خرید انواع ورق مولتی استایل با قیمت عمده

ورق طلایی می تواند خش دار یا آینه ای باشد. تفاوت ورق مولتی استایل نقره ای با مولتی استایل آینه ای با نوع خش دار آن در این است که نوع خش دار سطحی خش دار دارد و مانند سطح اینه صاف و براق نیست. می دانستید که در ساخت آینه های معرق و برای ساخت قسمت های خمیده از ورق های مولتی استایل استفاده می شود؟ نقره ای از رنگ های پر استفاده در شمع مولتی استایل چیست دکوراسیون مدرن است. ورق مولتی استایل طلایی خش دار بیشتر برای فضاهای مدرن مورد استفاده قرار می گیرد. پلکسی مولتی استایل طلایی ، مولتی استایل خش دار و مولتی استایل براق از انواع مختلف این ورق هستند که محبوبیت و کاربرد های بسیار زیادی مولتی استایل قرمز دارند .

از این ورق های نقره ای و طلایی می توان برای ساخت پلاک استفاده کرد. از این ورق ها می توان در کارهای کوچک تا بزرگ استفاده کرد. از آن استفاده کرد. تابلو راهنما را می توان با استفاده از متریال هایی نظیر استیل ، فلز ، لایت باکس ، مولتی استایل و پلکسی گلاس ساخت . مولتی استایل ها به عنوان ورق استیل و طلایی پلاستیکی جزو طلق های پرکاربرد در صنعت میباشند. این ورق ها درخشش بالایی دارد و البته بسیار جذاب است.

هم چنین استفاده از این ورق ها برای دماهای بالاتر از 60 درجه سانتی گراد توصیه نمی شود. در قسمت های مختلفی از دکوراسیون داخلی از این ورق ها استفاده می شود. ما در گروه پلکسی روژان انواع مختلفی از برند اصلی این محصولات را به مشتریان گرامی عرضه می نماییم.

به طوری که می توان گفت در طراحی انواع پلاک و تابلو، مولتی استایل یک گزینه اصلی محسوب می گردد. اگر کیفیت ، عامل اصلی انتخاب شماست ، خرید مولتی استایل رنگی خارجی را پیشنهاد می کنیم! این ورق ها را می توان به راحتی برش داد. ورقه های مولتی استایل از قابلیت حک و برش برخوردار بوده و به همین دلیل نیز باعث شده در ساخت پلاک های تبلیغاتی و انواع مختلفی از تندیس ها کاربرد داشته باشد. این ورق ها قابلیت حک و برش دارند یعنی می توان برای انواع تندیس، پلاک تبلیغاتی و.. مولتی استایل یک جنس کاملا انعطاف پذیر است و در امور تزئینی، حکاکی و برش لیزری مورد استفاده قرار می گیرد.