بازاریابی ایمیل داستانهای وحشتناک | مانیتور کمپین

هر بازاریاب ایمیل داستانی در مورد ارسال اشتباه دارد. بنابراین ، ما از اطراف پرسیدیم و چند مورد خوب (یا وحشتناک) برای اشتراک یافتیم.

وقتی با ایمیل کار می کنید ، ارسال اشتباه مربوط به زمان است ، نه اگر. از هرکسی که مدتی در ایمیل کار کرده است بپرسید ، و من تضمین می کنم که او داستانی برای ارسال ایمیل به اشتباه برای شما خواهد داشت. برخی مانند یک اشتباه تایپی کوچک به اندازه کافی بی گناه هستند. اما دیگران ، مانند ارسال به لیست اشتباه ، داستانی کاملاً متفاوت هستند.

خوشبختانه فناوری ایمیل راه زیادی را طی کرده است و راه های مفیدی وجود دارد منابع و امکانات که اعصاب فشار دادن ارسال را از بین می برد. اما همیشه اینطور نبود ، و بازاریابان با تجربه زخم هایی برای اثبات آن دارند.

ما از اطراف درخواست کردیم تا برخی از بهترین داستان های ترسناک بازاریابی ایمیلی را در آنجا جمع آوری کنیم ، و در اینجا چیزی است که به دست آوردیم.

یک حرف تفاوت عمده ای ایجاد می کند

به عنوان نویسنده این پست (به هر حال ، من Will هستم) این عادلانه است که من کارها را با اشتباه اشتباه ایمیل خود شروع کنم.

در حال حاضر ، تا جایی که اشتباهات ایمیل وجود دارد ، اشتباه تایپی چندان بد نیست. اما این یکی ، به ویژه ، بسیار شیک بود.

روزی روزگاری در a کار می کردم شرکت چاپ تیشرت سفارشی، جایی که من خبرنامه هفتگی را مدیریت می کردم. با این که چند بار “تی شرت” را در هر روز تایپ کرده ام ، می توانید تصور کنید که چقدر آسان است که تی شرت را کنار بگذارید و یک اشتباه تایپی شیطانی برای شما باقی بگذارد.

در حالی که دوست دارم بگویم تمام آن غلط املایی را گرفتم ، یکی را در یک ایمیل گذاشتم ، و مشترکین 200++ وقتی در مورد t-sh*ts صحبت می کردند ، خواندند.

این زمان خوبی برای اتصال است از نظر گرامری برای همه نیازهای شما برای بررسی املا

فاجعه قطع شده

لیزی نیوبرن ، مدیر بازاریابی ایمیل داخلی ما ، بیش از پنج سال تجربه ایمیل دارد. اما حتی مدت زمان زیادی در ایمیل شما را از اشتباهات مصون نمی کند. داستان ترسناک لیزی شامل یک موضوع کوتاه و برخی بدشانسی ها است.

در نقش قبلی ، لیزی مدیر بازاریابی ایمیلی یکی از برترین شرکت های ارشد زنده در این تجارت بود. گاهی اوقات آنها رویدادهایی را برای جوامع محلی میزبانی می کردند که در آن دعوت نامه ای را برای ساکنان و سایر سرنشینان علاقه مند در منطقه ارسال می کردند. این رویداد به ویژه برای یک شب کوکتل آغاز کننده مکالمه بود ، جایی که ساکنان احتمالی می توانستند در اجتماع شرکت کنند و در حالی که از کوکتل های دستی استفاده می کردند ، با برخی از ساکنان ملاقات کنند.

عنوان موضوع ایمیل “آخر هفته طولانی را با کوکتل و مکالمه جشن بگیرید” بود. کاملاً بی ضرر است ، درست است؟

ایمیل مورد آزمایش قرار گرفت ، اثبات شد و در راه خود ارسال شد. اما در طول روز ، لیزی متوجه شد که این ایمیل پاسخ های زیادی دریافت کرده است.

با شروع به عرق کردن ، او بررسی کرد و پاسخ هایی مانند “خیلی نامناسب” را دید. “وای خیلی غیرحرفه ای” “به نظر می رسد که کسی برش خط موضوع خود را بررسی نکرده است!”

سرانجام ، او پاسخی پیدا کرد که شامل یک تصویر از خط موضوع در صندوق ورودی آنها بود. آنجا ، با همه شکوه خود ، “آخر هفته طولانی را با c *** جشن بگیرید …”

خوشبختانه این ایمیل به کمتر از 100 مشترک ارسال شد ، بنابراین خسارت زیاد زیاد نبود.

اخلاق داستان: یک ایمیل آزمایشی ارسال کنید و مطمئن شوید که موضوع موضوع را در همه انواع دستگاه بررسی کرده اید.

مد تیره مد faux pas

جاستین یک بازاریاب ایمیل و استاد کمپین مانیتور با بیش از شش سال سابقه ایمیل است. اما نکته ای که در مورد بازاریابی ایمیلی وجود دارد این است که فناوری همیشه در حال تغییر است. و صرف نظر از سطح تجربه شما ، همیشه چیز جدیدی وجود دارد که باید مراقب آن باشید.

در حالی که جاستین برای هر ایمیلی که می فرستد آزمایش می کند ، یک بار فراموش کرد که یک کمپین را برای سازگاری با حالت تاریک آزمایش کند. پس از ارسال ایمیل ، متوجه شد که بخش هایی از ایمیل او در حالت تاریک Gmail کاملاً قابل خواندن نیست.

درس آموخته شده: آزمون ، آزمون ، آزمون. با وجود برنامه های مختلف و هزاران اندازه صفحه نمایش ، هرگز نمی توانید خیلی مراقب باشید.

همچنین ، مربوط به این نکته: ما را از دست ندهید راهنمای حالت تاریک در ایمیلبه

یک ایمیل ارسال شد ، سه شرکت عصبانی

تیفانی دیویدسون در بازاریابی چرخه زندگی در انگشت شستبه او همچنین مدیر مشترک برای ایمیل Geeksبه بنابراین ، نیازی به گفتن نیست که اعتبار بازاریابی ایمیل او به خوبی تأیید شده است. و با تجربیات فراوان ، او داستانهای خوبی برای گفتن دارد.

زمانی که او در تیم ایمیل در آنجا کار می کرد ورزش های آکادمی + در فضای باز، او موفق شد سه شرکت بزرگ را عصبانی کند ، همه با ارسال یک ایمیل.

ما نام های تجاری را از این نام خارج می کنیم ، اما تیفانی در حال ارسال ایمیلی برای فروش آکادمی ورزش و شرکت ورزشی Aبه اما ، او به طور تصادفی نام رقیب خود را قرار داد ، شرکت دو و میدانی B، به جای آن ، در عنوان موضوع.

که ورزش های آکادمی را ترک می کند ، شرکت ورزشی A، و شرکت دو و میدانی B همه به یک اندازه عصبانی هستند

بله

یک اشتباه اشتباه

گریس یک بازاریاب ایمیل است که کپی رایتر شده است. چرا؟ خوب ، به گفته او ، “من نمی توانستم هزینه درمان برای کنترل استرس را بپردازم.”

یک بار ، او با یک طراح جوان برای ایجاد یک قالب ایمیل جدید کار می کرد ، و از طراح درخواست کرد که برای او آزمایش ارسال کند. اما ، او فکر نمی کرد که دوباره بررسی کند و مطمئن شود که طراح نحوه ارسال ایمیل آزمایشی را درک کرده است.

بنابراین ، به جای دریافت آزمایش الگو ، طراح به طور تصادفی یک ایمیل شکسته به کل لیست آنها ارسال کرد. از 800 هزار نفر *درج ایموجی گریه*

زمان خوبی برای ذکر سند پشتیبانی ما است چگونه ایمیل های خود را آزمایش کنیمبه خواهش میکنم.

بسته شدن

بازاریابی ایمیلی برای افراد ضعیف نیست. حتی باتجربه ترین بازاریابان ایمیل هنوز هم از اضطراب ارسال ، لرزش دکمه ارسال یا هر چیزی که می خواهید آن را نام ببرید ، برخوردار هستند. اما حداقل می دانید که تنها نیستید.