجا دور کنیم. جدی این چیزا چقدر شیکه؟؟ و هی، این پنبه است، بنابراین حساب می شود!

6) تاد اسنایدر، ژاکت (398 دلار) و شلوار (198 دلار)

کت و شلوار خاکی تاد اسنایدر

SG می گوید: کت و شلوار نخی در شیشه ی سرمه ای؟ شرط می بندی. هیچ کس نگفت که باید به رنگ های روشن بچسبید (می دانید، مانند … خاکی).

7) J.Crew، ژاکت (298 دلار) و شلوار (158 دلار)

کت و شلوار خاکی J.Crew

SG می گوید: بیایید همه یک جمع بزرگ بدهیم ::بوسه سرآشپز:: به OG اینجا. یک کت و شلوار خاکی رنگ در چینوی نخی قابل تنفس (فقط با کمی کشش) برای بهار و تابستان. در اینجا یک ایده… از اینجا شروع کنید و در این لیست به عقب بروید. وویلا! کمد لباس تابستانی حل شد.

به ما بگو:

آیا کت و شلوار خاکی (یا می‌دانید، نخی) در کمد شما آویزان است؟