راهنمای سبک دوست دختر به بوستون

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

>> تابستان امسال به سفر می روید؟ SG پیامک کنید تا به شما کمک کند بسته بندی کنید!

وقتی برای اولین بار از ساحل غربی دور شدم، ریشه گذاشتن در نیویورک به نوعی شبیه تصمیم به اقامت در سیاره ای دیگر بود. من یک آخر هفته طولانی را در ساحل جرسی پس از حدود 30 ثانیه زندگی در اینجا گذراندم و نمی توانستم چشمانم را باور کنم. (همه چترها را به ساحل می آورند؟ باید هزینه کنید؟) زمانی که من به طور خاص با مترو بالا شهر رفتم تا به زبار بروم و اولین ساندویچ پاسترامی عمرم را بخورم و آن را در پارک مرکزی بخورم هنوز هم جزو 10 لحظه برتر تیلور در نیویورک است. برجسته.

آنچه من می گویم این است که نمی‌توانید کسی را پیدا کنید که مشتاقانه‌تر درباره انجام کارها و رفتن به مکان‌هایی بنویسد که بومیان ساحل شرقی، می‌دانید، عادی هستند. فقط پست وبلاگ من را در مورد گذراندن 36 ساعت در آبشار نیاگارا بخوانید. (و به یاد داشته باشید که من تقریباً در هر داستان SG که نوشته ام به آن اشاره کرده ام).

همچنین در لیست من از مکان های معمولی-برای-خیلی-اما-خاص برای من، بوستون است. این یک فرار تابستانی عالی از نیویورک است، و نه فقط به این دلیل که همیشه کمی خنک‌تر و مرطوب‌تر است. میتونی به دستش بیاری رول خرچنگ شگفت انگیز بدون رفتن تا مین، یکی از بهترین های آمریکا را بزنید پارک های بیسبال تاریخی و در یکی از زیباترین محله های شهری روی کره زمین سرگردان شوید. (هذلولی است اما بسیار دقیق است.) بهتر از همه، اگر دو پا و یک جفت کفش عالی داشته باشید، می توانید اساساً در کل شهر راه بروید.

بدون هیچ مقدمه ای، به من اجازه دهید با راهنمای سفر به بوستون بسیار ذهنی و عمدتاً غذا محور شما را شگفت زده کنم و شما را جذب کنم. بد خوبه

مثل خودتان بخورید و بنوشید واقعا در تعطیلات

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

یک آبجو و صدف دستی بردارید چودا در ردیف 34

تا آنجا که ترکیبی از حال و هوا و غذا، ممکن است این رستوران مورد علاقه من در بوستون باشد. آنها دقیقاً در مجاورت فروشگاه خرده‌فروشی Trillium هستند، بنابراین انتظار داشته باشید یک لیست هیولایی از آبجوهای دست‌ساز را در حین بحث در مورد سفارش رول خرچنگ یا رول خرچنگ با چاودای صدف خود داشته باشید.

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

افراط در رول خرچنگ در صدف نپتون

اگر دوست دارید به بوستون بروید و 45 دلار برای ناهار خرج کنید، به خواندن ادامه دهید. اول از همه، انتظار داشته باشید نام خود را وارد کنید و دو ساعت صبر کنید تا بنشینید. (در این مدت فقط برای خوردن کانولی به قنادی Mike’s Pastry بروید و در خیابان های شایان ستایش North End پرسه بزنید. حال شما خوب می شود.) وقتی که نشستید، به هم نخورید. یکی از پر شکوه ترین رول های خرچنگ را سفارش دهید که با انبوهی از سیب زمینی سرخ شده نمکی و چاشنی شده و مقدار زیادی گل سرخ کورسی سرو می شود، متوجه شدم که این بدون شک، در مقایسه با تور خرچنگ من در مین، زشت ترین و خوشمزه ترین ناهار زندگی من بود. . ارزش صبر کردن را دارد، قول می دهم. (همچنین یک کیک جانی بگیرید.)

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

DIY خود را Bloody Mary در خانه عمومی بوستونی

آیا تا به حال یک بار DIY Bloody Mary را تجربه کرده اید که شامل دونات و گوش ماهی بسته بندی شده با بیکن باشد؟ با یک دوتایی زنده که آهنگ های پاپ دهه 90 را اجرا می کنند در حالی که لوازم جانبی را جمع می کردید؟ این همان چیزی است که در طول ناهار در این نقطه نه چندان دور از بندر اتفاق می افتد. رول خرچنگ هم تاپ است و معلوم است که من آن را خوردم.

یک برانچ جازی در آن داشته باشید کندوی عسل

حتماً باید یک برانچ جاز در اینجا داشته باشید. پس از آن می‌توانید به بازار SoWA بروید و از غذاهای فوق‌العاده خوب و Bloody Mary که قطعاً سفارش داده‌اید، کنار بروید.

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

کافئین در قهوه جورج هاول

آیا قهوه فانتزی دوست دارید؟ واقعا دوست داری خوب قهوه؟ آیا حقایق سرگرم کننده را دوست دارید؟ خوب اینجاست: جورج هاول یک مرد بسیار واقعی، بسیار باهوش و پرشور است، و فراپوچینو را اختراع کرد و ایده (و امپراطوری قهوه 24 محله خود، اتصال قهوه) را در سال 1994 به استارباکس فروخت. امروز، جورج هاول (و Terroir، نام تجاری قهوه داخلی آنها) به دلیل رویکرد برشته سبک تر خود به قهوه و تعهد به مزارع در سراسر جهان که دانه های خود را تولید می کنند، مورد احترام است.

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

به سلامتی به سلامتی

در مورد سلامتی، بچه‌ها، من را @@ نکنید. من نمی خواهم بشنوم که چگونه این یک “تله توریستی” یا “یک مکان خوش آب و هوا” است. من دوست داشت نوشیدن یک آبجو ارزان قیمت از لیوان Cheers و گوش دادن به آهنگ تم برنامه تلویزیونی در دهلیز. راه خود را در جهان امروز باز کنید میکند هرچی داری بردار، باشه؟ لازم نیست یک شب کامل از این مکان بسازید – فقط تاب بخورید، در بار صندلی بگیرید، یک آبجو بنوشید و اینستاگرام را دریافت کنید.

چند ماجراجویی سرگرم کننده و فرهنگی داشته باشید

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

گرفتن یک بازی در پارک فنوی

بدیهی است، درست است؟ یک سفر تابستانی ایده آل به بوستون بدون بازی در Fenway Park کامل نمی شود. در آخرین سفرم در آخر هفته روز یادبود، توانستم رد ساکس را در حال بازی با تیم شهر من – مارینرز – بگیرم! فضای Fenway بسیار خاص است. تاریخی و پر هیاهو، پر از طرفداران فوق العاده پرشور و مکانی ایده آل برای گذراندن چند ساعت آفتابی و غرق آبجو در یک عصر گرم تابستانی است که با خواندن “Sweet Caroline” در بالای ریه های شما به پایان می رسد.

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

گرم خود را در بیکن هیل دریافت کنید

اگر به سفر خود با شور و شوق غذایی که در بالا پیشنهاد کرده‌ام نزدیک می‌شوید، باید آن FitBit را راه‌اندازی کنید و مطمئن شوید که مراحل خود را انجام می‌دهید. خوشبختانه، بوستون یکی از «پیاده‌پذیرترین شهرهای آمریکا» است، بنابراین می‌توانید در زمان نسبتاً کمی چیزهای زیادی را ببینید. پیاده روی مورد علاقه من از کتابخانه عمومی بوستون شروع می شود، سپس از خیابان نیوبوری به خیابان Commonwealth می پردازم. سپس از باغ های عمومی بوستون و بوستون کامن عبور کنید و سپس از طریق بیکن هیل به بالا بروید. با تحسین خانه های زیبا و عکس گرفتن در این محله گم شوید مسیر عکس های خیلی زیاد

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

در موزه ایزابلا استوارت گاردنر

یکی از کارهای مورد علاقه من برای بازدید از یک شهر جدید، جستجوی یکی از موزه های کوچکتر آن است تا بخشی از فرهنگ آن شهر را در مقیاسی صمیمی تر تجربه کنم. اگر هنر و معماری را دوست دارید، زمانی را به موزه ایزابلا استوارت گاردنر در محله فن‌وی اختصاص دهید. این اساسا مجموعه ای از یک زن (بسیار ثروتمند) است و شما می توانید آثار ماتیس، جان سینگر سارجنت، رامبراند و بوتیچلی را در حدود 40 دقیقه تماشا کنید. اما نشان دهنده واقعی این موزه دهلیز پر از گیاهانی است که گالری ها در اطراف آن ساخته شده اند. همانطور که روی نیمکتی نشسته اید و تمام گیاهان و جانوران را تحسین می کنید، داستان دیوانه وار سرقت موزه 13 قطعه در سال 1990 را بخوانید.

از پردیس هاروارد بازدید کنید با یک دانشجوی سال اول

خوش می گذرد! شما چیزهای زیادی یاد خواهید گرفت! شما وسوسه خواهید شد که یک کلاه پدری بخرید که روی آن یک “H” غول‌دوزی شده است. با این حال، به طور جدی، هاروارد مکان زیبایی است و دانشجوی سال اول لذت بخش که تور شما را برگزار می کند، همه چیز را در مورد مهمانی های خوابگاهی با حضور افراد مشهور به شما خواهد گفت.

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

یک را بگیرید فری سریع به استان وینستاون برای روز

این به نوعی یک سفر یک روزه “بالا” در بوستون است، اما اگر وقت دارید، باید آن را انجام دهید. Fast Ferry (90 دلاری رفت و برگشت) کمی بیش از یک ساعت طول می کشد، و Provincetown لذت بخش است. دوچرخه‌ها را اجاره کنید تا بتوانید در اطراف تپه‌های شنی گشت و گذار کنید و سواحل را ببینید و سپس برای صرف ناهار در The Canteen به شهر برگردید. و توجه داشته باشید که همه آن را “P-Town” می نامند. من شخصاً مطمئن شدم که آخر هفته خون آشام را از تلفنم در طول دوچرخه سواری ام پخش کنم تا همه بدانند که سرمای من دقیقاً صفر است.

محل اقامت

راهنمای سفر دوست دختر سبک، راهنمای بوستون

بخواب در هتل گادفری

این هتل شیک و نسبتاً جدید در ضخامت محله داون تاون کراسینگ قرار دارد – که مانند همه چیز در مرکز شهر بوستون، به مکان‌های زیادی نزدیک است. اتاق ها شیک و تخت ها فوق العاده راحت هستند. در یک طرف لابی (که به دلیل وای فای رایگان همیشه با دانش آموزان شلوغ است) شما جورج هاول را دارید که صبح ها سوخت می گیرد، و در طرف دیگر Ruka، یک رستوران پر رفت و آمد و منظره پرویی-ژاپنی (واقعاً) وجود دارد. !) که در میان چیزهای دیگر کوکتل های بسیار خوب و یک ماهی سرخ شده کامل سرو می کند.

افشا: من در ماه مارس با هتل گادفری از طرف Style Girlfriend به بوستون دعوت شدم. تعدادی از رستوران ها و فعالیت های پیشنهادی در این راهنما توسط The Godfrey ارائه شده است، اما بقیه همه من بودم، عزیزم.

به ما بگو:

شهر مورد علاقه شما برای کاوش چه بوده است؟

بوستون، راهنمای سفر