ردیاب خودرو چیست؟

برخی ردیابهای خودرو همانند concox gt08 نیز دارای قابلیت LBS هستند که مشابه همین رفتار را دارند و خود را سریع تر از دریابهای خودرو دیگر فیکس میکنند. امروزه اکثر ردیابهای خودرو علاوه بر GPS از سامانه های Glonass،Galileo و Beidou نیز پشتیبانی میکنند. این اپلیکیشن بسیار کاربرپسند بوده و به انتخاب کاربر در هر یک از دو حالت ارتباط پیامکی و یا اینترنتی کار خواهد کرد.

بطور مثال: ردیابی کودکان و سالمندان، ردیابی خودرو، بررسی میانگین سرعت، فاصله دقیق شما تا مقصد، انتخاب بهترین مقصد و … بخش دوم به محبوب ترین شیوه های سرقت خودرو پرداخته و نشان می دهد که چگونه ردیاب ماشین به کاربران خود کمک می کند تا در صورت بروز هر گونه موارد سرقت از ماشین ، سریعاً واکنش نشان دهند.

این دستگاه یا مجهز به gps است و یا علاوه بر gps از اینترنت نیز برای ارسال اطلاعات استفاده می کند که نوع دوم دارای درگاه سیم کارت هستند. این نوع ردیاب خودرویی به محض اتصال شروع به کار می کنند. ردیاب موتور ابعاد کوچک و مناسبی دارد و قابل نصب در مکان های غیرقابل دسترس است. با این حال ، خوانندگان اصلی OBD امروزه توسط هر کسی با کمتر از 2 میلیون تومان قابل خریداری است. متاسفانه این کالا در حال حاضر موجود نیست.

بعضی دیگر نیز این امکانات را تحت وب در اختیار شما قرار می دهند. سایت دیجی کالا با سابقه خوبی که طی این سال ها از فروش اجناس با قیمت مناسب کسب کرده است، اعتماد مشتریان را بالا برده و روز به روز افزایش تنوع محصولاتش افراد بیشتری را به خرید اینترنتی %link1% ترغیب می کند. به شما توصیه می شود اکیدا از نرم افزارهای مجهول و بدون نام و نشان معتبر که در اینترنت موجود است ، استفاده نکنید .