راهنمای خانه مرد برای 30 سالگی شما

افزایش سطح با لباس هایی که می پوشید شروع و به پایان نمی رسد. با راهنمای خانه Style Girlfriend برای 30 سالگی (و در هر سنی!) هر روز و در هر سنی شیک زندگی کنید. در دهه بیست، سی، چهل و پنجاه سالگی، اصول اولیه مورد نیاز خود را پیدا کنید.


اگر دهه بیست شما زمان آزمایش های عالی است، سی سالگی شما تماماً به این موضوع می پردازد که درک این موضوع نیز بسیار سرگرم کننده است که در نهایت متوجه شوید که چه کسی هستید و در مورد چه چیزی هستید. این زمان برای سرمایه گذاری در برخی از قطعات عالی و تسکین به برخی عادات خوب در خانه است که برای چندین دهه نتیجه خواهد داد. مطمئن شوید که این چیزها را در طول این دهه به طور مرتب حذف کرده اید.

در زیر، راهنمای خانه پسر برای 30 سالگی شما:

1. روی مبلمان “برای همیشه نگه دارید” سرمایه گذاری کنید

زمانی که به سی سالگی می رسید، ظاهر متفاوتی را در خانه خود امتحان کرده اید – و آزمایش و خطاهای زیادی در دکوراسیون تجربه کرده اید – بنابراین درک خوبی از حس ترجیحات طراحی داخلی خود دارید.

اکنون زمان آن است که به سرمایه گذاری روی چند قطعه کلاسیک فکر کنید که بتوانید برای مدت طولانی از آنها لذت ببرید. دیگر برای پر کردن شکاف های موجود در دکوراسیون خود به طور خودکار به IKEA مراجعه نمی کنید!

وقتی متوجه شدید که به یک کالای جدید نیاز دارید، به دنبال قطعات خوش ساخت در اشکال و سبک های کلاسیک باشید.

برای چیزهایی که می‌دانید اکنون و سال‌های آینده دوست خواهید داشت، بیشتر خرج کنید. قول میدهم، ارزشش را خواهد داشت.

تنها (نوعی) منفی؟ وقتی حرکت می کنید نمی توانید وسایل ارزان قیمت خود را روی حاشیه پیاده کنید، زیرا این چیزها با شما همراه است.

متوجه خواهید شد که این واقعاً اشکالی ندارد، زیرا – سربالا – شما پایدارتر و آرام‌تر هستید، بنابراین کمتر جابه‌جا می‌شوید (احتمالاً آن درب چرخشی هم اتاقی‌های تصادفی 20 ساله‌تان را هم از دست نخواهید داد).

خط پایین؟ از خرید با کیفیت پشیمان نخواهید شد.

2. کمد خود را مرتب کنید

دیگر دوست داشتنی نیست که سر کار حاضر شوید یا قرار ملاقاتی که درهم به نظر می رسد.

در این مرحله از زندگی‌تان، لباس‌های زیباتری جمع‌آوری کرده‌اید، و به راهی نیاز دارید که آنها را به همین شکل نگه دارید.

اطمینان حاصل کنید که کمد شما دارای تعداد زیادی چوب لباسی آماده است – چوب لباسی های همسان و غیر سیمی – بنابراین مجبور نیستید آن را دو برابر کنید، و فضای کافی در کشو داشته باشید تا لباس های خود را داخل آن جمع نکنید.

رفتار صحیح و نگهداری از لباس‌ها باعث می‌شود لباس‌ها بهتر به نظر برسند و البته ماندگاری بیشتری داشته باشند، و (پاداش!) همچنین از دقایق باارزش شما برای لباس پوشیدن در صبح صرفه‌جویی می‌کند.

کمد خود را زیباتر کنید، و به طور خودکار بیشتر احساس می کنید که بزرگ شده اید.


مطالب مرتبط: چگونه کمد خود را تمیز کنیم


3. یک گیاه را زنده نگه دارید

بزرگ شدن ممکن است به معنای آرام شدن، یافتن شریک زندگی، داشتن (یا حداقل، فکر کردن به داشتن) بچه باشد.

برای همه موارد فوق لازم است؟ مراقبت و پرورش. اکنون زمان شروع تمرین آن مهارت ها است! اکنون اولین قدم را (حتی اگر به اندازه یک ماهی قرمز باشد) با یک گیاه بردارید.

مربوط: اصول اولیه را بیاموزید: راهنمای خانه پسر در بیست سالگی

بله، این زمان است که خودتان را نشان دهید و جهان که بتوانید چیزی را زنده نگه دارید.

شاید این یک ساکولنت کم نگهداری باشد (نکته: کمتر از آنچه فکر می کنید آب بنوشید، آن را با عشق خفه نکنید) یا چیز دیگری که دخیل است.

در هر صورت، شما به چیزی در خانه خود نیاز دارید که شما را مسئول مراقبت از آن کند.

4. اقلام اضافی از کالاهای روزمره را ذخیره کنید

شما ملحفه و حوله برای خود دارید… وقتی مهمان دارید چطور؟

دوستان و خانواده ای که در شب می مانند، دیگر از خوردن روی مبل و خشک شدن با یک حوله مرطوب سوال برانگیز پس از دوش صبحگاهی خوشحال نخواهند شد.

و این برای هر شب عاشقانه دو برابر می شود.

داشتن کتانی و چنگال کافی و لیوان قهوه و دستمال توالت نشانه این است که شما و سایر افراد به آینده فکر می کنید.

احساس خوبی است که مجبور نیستید هر بار که بیش از دو نفر در خانه شما غذا می خورند، دست و پنجه نرم کنید. به بزرگسالی مسئولانه خوش آمدید.

5. یک روال نظافت ایجاد کنید

زمان سخت عشق: یک آپارتمان کثیف ممکن است توسط دوستان و خانواده شما در بیست سالگی تحمل شود، اما حمام کثیف و سینک پر از آشپزخانه دیگر مشکلی ندارد.

اگر ندارید، یک برنامه تمیز کردن برای خود تهیه کنید، مانند: دیروز.

لازم نیست پیچیده باشد. سعی کنید برخی از لوازم و ابزار تمیز کردن را در مکان هایی که به آنها نیاز دارید (مانند مقداری اسپری و اسفنج در حمام) نگه دارید تا بتوانید به سرعت با هر گونه آشفتگی کوچکی که اتفاق می افتد مقابله کنید.

بسته بودن آنها انجام آن را آسان تر می کند! سپس هر هفته مقداری از زمان را برای تمیز کردن عمیق تر، مانند وان و دوش، اختصاص دهید.

اگر از تمیز کردن متنفر هستید، مقداری پول برای مشکل پرتاب کنید!

اگر ارزشش را دارد که مجبور نباشید تمیز کنید، بدون تجملات دیگر کار کنید تا بتوانید به طور منظم یک خانه دار استخدام کنید.

در هر صورت، کار را تمام کنید.

حالا به اینستاگرام سر بزنید و به ما بگویید:

اولین سرمایه گذاری بزرگ شما در دکوراسیون منزل چه بود؟