گوش کنید: پادکست جدید در مورد بهترین خریدهای مردانه در نیویورک و موارد دیگر

سلام چه خبر – باز هم ما هستیم، اینجا هستیم تا شما را با یک مورد برکت بدهیم یک هفته کوتاه و یک پادکست طولانی. ما بعد از آخر هفته روز یادبود (مگان در کالیفرنیا بود، من در کانکتیکات) با دو لیوان بزرگ گل رز و نظرات بسیار به کار برگشتیم. زمانی برای هدر دادن نیست، بیایید تا شروع تابستان بنوشیم و مستقیماً در تمام #محتوای همیشه سبز شگفت انگیز ما برای گوش های شما شیرجه بزنیم.

به پادکست زیر یا در iTunes، Pocket Casts، Overcast، Stitcher یا هر کجا* که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید:

*به جز Spotify…ما در حال کار روی آن هستیم!

ما چند سوال جالب و نسبتاً سریع شنونده پاسخ دادیم…

آیا می توانید برای شام کت و شلوار مشکی بپوشید؟ احتمالاً بله، اما اگر بتوانید از آن اجتناب کنید، آن را توصیه نمی کنیم. (مشکی برای مراسم تشییع جنازه منطقی است، گرچه سرمه ای و خاکستری به همان اندازه برای آن مناسبت و همچنین برای هر چیز دیگری معنا دارد.)
آیا خانم ها اهمیت می دهند که شما در یک قرار چه نوشیدنی سفارش می دهید؟ کاملا بله. من و مگان افکار و احساسات مفید زیادی در مورد اینکه چرا این مهم است و چرا مراقبت کردن جالب است، داریم.

عطرهای تابستانی برای پسران

شنونده ای می خواست درباره عطرهای تابستانی بداند. با این حال، من چیز زیادی در مورد ادکلن مردانه نمی‌دانم و وقتی یک پسر فقط بویی شبیه به … مرد می‌دهد، اهمیتی نمی‌دهم. (اما در یک تمیز روش، نه یک روش ترد).

بنابراین مگان با چند پیشنهاد عالی، به طور طبیعی، از جمله مورد علاقه شخصی خود، رهبری می کند. (کی جی زی) تام فورد. خوشبختانه برای شما بچه ها، من در واقع این آخر هفته با یک عطر جدید و عالی مردانه روبرو شدم، آرمانی Aqua Di Gio Absolu، که روشن و مرکباتی است، اما هنوز هم خاکی و مردانه است… پس آره، خیلی خوب!

دوستیابی و روابط

آیا باید یک دختر را در قرار دوم به سینما ببرید؟ اوه خدای من نه جای تعجب نیست که ما انواع احساسات قوی نسبت به نوشیدنی در مقابل شام، نشستن در بار، و به اشتراک گذاشتن اسپاگتی مثل شما داریم. بانو و ولگرد.

بهترین خرید مردانه در نیویورک

بهترین خرید برای پسران در شهر کجاست؟ خوب ما هر دو هنوز باید به فروشگاه جدید مردانه Nordstrom در بالای شهر بروید، اما، می دانید، اینجا بالای شهر است! موارد دلخواه SG با موقعیت معقول تر عبارتند از شنبه نیویورک، Uniqlo و فروشگاه Billy Reid در Noho (درست در کنار فروشگاه OVO Drake، فقط FYI). ما همچنین محله Madison Square Park-slash-lower Fifth Avenue را برای فروشگاه‌هایی مانند تاد اسنایدر و بونوبوس دوست داریم. اوه، و یک فروشگاه واقعاً راد که نمی‌توانستم تلفظش را در طول ضبطمان حل کنم – توتوکالو.

ما همچنین هر دو موافقیم که اگر شما انجام دادن روزی را برای رفتن به بالای شهر بسازید، نمی توانید برگدورف گودمن را از دست بدهید. ترس شیک!

و در نهایت، گرمتر از کباب پز حیاط خلوت شما … گرم است!

برداشت من تا حدودی از وقایع اخیر الهام گرفته شده است، و من ناچارم آن را با شما، خوانندگان و شنوندگان عزیزمان به اشتراک بگذارم. من فقط می‌خواهم اهمیت چیزی را که «سوال غیرواکنشی» می‌نامم، تکرار کنم. اصولاً وقتی یک زن (یا هر کسی!) از شما می پرسد: “در دوران کودکی چطور بودی؟” و بعد از اینکه داستانی شایان ستایش در مورد تیم فوتبال خود و افتادن از تخت دوطبقه تعریف کردید، سعی کنید مکالمه را با بیشتر از «شما چطور؟» ادامه دهید. این یک سوال ارتجاعی است، و خسته کننده است، متوسط ​​است و ما در SG در مورد آن نیستیم.

نگاه داغ مگان را صادقانه می توان فقط به عنوان یک چیز توصیف کرد: شیرین! او می‌خواهد شما بچه‌ها بدانید که در هر زمان، به هر دلیل، هر مناسبت یا جشن، گل‌ها همیشه هدیه خوبی برای زنان هستند. همیشه. آنها رمانتیک هستند، کلاسیک هستند، و مطمئناً خوشحال می شوند. بنابراین خود را به گلفروشی ببرید و با دختر مورد علاقه خود، فوراً امتیاز کسب کنید.

به من بگو:

بهترین دومین تاریخی که تا به حال در آن بوده اید؟

اینجا یک چیز سرگرم کننده است!

Undressed در Google Play و Apple HomePod نیز موجود است. برای Google، فقط بگویید: «Hey Google، پادکست را بدون لباس پخش کن». و برای Apple Home، بگویید: “Siri، پادکست Undressed را پخش کن.”

کار می کند! باحال، درسته؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند