آیا می خواهید یک زن را تحت تاثیر قرار دهید؟ این کار را انجام دهید

این چیزی است که در مورد من وجود دارد: من یک منبع درونی عالی در مورد آنچه زنان دوست دارند و چگونه یک زن را تحت تأثیر قرار دهیم هستم – به خصوص وقتی صحبت از قرار ملاقات و روابط می شود.

همانطور که به نظر می رسد، یک زندگی بزرگسالی پر از دوستیابی با مزایایی همراه است.

و با وجود اینکه من تک فرزند هستم، اما سخاوتمند هستم، زیرا تصمیم گرفته ام که روی آنچه شما هستید – مرد شگفت انگیز، متفکر و خوش لباسی که به دنبال برتری در عشق، زندگی و کار شما هستید – می تواند برای تحت تاثیر قرار دادن زنی مانند من انجام دهد. بنابراین! SG اینجاست تا ده نکته تضمین شده را برای ایجاد یک تاثیر اولیه به یاد ماندنی (یا برافروختن مجدد جرقه ای طولانی مدت!) به اشتراک بگذارد.

10 نکته برای تحت تاثیر قرار دادن یک زن:

10 چیزی که درباره ی تو متنفرم

1. مرا بخندان… با تو.

توصیه کلاسیک با پیچ و تاب، نه؟

خیلی از بچه ها می توانند داستان خنده دار بگویند، اما اگر یک داستان یا لحظه ای باشد که شما را هم بخنداند؟ حتی بهتر. نیازی نیست که خود را تحقیرکننده ترین مرد دنیا باشید (که سریع پیر می شود) بلکه فقط مایل باشید که وارد شوخی شوید.

مردان و زنان به طور مشابهی در مورد فشار و کشش بین اعتماد به نفس و فروتنی احساس می کنند – به خصوص در مورد داستان سرایی و طنز.

همه ما می خواهیم با یکدیگر ارتباط برقرار کنیم و بسیار تاثیرگذار است، بنابراین یافتن این تعادل از طریق طنز امری کلیدی است.

2. لطفاً با لباس خود یک مایل بیشتر بروید.

لباس صندل هوآرش مردانه

زمان آن است که با برخی آمار به شما ضربه محکمی بزنیم: 100٪ از زنان متوجه می شوند که یک پسر با لباس خود تلاش می کند.

این فقط علم است!

خبر خوب این است که شما در حال حاضر در ol’Style Girlfriend هستید، به این معنی که می توانید قبل از قرار ملاقات بزرگ بعدی خود، آرشیوها را از بین ببرید. از اینجا شروع کنید. و بعد شاید این؟ اوه این را از دست نده

میفهمی چی میگم

3. استاد آداب قدیمی.

آخرین دوست پسرم هر بار که هر جایی می‌رفتیم در ماشین را برایم باز می‌کرد. این یک ژست کوچک بود، اما من به شما می گویم هر بار که او این کار را کرد – ما به مدت نیم سال با هم قرار گذاشتیم – من پروانه گرفتم.

به نظر می رسد این روزها آداب مدرسه قدیمی در حال از بین رفتن است، بنابراین از این فرصت های کوچک برای متمایز کردن خود استفاده کنید.

در را باز نگه دارید و در کنار خیابان پیاده رو راه بروید. جلوی او از پله ها پایین بروید و پشت سر او از پله ها بالا بروید (در صورت افتادن). در دو انتهای تاریخ به او کمک کنید تا کتش را بپوشد و قبل از اینکه بنشیند صندلی او را بیرون بکشید.

و خب، اگر اجازه ندهید، این رفتار لازم نیست به مردانگی سمی وارد شود. پرداخت برای شام به این معنی نیست که او چیزی به شما بدهکار است!

در عوض، اقداماتی از این دست را به عنوان یکی دیگر از راه‌های نشان دادن اینکه با او هماهنگ شده‌اید، در نظر بگیرید، مانند تکان دادن سر و برقراری تماس چشمی در حین تعریف داستان، یا به اشتراک گذاشتن احساسات خود به شیوه‌ای آسیب‌پذیر.

خط پایین؟ نمایش های فیزیکی رفتار بسیار جذاب است و باعث می شود زن احساس قدردانی و خاص بودن کند.

4. چیزی را توصیه کنید که هرگز امتحان نکرده، ندیده ام، نشنیده ام یا بازدید نکرده ام.

زوج، زوج شیک، زن و مرد نشسته روی یک نیمکت،

یکی از بهترین اولین قرارهایی که تا به حال داشتم با من و مردی که از لیست پخش Spotify ما بازدید می کردیم و آهنگ های جدید مورد علاقه مان را صدا می زدیم به پایان رسید.

من در آن شب تعداد زیادی هنرمند مورد علاقه جدید پیدا کردم و هر دو نگاهی به زندگی خصوصی دیگری انداختیم. (ذوق موسیقی شما چیزهای زیادی در مورد شما می گوید، به من اعتماد کنید!)

شما می توان این تاکتیک را با رستوران‌ها امتحان کنید، اما مراقب باشید که کمی پرمدعا به نظر بیایید. خواندم شیفتگی، متوجه شدم.

مگر اینکه بخواهید او را از میله دور کنید زیرا او فقط دارد برای امتحان کردن این محل کوفته سوپ آخر شب – صحبت های رستوران را برای دفعه بعدی که از او درخواست کردید صرفه جویی کنید. (نشان بده، نگو.)

اما مقاصد سفر، فیلم و تلویزیون؟ صحبت کردن در مورد آن چیزها همیشه بسیار سرگرم کننده است.

5. اجازه دهید آسیب پذیری شما کمی نشان داده شود.

قرارهای اول ممکن است کمی کهنه باشد. بارها و بارها پرداختن به موضوعات مقدماتی یکسان خسته کننده می شود و می تواند به سرعت احتمال جرقه را کاهش دهد.

یک راه آسان برای انتقال از پوشش اصولی به زیر سطح؟ یک ابزار ساده: سوال بعدی.

در اینجا یک مثال است:

تو: چند تا خواهر و برادر داری؟

تاریخ شما: دو – یک برادر بزرگتر و یک خواهر کوچکتر.

تو: اوه وای باهاشون صمیمی هستی؟

از نظر ظاهری، این راهی به نظر می رسد که او را آسیب پذیر کند – و همینطور است.

اما با اولین نفری که سؤالی را می پرسد که شامل تفکر و تأمل عاطفی است، او را به انجام همین کار دعوت می کنید و فضایی از باز بودن و اعتماد ایجاد می کنید.

اگر شما هر دو به خود اجازه دهید چیزی واقعی را به اشتراک بگذارید، چیزی که نمی توانید روی نقشه به آن اشاره کنید یا روی کارت ویزیت تایپ کنید، به تاریخ خود نشان می دهید که از نظر عاطفی فردی باهوش هستید که ارزش آشنایی بیشتر را دارد.

در اینجا شایان ذکر است که تحت تاثیر قرار دادن کسی در یک زمینه عاشقانه به هر دو صورت عمل می کند – شما نباید احساس کنید که تمام فشارها روی شماست.

زنان دائماً کارهای کوچکی انجام می دهند تا شما را نیز تحت تأثیر قرار دهند.

6. وقتی نوبت به ارسال پیامک می رسد، تنها کاری که باید انجام دهید این است که بپرسید.

چگونه یک زن را تحت تاثیر قرار دهیم

در اینجا قسمتی است که متأسفانه باید یک مرد خاص را در معرض انفجار قرار دهم. او همه چیز را برای او در نظر گرفته بود، و من کاملاً تحت تأثیر قرار گرفتم.

با این حال، هر زمان که او به من پیام می داد (که اغلب در اوایل خواستگاری ما چندین بار در روز بود) فقط برای «گفتن» چیزی بود.

او یا داستانی برای گفتن داشت یا فقط یک بیانیه تصادفی. من همه طرفدار توجه بودم – تا اینکه متوجه شدم این واقعاً من نیستم که توجه را جلب می کنم.

با ارسال این متن ها، او مرا به یک گفتگو می کشاند که عمدتاً یک طرفه بود. من او را با پاسخ دادن، جویا شدن برای جزئیات و خندیدن درگیر می‌کنم – اساساً منیت او را بر حسب تقاضا پر می‌کنم.

بله، شما خنده دار هستید. متاسفم که حالتون خوب نیست داستان جالب در مورد پسر عمویت.

بچه ها، تمام کاری که باید انجام دهید تا زنی را به دست آورید که در حال حاضر حداقل یک است مقدار کمی کمی در شما سوال پرسیدن است. (آن کمی در مورد آسیب پذیری بالا را ببینید.)

این امر به طور طبیعی در طول مکالمه حضوری به وجود می آید، اما این روزها تظاهر به این که حالات پیامک در سلامت کلی یک رابطه نقشی ندارد، بیهوده است.

باز هم، این توصیه‌ای است که می‌تواند به هر دو صورت پیش برود، شما باید به اندازه‌ای که در مورد ارتباط می‌گیرید، ارائه دهید.

7. برای او گل بیاورید.

چگونه یک زن را تحت تاثیر قرار دهیم

خوب، پس ممکن است به عنوان یک رمانتیک ناامید از خودم بیرون بیایم، اما حتی نمی توانم به شما بگویم که خریدن گل برای یک زن چه ژست دوست داشتنی است.

در تمام سالهای من، یک مرد دقیقاً دو بار برای من گل آورده است.

اولین بار؟ وقتی از من خواستند که برای مجلس جشن شرکت کنم.

دومی زمانی بود که یک شعله قدیمی در حال بازدید از نیویورک بود و من را از درب خانه بلند کرد تا برای قدم زدن و نوشیدنی بروم.

من به او گفتم که او را در طبقه پایین بیرون آپارتمانم ملاقات خواهم کرد، اما او اصرار کرد که بیاید، زیرا “چیزی” برای من داشت. این یک دسته گل ساده از دیزی بود و من بودم کف پوش شده.

نیازی به گفتن نیست که این احتمالاً بهترین 7 دلاری بود که او در تمام آخر هفته خرج کرد. (چشمک چشمک.)

8. ارباب موهای بدن خود شوید.

روزی روزگاری عاشق مردی بودم. من تقریباً همه چیز او را دوست داشتم – همه چیز را به جز مدیریت موهای صورت و بدنش.

ببینید، اگر ریشی دارید که خانم شما فقط آن را دوست دارد؟ عالی! تمام چیزی که می گویم تیز نگاه کن. اگر او این کار را نکند؟ احساسات او را در نظر بگیرید.

زمانی عاشق مردی با ریش مردانه و قوی بودم. وقتی او در پایان رابطه ما از کوتاه کردن آن منصرف شد – بعد از اینکه بیان کردم چقدر دوستش دارم کوتاهتر – متوجه شدم که از آن برای قرار دادن فیزیکی استفاده می کند. و فاصله روانی بین ما

خط پایین؟ تعمیر و نگهداری کمی راه درازی دارد.

و اگر از بقیه موهاتر هستید – مانند موهای تهاجمی پشت و شانه؟ زمان انتخاب فرا رسیده است.

یا به یک برنامه منظم اپیلاسیون متعهد شوید یا آن را رها کنید.

سطح نگهداری را در نظر بگیرید که به شما احساس خوبی نسبت به خود می دهد و به دنبال زنی باشید که از آن ناراحت است.

9. به دنبال فرصت هایی برای ایجاد جوک های درونی باشید.

تصویر: NBC

با یک پسر، ما یک زبان شکلک کاملاً مخفی داشتیم، بنابراین ارسال پیامک سطحی کاملاً اضافی (و کاملاً بازیگوش) پیدا کرد.

من و یک زیباروی دیگر در مورد ماهی سوئدی وسواس مشترک داشتیم. زمانی که هر کدام از ما در خارج از کشور در کالج تحصیل می‌کردیم، آنها را از طریق پست حلزون از طریق اقیانوس‌ها برای یکدیگر می‌فرستیم.)

شوخی های درونی راهی محکم برای ایجاد صمیمیت قبل از صمیمی شدن با کسی هستند.

آنها به برقراری ارتباطی کمک می کنند که فراتر از همه آن سؤالات آشنایی اولیه است که به نوعی شبیه یک مصاحبه است، و حداقل برای من، نشانه ای است که می توانم در واقع در کنار یک پسر جدید احساس راحتی کنم.

10. TRIFECTA یادگیری را کاوش کنید. ™

بنابراین The Learning Trifecta™ چیزی است که من به معنای واقعی کلمه فقط وقتی داشتم این را می نوشتم، خود را ساختم، اما هر چه بیشتر به آن فکر می کردم، بیشتر به خودم تبریک می گفتم که چنین نابغه GD هستم.

TLTهمانطور که ما آن را می نامیم، ساده است و می توان آن را در طول زمان و در هر نقطه از یک رابطه به کار گرفت. سه نقطه از TLT می توان به هر ترتیبی مستقر شد و هر چند بار که دوست داشتی تکرار کرد تا زمانی که من و تو ای عاشق در زمین مرده باشیم. آنها به شرح زیر است:

  • به من چیزی یاد بده. (همیشه دوست داشتم بتوانم شیفت چوب را رانندگی کنم.)
  • بذار یه چیزی بهت یاد بدم (شما، من، پیست های اسکی؟ قول می دهم سرگرم کننده خواهد بود.)
  • بیایید با هم چیزی یاد بگیریم. (کلاس ماکارونی، کسی هست؟)

به نظر من با استفاده از TLT تحت تاثیر قرار دادن یک زن نه تنها راهی برای ایجاد صمیمیت و اعتماد در اوایل، بلکه یک راه سرگرم کننده برای نگه داشتن چیزهای هیجان انگیز و تند تا مدت ها پس از روشن کردن جرقه است.

بنابراین شما آن را دارید، ده راه – نسبتا آسان! – برای تحت تاثیر قرار دادن یک زن. به یاد داشته باشید، با قدرت زیاد، مسئولیت بزرگی به همراه دارد: بنابراین از این نکات عاقلانه استفاده کنید… و فقط برای خیر.

***

آیا حاضرید اعتماد به نفس خود را با کمد لباسی که به شما احساس یک میلیون دلار را می دهد، افزایش دهید؟

با یکی از اعضای تیم SG یک جلسه استایل مجازی 1:1 رزرو کنید! آرایشگر شما به شما کمک می‌کند محتویات کمد خود را به‌روزرسانی (یا تعمیرات اساسی!) کنید. بیشتر بدانید >>