گوش کنید: پادکست جدید در مورد موهای صورت داماد عروسی سلطنتی، کت و شلوارهای صبح و موارد دیگر

عکس بالای سر عروسی سلطنتی

ما این هفته دقیقاً صفر ثانیه را تلف کردیم و تنها خبر خوب هفته را دریافت کردیم-عروسی سلطنتی.

پسر بد بریتانیایی مورد علاقه ما، شاهزاده هری محبوب ما، با یک بازیگر آمریکایی مطلقه و دو نژادی ازدواج کرد و ما بود. اینجا. برای این. نام او مگان مارکل است و احتمالاً او را در آن دیده اید کت و شلوار. (عشق پسرها کت و شلوار. این یک حقیقت است.)

به پادکست زیر یا در iTunes و Stitcher گوش دهید:

هری یک یونیفورم نظامی عمدتا مشکی پوشیده بود و شگفت انگیز به نظر می رسید. (همه چیز را در مورد او بخوانید و خیاط Savile Row شاهزاده جورج اینجا.) بعد از حدس و گمان های زیاد، او ریش خود را نتراشید، و من و مگان به آراستگی «هنوز تو، اما بهترین نسخه» او احترام می گذاریم.

دیوید بکهام در عروسی سلطنتی
از طریق Esquire

لباس صبح در مقابل لباس شب

ما همچنین زمان نه چندان مهمی را صرف صحبت در مورد اینکه کت و شلوار صبحگاهی چیست و چه کسانی از مهمانان عروسی سلطنتی این کت و شلوار را پوشیده و نپوشیده اند، صرف کردیم. دیوید بکهام این کار را کرد (و همانطور که در بالا می بینید، کاملاً عالی به نظر می رسید)، همانطور که شاهزاده چارلز نیز انجام داد، زیرا، البته او این کار را کرد. جرج کلونی انجام داد نه، که، می دانید، خوب است. به هر حال کسی به او نگاه نمی کند.

کیکر برای من و مگان آمد که عروس و داماد برای اولین بار لباس خود را برای پذیرایی عصر تغییر دادند.

مگان در استلا مک کارتنی دوست داشتنی به نظر می رسید. اما هری، اوه هری، به نظر می رسد بهترین است همیشه به نظر می رسید – با یک کت مخملی، شلوار تاکس سنتی و یک پاپیون ساده مشکی. من صادقانه فکر می کنم وقتی به مگان کمک کرد تا به آن جگ قدیمی وارد شود، یک تخم مرغ انداختم و آنها به دوردست رفتند.

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

به هر حال… ما عروسی سلطنتی را دوست داشتیم و از گفتن این حرف نمی ترسیم! ما می‌خواهیم به‌طور ثبت شده بدانیم که ارزش این را دارد که بدانیم می‌توانی در مورد برخی نهادهای باستانی – اعم از ازدواج و سلطنت – احساس تعارض کنی و هنوز برای دو نفر که در شرف گذراندن مسیری شاد، گاهی ترسناک و کاملاً ناشناخته هستند، واقعاً هیجان‌زده باشید. با یکدیگر. کی؟ کی.

در ادامه، ما همچنین به طور خلاصه در مورد جلد کمدی جدید GQ صحبت کردیم، که در ماه ژانویه روی جلد ناموفق Vanity Fair که دارای یک اندام بیش از حد بود، ضربه ای شوخ زده می زد. (به جلد GQ مراجعه کنید اینجا و جلد Vanity Fair اینجا.) این سرگرم کننده و خنده دار است، اما همچنین، اخراج؟ ما آنقدر که شاید باید از وضعیت فعلی انتشار اطلاعی نداریم، اما هنوز.

سوال خواننده این هفته سوالی نسبتا مبهم، اما به موقع بود. بهترین راه برای بسته بندی آخر هفته روز یادبود چیست؟ مگان رویکرد “کلان” را اتخاذ می کند و من رویکرد “میکرو” را انتخاب می کنم و صادقانه بگویم، ما آن را میخکوب می کنیم.

در نهایت، داغ می گیرد

احساس کردم نیاز دارم درباره اینکه دوست ما (و دوست غلاف) پولی رودریگز چگونه عملکرد خوبی داشته است، توضیح دهم. مطبوعات در مورد اثر هنری تبلیغاتی شرکت او که توسط MTA اینجا در شهر نیویورک رد شده است. (اینها افرادی هستند که مترو را اداره می کنند، فقط FYI.)

شرکت او، بدون قید، همه چیز در مورد سلامت و لذت جنسی زنان است و تبلیغات بسیار جالب و هنری به دلیل آنچه که پولی معتقد است (و من موافقم) استاندارد دوگانه شدید است رد شدند. شرکت قرص‌های اختلال نعوظ رومنز در حال حاضر در خطوط مترو متعددی تبلیغات می‌کند، بنابراین… چه چیزی می‌دهد؟!

بچه های بی بند و بار آگهی mta را رد کردند
چه می گویید: رسوا یا نه؟

مگان ما را با یک غذای داغ و شیرین به خانه می برد – این هفته بدون هیچ سایه! ما او را دوست داریم. او عالیه. اساساً همین است.

به ما بگو:

آیا عروسی سلطنتی را تماشا کردید؟!

>> فراموش نکنید که در iTunes و Stitcher مشترک Undressed شوید!