آیا باید یک قیمت بخرید؟ (اسپویل: بله)

ضمیمه قیمت در حمام

چند هفته پیش، تیم SG خلاصه ای از ملزومات خانه مردانه را منتشر کرد. و باید بگویم، انجام دادم نه انتظار موجی از شور و شوق را داشته باشید که برای شماره 4 ضروری به وجود آمد… یک بیده.

به نظر می رسد، انجمن Style Girlfriend همه چیز را در این حمام محتاطانه اضافه کرده است.

بنابراین بسیاری از شما در اینستاگرام با ما به اشتراک گذاشتید و حتی ایمیلی به اشتراک گذاشتید که چگونه داشتن یک قیمت (یا به طور خاص، یک پیوست قیمتی.. اما بعداً به آن خواهیم رسید) به شما کمک کرده است که هر روز بهترین احساس خود را داشته باشید که می دانستم باید دنبال کنیم. بر این روند است.

این مورد حمایت مالی نیست (البته لوازم ضروری خانه بود!). ما فقط فکر کردیم که ارائه جزئیات بیشتر برای افراد ناآشنا مهم است. بنابراین، اگر کنجکاو هستید و خود را در بازار برای ارتقای روتین حمام می بینید، به تمام اطلاعات مربوطه مجهز خواهید شد.

و pssst، اگر تا انتها پیمایش کنید، فقط برای خوانندگان SG تخفیف خواهید یافت!

در زیر، پرایمر SG برای بیدهای مردانه را بررسی کنید:

بیده چیست؟

اگر یک سال پیش از من در مورد بیده ها می پرسیدید، من می پرسیدم… خوب، من فکر می کردم که این غریبه کیست که از من درباره بیده می پرسد.

سپس می‌گفتم: «مطمئناً، من در مورد قیمت‌ها می‌دانم. آنها همان چیزی هستند که فیلمنامه‌نویسان در تلویزیون و فیلم‌ها برای صحنه‌ای استفاده می‌کنند که ناآگاهی آمریکایی‌های گنگ از دستشویی‌های هتل‌های اروپایی را از طریق کمدی فیزیکی بیان می‌کند.»

به‌طور دقیق‌تر، یک بیده جریان آب با فشار بالا را به سمت عقب شلیک می‌کند و به طور مؤثری باسن شما را روی توالت بدون نیاز به استفاده از دستمال توالت تمیز می‌کند.

اما در سال 2021؟ همه چیز در مورد بیده است پیوست.

به جای یک لوازم حمام کاملاً مجزا، یک ضمیمه بیدی به توالت فعلی شما متصل می شود و یک پانچ واقعی 2 در 1 در برابر 2 را بسته بندی می کند.

ضمیمه قیمتی توش

قیمت یک بیده چقدر است؟

جایگزین کردن توالت معمولی خود با یک توالت بیدی در حمام، یا اضافه کردن یک دستگاه بیدی مجزا، به شما کمک می کند تا یک پنی خوب را به دست آورید. با این حال، یک ضمیمه قیمت برای یک مدل پایه از حدود 30 دلار شروع می شود.

بسته به این که چقدر می خواهید به دست آورید، می توانید 2 تا 300 دلار خرج کنید.

نحوه نصب ضمیمه بیدی

نصب پیوست قیمتی بسیار ساده است (فکر کنید: کمتر از ده دقیقه-ساده) و نیازی به کار با برق یا لوله کشی ندارد.

پس از بازکردن پیچ صندلی توالت، ضمائم بیده را روی توالت قرار دهید، به آب وصل کنید و بوم کنید. شما خوب هستید که بروید (lol).

نحوه استفاده از ضمیمه بیدی

فقط نازل را به سمت… خوب می دانید.

صبر کنید، و سپس خشک کنید، با استفاده از دستمال توالت کمتر از آنچه در غیر این صورت استفاده می‌کردید.

کاربران راضی بید SG می گویند:

“علاوه بر مزایای بهداشتی آشکار، من همچنین دوست دارم که استفاده از بیده من یک انتخاب سبز باشد. ما کمتر از دستمال توالت استفاده می کنیم و از دستمال مرطوب استفاده نمی کنیم، که در هنگام شستشو به راحتی خراب نمی شوند.

“به نظر می رسد که آب گرم شده که به طور ماهرانه ای به سوراخ شما پاشیده می شود فوق العاده است. پاک کردن را کاهش می دهد، اما من به دروغ می گویم که ما یک مزیت اصلی را سبز می بینیم. این یک روش لوکس برای تمیز کردن پس از مدفوع و من است اراده قسمت دیگری از خانه را رها کنید تا با قیمت ما در حمام مدفوع کنیم.»

من یکی برای کریسمس از دوست دخترم گرفتم و دوستش دارم. برای هر کسی که نمی‌داند آیا باید این کار را انجام دهد یا نه (با عرض پوزش)، من می‌گویم که این کار را انجام دهد.»

«برادرم به او قسم می خورد. مطمئنم که او جای من را ترک کرده تا به خانه برود تا بتواند از آن استفاده کند.»

***

ما با Tushy کار کرده‌ایم و می‌توانیم ضمیمه بیدی کلاسیک (99 دلار) و نسخه کمی شیک‌تر «Spa 3.0» (119 دلار) را توصیه کنیم که به اتصال آب گرم سینک شما متصل می‌شود و به شما امکان می‌دهد دما را تغییر دهید.

بنابراین، با این خطر که مانند یک تأثیرگذار FabFitFun در Tiktok به نظر برسید… از کد ما استفاده کنید!

10 درصد تخفیف توشی بگیرید (ها) در پرداخت با کد SUPERGIRLFRIEND.