پادکست جدید: فوتبال، بهترین کفش های پسرانه برای تابستان، و Stiegl-ritas

سلام دوباره، ما با یکی دیگر از قسمت های هیجان انگیز و تابستانی خوشمزه برگشتیم بدون لباس!

به پادکست فوتبال، بهترین کفش‌های پسرانه تابستانی و Stiegl-ritas گوش دهید

حالا، روی غلاف!

ورزش ها!

ما کارها را این هفته با یک گفتگوی بسیار آگاهانه در مورد جام جهانی آغاز می کنیم! شوخی کردم –ما به سختی می دانیم چه کسی بازی می کند; ما نمی توانیم تصمیم بگیریم که اسمش را فوتبال بگذاریم یا فوتبال. و تنها چیزی که واقعاً به آن اهمیت می‌دهیم، معاشقه با پسرها در بارها در وسط روز است و اینکه آن را «رفتار ناسالم» تلقی نکنیم.

ما می دانیم که این بهترین دلیل برای تماشای (یا تماشای) ورزش نیست، اما اگر تشویق کردن برای فرانسه یا اسپانیا یا برزیل چیزی است که من را به ملاقات مرد رویاهایم سوق می دهد، همینطور باشد!

به روز رسانی آهنگ تابستان

از آنجا، ما مستقیماً به دیگری منتقل می شویم، اوه ببخشید بچه ها، غیر-چت قطعی در مورد – حدس زدید – آهنگ تابستان! چند تا آهنگ آریانا گرانده اومد در جمعه (یکی با نیکی میناژ، یکی با تروی سیوان)، اما هیچکدام معیارهای ضروری #SoS ما را ندارند!

اما صبر کن…

اوه، و مدت زیادی پس از ضبط ما نگذشته بود که بی و جی یک آلبوم مشترک (از The Carters) منتشر کردند – و با وجود اینکه خوب است، هیچ رقیب #SoS در آنجا نیز وجود ندارد. ما به زودی تماس را برقرار خواهیم کرد، و باور کنید یا نه، ممکن است آن را به Zedd و Maren Morris و “The Middle” بازگردانیم، اگر چیزی در New Music این هفته مطرح نشود. جمعه

و در مورد … کفش تابستانی چطور؟

صحبت از وسط، شما بچه ها، اینجا در قسمت ضخیم پادکست، ما وارد یک گفتگوی بسیار هیجان انگیز در مورد نوعی بدبخت تابستانی شدیم: اسپادریل! وای بچه ها، من حتی هیجان خودم را ندیدم – و نه، نه فقط به این دلیل که قبل از شروع ضبط، طرح کلی را نخواندم. اسپادری ها سبک، راحت، همه کاره، شیک، بادوام هستند و همان کفشی نیستند که هر مردی در تابستان امسال می پوشد. ما آنها را دوست داریم، شما بچه ها. عشق. آنها اگر به یک حرکت در جهت درست نیاز دارید، می‌توانم شما را به سمت دمپایی سیگاری Soludos و اصلی، و همچنین هر سبکی از Rivieras راهنمایی کنم.

// خرید #اسپادریل های تایید شده SG //

خودت را چک کن

غذای آماده

این فقط نمونه دیگری از این است که چرا ما نمی توانیم از هاروی واینستین به عنوان تنها مثالی از ظاهر یک «مرد بد» استفاده کنیم. بهترین توصیه ما؟ اگر متوجه شدید که رفتار خود یا رفتار افراد اطرافتان را زیر سوال می برید –از یک زن بپرس. از زنی که به او اعتماد دارید بپرسید، کسی که شما را می شناسد، با او نزدیک هستید، بازخورد صادقانه ای به شما می دهد. و وقتی این کار را کرد، به آن گوش دهید.

و در نهایت، داغ می گیرد!

من به خودم قول داده ام که هفته آینده برداشت من مشاهده اتفاقاتی در جهان خواهد بود… اما تا آن زمان، من از این فضای کوچک برای تبلیغ نوشیدنی تابستانی مورد علاقه ام استفاده می کنم که فقط می دانم که شما به آن می روید. عشق: استیگل ریتا!

کوکتل آبجو استیگل ریتا

در اینجا نحوه ساختن یکی آمده است: به سادگی نصف قوطی گریپ فروت رادلر استیگل را با یک تکیلا ترکیب کرده و روی یخ مخلوط کنید. شما می توانید با فشار دادن آهک یا لبه نمکی خوش طعم شوید، اما راستش نیازی نیست، این دو ماده ساده کافی است تا شما را به یک روز گرم تابستانی بنوشید!

این کار را برای فرهنگ انجام دهید

چشم عجیب و غریب فصل 2 نتفلیکس
همچنین با تماشای کوئیر آی چگونه به نظر می رسیم

مگان یک برداشت واقعی دارد و واقعاً داغ است-چشم عجیب و غریب بازگشته است Fab 5 از فصل اول به سختی به ما فرصت داد تا چشم‌هایمان را کاملاً خشک کنیم، قبل از اینکه هشت قسمت دیگر از این باند را به ما بزنند که بهترین کار را انجام می‌دهند. به عنوان یک یادآوری دوستانه، ما برای این مجموعه بسیار سخت ایستاده ایم و قصد داریم تا زمانی که در رویدادهایی که این هفته در نیویورک میزبانی می کنند شرکت می کنیم تا جایی که می توانیم به اعضای Fab 5 بگوییم… با ما همراه باشید!

به ما بگو:

نوشیدنی مورد علاقه شما برای نوشیدن در تابستان چیست؟ و شما در جام جهانی برای چه کسی ریشه می زنید؟ و آهنگ تابستان شما چیست!؟!

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند