در یک رویداد در فضای باز چه بپوشیم: ایده های لباس چوگان

veuve clicquot بازی چوگان در نیویورک

“آه بچه ها.” این چیزی است که خواهرم وقتی می‌خواهد من را به جای من بگذارد، از ویسکانسین، به من می‌گوید. او این عبارت را مانند یک اسلحه پر می کند، هر زمان که تصمیم بگیرد من مانند یک نخبه ساحلی نفرت انگیز رفتار می کنم شلیک می کند. “آه بچه ها، شما الان شیر جو می خورید؟” البته همه اینها در عشق گفته شده است. در بیشتر موارد.

بنابراین من به شما خواهم گفت، و نه او، که من بسیار مشتاقانه منتظر برگزاری سالانه Veuve Clicquot Polo Classic این آخر هفته هستم که هر سال در پارک ایالتی لیبرتی، درست آن سوی آب در نیوجرسی برگزار می شود.

بله، چوگان ورزشی مورد علاقه شاهزادگان است، و مطمئناً، من نیستم به طور کامل روشن در قوانین و بسیار خوب، این سنت وجود دارد که در آن شرکت کنندگان با لباس های سارافون و کلاه قایق سواری به زمین هجوم می آورند تا به عواطف پایکوبی کنند، زیرا کار بدنی است. خیلی عجیب.

و میدونی چیه؟ من برای آن اینجا هستم.

زیرا واقعاً چه کسی بهانه ای برای لباس پوشیدن و نوشیدن شامپاین بیرون در یک روز تابستانی دوست داشتنی نمی خواهد؟

اگر تابستان امسال برای یک رویداد شیک در فضای باز لباس می پوشید، هدفتان را انتخاب کنید مناسبت خاص در حالی که توقف فقط کوتاه از مهمانی مرموز قتل با تم باغ. معنی؟ تا زمانی که این کار را نکنید، می توانید با بالا رفتن (کمی) از آن دور شوید احساس کنید مثل اینکه لباس پوشیده ای

فکر کنید: یک کت بلیزر بدون ساختار که وقتی آن را بر تن می کنید مانند یک تی شرت بادگیر می شود. عینک آفتابی شما تمام تلاش خود را می‌کنید که در مه‌های رز قرار نگیرید. یک چوگان در پارچه ای قابل تنفس اما لوکس و کفش های راحتی (نه کفش قایق، فقط نظر من است!) عالی برای نشان دادن کسانی که رئیس هستند. حتی شلوارهای طرح دار و بلیزرهای رنگارنگ هم برای چنین مهمانی در بازی هستند.

آه بچه ها، در واقع.

در زیر، چند الهام از لباس چوگان برای مردان:

تصویر از طریق Essence

SG می گوید: چه کسی از رنگ می ترسد؟ نه این مهمانان چوگان خوش لباس. من عاشق بلیزرهای روشن هستم، و بله، حتی آن شلوارهای گلدار. اگر در مسابقه چوگان نباشید (یا تحت اللفظی پارتی باغ)، پس کی؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

و توجه داشته باشید که اگر می‌خواهید با یک تکه از ظاهرتان بزرگ شوید، بهتر است بقیه لباس‌هایتان را ساده نگه دارید.

کلاسیک چوگان لوک ایوانز
بازیگر لوک ایوانز

SG می گوید: این روش دیگری برای لباس پوشیدن برای مراسم خاصی است که در فضای باز برگزار می شود. کت و شلوار سبک؟ بررسی. کفش‌های راحتی بدون جوراب (یا بدون نمایش)؟ شرط می بندی. با مربع جیبی، ساعت، و موهای خوش‌فرش، این ظاهر حتی با آن تی‌شرت سفید ساده که همه آن‌ها را کنار هم نگه می‌دارد، کار می‌کند.

الهام بخش لباس چوگان برای مردان
تصویر از طریق Levitate Style

SG می‌گوید: دو روش فوق‌العاده شیک برای نشان دادن ظاهر دریایی در یک رویداد در فضای باز. اگر یک بلیزر سرمه ای دو سینه و شلوار سفید در کمد خود دارید، اکنون زمان آن است که آن ها را بیرون بیاورید.

سبک مسابقه چوگان
تصویر از طریق Essence

SG می گوید: قانون جدید لباس پوشیدن برای یک رویداد پر زرق و برق تابستانی؟ هیچ قانونی وجود ندارد، تا زمانی که اعتماد به نفس داشته باشید که هر آنچه را که می خواهید بپوشید، بپوشید.

// خرید چوگان #SGapproved //

حتی ایده های بیشتری برای لباس چوگان می خواهید؟

ویدیوهای ما را از رویداد 2016 در زیر تماشا کنید:

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند