7 اشتباهی که با خبرنامه خود مرتکب می شوید (و چگونه آنها را برطرف کنید)

خبرنامه های قدیمی و خسته کننده ایمیل امروزه بسیار رایج هستند و به دلایل مشابه. در اینجا برخی از رایج ترین اشتباهات خبرنامه ایمیل که بازاریابان مرتکب می شوند ، آورده شده است.

تا زمانی که برندها از ایمیل برای بازاریابی مخاطبان خود استفاده می کنند ، از خبرنامه ها به عنوان ابزاری برای به روز رسانی مشتریان در محصولات خود ، آموزش مخاطبان خود استفاده می کنند ، یکی از اهداف بی شمار دیگری که ممکن است داشته باشند.

این روزها روزنامه ها آنقدر رایج هستند ، حتی ممکن است بگویید که کمی خسته کننده هستند؟ این ممکن است از طرف شخصی که در یک شرکت نرم افزاری بازاریابی ایمیلی کار می کند کفر آمیز به نظر برسد ، اما حقیقت این است که خبرنامه های ملایم و خسته کننده زیادی وجود دارد.

اما چگونه می دانید که این شخص هستید؟ چگونه می دانید که خبرنامه شما یکی از روزنامه هایی است که به جای خواندن حذف می شود؟ و مهمتر اینکه چگونه آن را برطرف می کنید؟

بیایید نگاهی به برخی از رایج ترین اشتباهات خبرنامه ایمیل بیندازیم و اینکه برای رفع آنها چه کاری می توانید انجام دهید.

اشتباهات رایج در خبرنامه

  1. زیاد در مورد خودت حرف میزنی
  2. شما بیش از حد برای فروش فشار می آورید
  3. شما هدفی در ذهن ندارید
  4. شما مثل یک انسان نمی نویسید
  5. شما مخاطبان خود را تقسیم بندی نمی کنید
  6. شما تست A/B ندارید
  7. شما بر نتایج خود نظارت ندارید

شماره 1: شما بیش از حد در مورد خودتان صحبت می کنید

ما می توانیم بفهمیم که چرا فکر می کنید خبرنامه باید در درجه اول مربوط به شما یا کسب و کار شما باشد. بالاخره درست در اسم وجود دارد. اما یکی از رایج ترین اشتباهاتی که بازاریابان انجام می دهند این است که بیش از حد در مورد تجارت خود صحبت می کنند.

در اینجا یک راز کوچک در مورد روزنامه ها وجود دارد که برای همه بازاریابی صادق است: هیچ کس نمی خواهد صحبت های شما را درباره خود یا شرکت شما بشنود. مردم مشترک می شوند (و مشترک می مانند) زیرا چیزی برای آنها وجود دارد.

به روزنامه هایی که از خواندن آنها لذت می برید فکر کنید – آیا آنها پر از خبرهایی هستند که آن شرکت برای ناهار جمعه با هم داشته اند؟ یا سرشار از منابع و مطالب مفیدی هستند که مورد علاقه شما هستند؟

این بدان معنا نیست که شما اصلا نباید در مورد خودتان صحبت کنید. قانون 90/10 خوب است که در اینجا رعایت شود. بیش از 90 درصد زمان را برای آموزش مخاطبان با منابع مفید اختصاص دهید و بیش از 10 درصد از آنها درباره خود صحبت نکنید.

شماره 2: شما بیش از حد برای فروش فشار می آورید

یکی از راههای لغو اشتراک سریع خبرنامه این است که کاری انجام ندهید جز تبلیغ محصولات خود.

بله ، ایمیل پادشاه ROI است و در نهایت ، هدف شما توسعه تجارت شماست ، اما خبرنامه شما محلی برای فروش مستقیم و تهاجمی نیست.

خبرنامه شما مکانی برای ساختن نام تجاری شما و جلب اعتماد و احترام مخاطبان است. همانطور که در نقطه شماره 1 اشاره کردیم ، هدف شما باید مفید باشد. با ادعای خود به عنوان یک منبع جذاب و مفید ، اعتماد مخاطبان خود را جلب کرده و در راه تجارت مشاغل را به دست خواهید آورد.

خبرنامه ها یک بازی طولانی مدت در مورد ایجاد جامعه و نام تجاری شما هستند ، نه سود مستقیم.

شماره 3: شما هدفی در ذهن ندارید

با هر خبرنامه ای که ارسال می کنید ، باید از خود بپرسید “هدف این ایمیل چیست؟” با در نظر گرفتن این نکته ، هر ایمیل باید یک اقدام بسیار واضح داشته باشد که می خواهید خواننده آن را انجام دهد. این معمولاً به عنوان فراخوانی برای اقدام (CTA) شناخته می شود.

اگر می خواهید خواننده روی یک پست وبلاگ کلیک کند ، باید کار را با افزودن دکمه ای که به وضوح آنها را هدایت می کند ، آسان کنید. اگر می خواهید آنها برای یک وبینار ثبت نام کنند ، به وضوح آن را اعلام کنید و راهی آسان برای ثبت نام به آنها بدهید.

در واقع دو راه وجود دارد که مارک ها اغلب این اشتباه را دریافت می کنند. اولین راه ، نداشتن CTA است. برخی (معمولاً “این چیزی است که ما در ناهار جمعه خود خوردیم”) در مورد چیزی بحث می کنند ، بدون داشتن دلیل واقعی چرا آنها در صندوق ورودی شما هستند

دومین راهی که افراد این اشتباه را دریافت می کنند ، داشتن آن است خیلی زیاد CTA ها اگر پیوندهایی را به همه چیزهایی که تا به حال در اینترنت منتشر کرده اید اضافه کنید ، مردم را در مورد آنچه باید کلیک کنید دچار سردرگمی می شود. و بعد از اینکه آنها را با موفقیت به آنها دادید فلج تصمیم، آنها به احتمال زیاد ایمیل شما را به طور کلی می بندند.

اهداف خود را تنگ کرده و نتایج بهتری خواهید دید.

شماره 4: شما مانند یک انسان نمی نویسید

این یکی به ویژه در مورد خبرنامه های مارک یا شرکت صادق است – آنها فراموش می کنند مانند انسان ها بنویسند! بسیاری از بازاریابان روزنامه های خود را به زبان امن و ملایم می نویسند در حالی که پشت نام تجاری پنهان شده اند.

در حالی که افراد گاهی احساس می کنند با شرکت ها و محصولات ارتباط دارند ، اما ارتباط قوی تری با مردم احساس می کنند. اگر در حال نوشتن خبرنامه هستید ، مالک آن باشید. اجازه دهید افراد با شخصی که ایمیل را می نویسد آشنا شوند.

جیجی روزنبرگ، مربی سخنرانی عمومی و کاربر کمپین مانیتور ، توصیه های خوبی در این زمینه دارد. او خبرنامه خود را به عنوان مهمانی ای که میزبان آن است تصور می کند – برخلاف رسانه های اجتماعی ، جایی که خود را بیشتر یک شرکت کننده می پندارد.

جیجی می گوید: “افرادی که در لیست ایمیل من هستند ، مهمانان دعوت شده یا VIP های من هستند.” “من هر ماه یک ابزار سخنرانی عمومی را با این گروه از افراد مورد علاقه خود به اشتراک می گذارم. این راهی است برای من که چیزی مفید ارائه دهم و با این جامعه در ارتباط باشم. “

ویدیوی گیگی را تماشا کنید تا بیشتر بدانید که چگونه خبرنامه خود را به یک تجربه شخصی و جذاب تبدیل می کند.

https://www.youtube.com/watch؟v=jRt8jEymE2g

شماره 5: شما مخاطبان خود را تقسیم بندی نمی کنید

56 درصد از مردم می گویند که اگر یک محتوا مربوط به آنها نباشد ، اشتراک آنها را لغو می کنند. با این وجود بازاریابان همچنان به ارسال مطالب مشابه به کل لیست خود ادامه می دهند ، به این امید که مردم علاقه مند شوند.

مخاطبان شما مملو از افرادی است که همه علایق متفاوتی دارند. برای اینکه محتوای خود را مرتبط نگه دارید و از لغو اشتراک خودداری کنید ، به فکر راه هایی برای تجزیه لیست خود توسط افراد باشید. تقسیم بندی مخاطبان بر اساس سن ، مکان یا حرفه می تواند ایده های بهتری در مورد اینکه چه محتوایی برای آنها ارسال شود به شما ارائه دهد و به نوبه خود آنها را درگیر خود نگه دارد.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد تقسیم بندی و ظاهر آن در عمل ، حتماً قسمت ما را بررسی کنید راهنمای تقسیم بندی در بازاریابی برای بازاریاب در حال توسعه.

شماره 6: شما در حال آزمایش A/B نیستید

تست A/B یک روش آسان برای آزمایش عناصر مختلف ایمیل شما و دیدن آنچه مخاطبان شما ترجیح می دهند است. بسیاری از مارک ها از انجام این کار غافل می شوند ، اما کسانی که این کار را کرده اند نتایج بزرگی را مشاهده کرده اند.

ما چندی پیش یک آزمایش A/B انجام دادیم ، فقط لحن ایمیل را آزمایش کردیم. در یک ایمیل از زبان مثبت استفاده شده است ، در حالی که ایمیل دیگر برای ایجاد احساس فوریت و جاذبه طراحی شده است. به نظر می رسد ، مخاطبان ما بسیار مثبت هستند. ایمیل با لحن مثبت با 22 درصد نرخ تبدیل بالاتر برنده شد.

کپی ایمیل در آزمون A/B

موارد دیگری که می توانید A/B را آزمایش کنید عبارتند از:

  • خطوط موضوعی
  • طول ایمیل
  • محتوا
  • تصاویر
  • شخصی
  • سبک – قالب
  • دکمه های CTA

گزینه ها واقعاً بی پایان هستند.

شماره 7: شما بر نتایج خود نظارت ندارید

آخرین اشتباه خبرنامه ای که بازاریابان با خبرنامه های خود مرتکب می شوند این است که بر نتایج خود نظارت ندارند. مرور معیارهای خود پس از هر کمپین ، بینش ارزشمندی را در اختیار شما قرار می دهد که مخاطبان شما به چه نوع محتوایی پاسخ می دهند.

این به شما امکان می دهد مشترکان خود را در سطح عمیق تری بشناسید و بدانید که آنها چه ترجیحاتی دارند: اگر آنها خطوط موضوعی کوتاه تر یا طولانی تر را ترجیح می دهند. یا اگر آنها از ایمیل های تمام متنی برخلاف ایمیل های دارای تصویر استفاده می کنند.

نظارت بر معیارهای ایمیل شما کلید موفقیت خبرنامه شما است.

بسته شدن

خبرنامه های ایمیل بد زیادی وجود دارد ، اما این نباید شما را از ارسال آنها منصرف کند! هنگامی که خبرنامه به درستی انجام شود ، قدرت باورنکردنی ای در ساختن نام تجاری شما و پرورش احساس اجتماع در بین مخاطبان شما دارد.

فقط مطمئن شوید که از این اشتباهات رایج خبرنامه اجتناب می کنید و این کار را به خوبی انجام می دهید.