یعنی وابسته به صدای آژیر است

دستگاه های ردیاب در نحوه ی عملکرد نیز تفاوتی هایی دارند و هر مدل ویژگی های خاص خود را دارد. شما میتوانید از هر اپراتور جهت سیم کارت داخل جی چی اس خودرو استفاده کنید و هیچ تفاوتی ندارد ایرانسل. خرید ردیاب یا جی پی اس خودرو محدودیت هایی از لحاظ اخلاقی دارد، یعنی شما نمی توانید بدون اطلاع راننده ردیاب را در خودرو نصب کنید زیرا وارد حریم شخصی برنامه gps برای خودرو دیگران می شوید. به راحتی میتوان از طریق نرم افزار و یا سایت ردیابی وارد پنل ردیابی شد و گزارش زمان سرقت را از دیتاسنتر دانلود کرد. برای فعال شدن آن ها عموما به شما نحوه فعال سازی را در همان لحظه ی تهیه ی ردیاب اعلام و آموزش می دهند و نیز در مواردی یک پسوردی به شما داده می شود که شما می توانید با وارد شدن به وب سایت مربوطه از طریق کامپیوتر ردیابی خودرو خود را انجام دهید.

همچنین قابلیت شناسایی تصادف ، SmartLock (بتا) و همچنین بیشترین درخواستی را – مانیتورینگ چند وسیله نقلیه را فعال کرد. همچنین اگر خط داخل ردیاب در منطقه شما آنتن دهی خوبی نداشته باشد ردیاب از طریق دکل مخابرات فقط حدود منقطه را به شما نمایش خواهد داد. قسمت ناراحت کننده ماجرا اینجاست که اگر وسیله نقلیه شما دزدیده شود، احتمال بسیار کمی برای پیدا شدن آن وجود دارد.

به همین دلیل اگر از روشی استفاده کنید که احتمال پیدا شدن خودروی شما را پس از دزدیده شدن آن بیشتر کند، خیالی آسوده خواهید داشت. با ردیاب GPS خودرو در داخل ماشین امکان مدیریت مرسولههای ارسالی و پستی به راحتی میسر میشود، به دلیل عملی بودن و کارکرد آسان ردیاب GPS خودرو، بسیاری از شرکتها تمایل به افزایش تعداد اتومبیلهای ناوگان خود پیدا کردهاند. اگر به هر دلیل وسیله نقلیه شما به سرقت رود، به کمک دستگاه ردیاب میتوانید به سادگی موقعیت وسیله نقلیه خود را ردیابی کنید و به کمک پلیس ماشینتان را در کمتر از 24 ساعت بازیابی کنید.

در هنگام تهیه ی بهترین GPS خودرو دقت کنید تا فارغ از قیمت GPS خودرو بر کیفیت و عملکرد آن نیز توجه داشته باشید. این دستگاه مزیت های بسیاری دارد که باعث شده است توجه عموم مردم را به خود جلب کند و با ارائه ی خدمات و البته گارانتی معتبر بر استقبال مردم تاثیر بسزایی گذاشته و افراد بسیاری آن را تهیه و مورد استفاده قرار می دهند.