کمد لباس مردانه ضروری: کمربند لباس مشکی

درست مانند یک کراوات، یک کمربند لباس خوب جزء ضروری کمد لباس یک مرد خوش پوش است. در حالی که همه کمربندها برای کمک به بالا نگه داشتن شلوار طراحی شده اند، اما همه کمربندها برابر نیستند. داشتن یک کمربند که برای آن رویدادهای جدی که ممکن است رخ دهد، کمی جدی تر و کم اهمیت تر باشد. از مصاحبه های شغلی گرفته تا مراسم عروسی، یک کمربند لباس خوب به عنوان یک کار تکمیلی بسیار مفید است.

خرابی کمربند لباس مشکی ضروری:

چگونه آن را بپوشیم

به عبارت ساده، هر لباسی که در آن کت و شلوار می پوشید باید یک کمربند لباس همراه خود داشته باشد. حتی ظاهری که کت و شلوار جین یا کت و شلوار را با کفش های کتانی ست می کنید باید یا کمربند لباس داشته باشد یا اصلاً کمربند نباشد. کمربند لباس گیلاس در بالای ظاهر مناسب است. لمس نهایی کامل

کمربند لباس مشکی، کمربند مشکی، کمربند لباس، لوازم ضروری کمد مردانه، لوازم ضروری کمد مردانه کمربند لباس مشکی، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه

خرید انتخاب های #SGApproved:

اگر نمی‌خواهید نگران سوراخ‌ها باشید، تسمه‌های کشویی موتور می‌توانند گزینه‌ای عالی برای لباس باشند. فقط مطمئن شوید که می توانید کمربند را با کمی اضافی دور کمر خود بپیچید و آماده هستید. یکی از شناخته شده ترین محصولات تیفانی برای مردان، سگک کشویی موتور نقره ای آن است. اغلب صاحبان حروف اول خود را برای لمس شخصی خوب روی آنها حک می کنند. eBay مکانی عالی برای یافتن سگک‌های تیفانی قدیمی با قیمت‌های عالی است.

تا آنجا که مراقبت، کمربند لباس تعمیر و نگهداری بسیار کم است. نیازی نیست آنها را مانند کفش مجلسی خود جلا دهید یا صاف کنید. بهترین راه برای نگهداری آنها این است که با شروع از سگک، کمربند را به آرامی به سمت بالا بغلتانید و در کشو نگه دارید.

چرا یک امر ضروری است

اصول اولیه

تفاوت بین کمربند معمولی و کمربند لباس در جزئیات است. کمربندهای لباس باریکتر و شیک تر از همتایان معمولی خود هستند. باید به دنبال کمربند لباسی بین 1 ⅛ تا 1 ¾ اینچ باشید. از نظر سبک، کمربند لباس شما باید از الگوی کفش های مجلسی شما پیروی کند: آنها باید ساده و همرنگ باشند. به دنبال کمربند بدون زنگ یا سوت باشید. با یک کمربند لباس مشکی شروع کنید. این با یک جفت کفش کاپتو مشکی که قبلاً به عنوان یک کمد لباس ضروری تعیین کرده‌ایم جفت می‌شود.

چرم

مانند کفش هایتان، به سراغ یک کمربند چرمی کامل بروید. آنها نسبت به چرم های اصلاح شده یا مصنوعی دوام بیشتری خواهند داشت و پیر می شوند. چرم دانه کامل چرمی است که از بالای ترین لایه پوست درست زیر مو درست می شود. این بادوام ترین قسمت پوست است. چرم دانه ای اصلاح شده با صاف کردن چند میلیمتر بالای پوست ساخته می شود و ظاهری یکنواخت و یکنواخت به چرم می دهد. این کار معمولاً با پوست هایی انجام می شود که مقدار زیادی جای زخم بر روی آنها وجود دارد. می توانید چرم دانه کامل را از چرم اصلاح شده از ظاهر و حس آن تشخیص دهید. کمربندهای چرمی اصلاح شده اغلب ظاهر و ظاهری تقریباً پلاستیکی براق دارند.

سایز بندی

اکثر تسمه ها دارای 5-7 سوراخ در آنها هستند. می‌دانید که اگر کمربند به‌طور امن و راحت روی سوراخ وسط بسته شود، اندازه شماست. یک قانون خوب این است که یک کمربند بزرگتر از اندازه کمر شلوار خود تهیه کنید. یعنی اگر شلوار کمری سایز 32 می پوشید، با کمربند سایز 34 شروع کنید.

به من بگو:

وقتی صحبت از لوازم جانبی می شود، کجا سرمایه گذاری می کنید و پس انداز می کنید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند