یک سوال خواننده سبک دوست دختر

پشم خارش دار

جری می پرسد:

اول از همه، من وبلاگ شما را دوست دارم. بیشتر عمرم از خودم مراقبت نکردم. من به شدت اضافه وزن داشتم و برایم مهم نبود که چگونه لباس می پوشم تا زمانی که از نگاه کردن به خودم خسته شدم. بنابراین، مقداری وزن کم کردم و شروع به لباس پوشیدن بهتر کردم و احساس خیلی بهتری نسبت به خودم دارم.

به هر حال، سوال من: من پوست حساسی دارم – می دانم مردانه – و پشم دیوانه وار من را خارش می دهد. آیا توصیه ای دارید که چه نوع پارچه ای را باید بررسی کنم؟ مخصوصا وقتی پای کت و شلوار به میان می آید؟

سلام جری

اول از همه، تبریک! یعنی حیرت آور که تصمیم گرفتید هم با سلامت جسمی و هم از نظر ظاهری تغییر بزرگی را برای بهتر شدن ایجاد کنید.

در حالی که می خواهید به ظاهر خود (بدن خود) افتخار کنید و آنچه روی آن قرار می دهید) می تواند توسط برخی بیهوده تعبیر شود، به نظر من این نشان دهنده احترام به خودتان است.

اینکه چگونه خود را معرفی می کنید، به دنیا نشان می دهد که درباره خود چه فکر می کنید و دیگران چگونه باید با شما رفتار کنند.

با حفظ وزن سالم و تلاش برای ظاهر خود، به دنیا می گویید: «من به خودم اهمیت می دهم. تو هم باید به من اهمیت بدهی.» این عالیه

در مورد پشم، نمی‌دانم که آیا احتمالاً پشم خارش‌دار می‌خرید؟ به یک فروشگاه کت و شلوار بروید و چند پشم با کیفیت بالاتر از آن چیزی که می پوشیدید امتحان کنید. کت و شلوارهای پشمی ساخته شده از الیاف ریزتر – فکر کنید Super 130s و بالاتر – ممکن است روی پوست شما کاملاً خوب باشد.

البته، برچسب قیمت نیز بر همین اساس افزایش خواهد یافت، اما به نظر می‌رسد پرداخت بیشتر برای لباس‌هایی که در آن احساس راحتی می‌کنید، ارزش هزینه اضافی را دارد. همچنین عالی است که یک پارچه کت و شلوار بسیار اساسی را در کمد لباس خود قطع نکنید.

با این حال، اگر پشم همچنان به شما احساس می‌کند که مورچه‌ها در سراسر بدن شما می‌خزند (که بدیهی است جالب نیست)، پس گزینه‌های مناسبی مانند پنبه، کتان، و کتانی را در تابستان و کرفس در زمستان در نظر بگیرید.

چه کسی می داند؟ پوست حساس شما می تواند یک موهبت باشد زیرا شما را مجبور می کند در سبک خود خلاق تر و شخصی تر باشید. شما در حال حاضر در یک سفر به سمت تکامل سبک شخصی خود هستید. شاید خدایان مد واقعاً از شما می خواهند که آن را دنبال کنید.

(تصویر)