کمد لباس مردانه ضروری: کراوات گرنادین نیروی دریایی

برخی از نکات استایل قابل بحث نیستند و کراوات یکی از آنهاست: هر مردی باید یکی از آن ها را داشته باشد (و بله، بداند چگونه آن را ببندد). در حالی که ممکن است هر روز از مال خود استفاده نکنید، لحظاتی در زندگی خود خواهید داشت که نیاز به لمس نهایی دارند که فقط یک کراوات می تواند به ارمغان بیاورد.

میلیون‌ها نوع کراوات در طیف وسیعی از پارچه‌ها وجود دارد، اما یکی بالاتر از همه آنهاست: گرانادین ابریشم نیروی دریایی. این همان کراوات است که اندکی از همه چیز را برای همه دارد، دقیقاً همان چیزی است که آن را در کمد لباس یک مرد بزرگسال ضروری می کند.

چگونه کراوات گرانادین سرمه ای بپوشیم

کمد لباس مردانه ضروری، کراوات گرانادین سرمه ای، دوست دختر سبک، چیدمان لباس مردانه،

بدیهی است که گرانادین ابریشمی نیروی دریایی فقط برای پیراهن های یقه دار است اما لازم نیست همه چیز جدی باشد. البته شما در یک نگاه عالی خواهید داشت کت و شلوار یا کت و شلوار، اما آن را با یک OCBD، ژاکت کش باف پشمی، چینی های خاکی و کفش های کتانی برای یک ظاهر گاه به گاه هوشمند.

آیا یک عروسی معمولی برای رفتن دارید؟ کراوات گرنادین شما عالی به نظر می رسد شلوار جین تیره، الف پیراهن لباس سفید و کت و شلوار. در واقع، در هر لباسی که بتواند کراوات را در خود جای دهد، این سبک در خانه مناسب خواهد بود.

کراوات نیروی دریایی

چرا کراوات گرانادین نیروی دریایی امری ضروری است

با گرانادین آشنا نیستید، جدای از ظاهر آن در آن زنجیر سنگاپور که در تعطیلات داشتید؟ علاوه بر اینکه یک بار اصلی است، گرنادین نیز نوعی بافت است. با طبیعت سبک، باز و جذابیت بصری آن مشخص می شود، وقتی ابریشم در گرانادین بافته می شود، بافت آن بی شباهت به توپ گلف نیست.

همین بافت است که کراوات گرانادین ابریشمی را بسیار جالب کرده است. به اندازه کافی فروتن است که در امور رسمی تر مانند عروسی یا جلسات کاری به خانه نگاه کنید، همچنین به اندازه کافی جالب است که به عنوان شروع کننده مکالمه باشد. این چیزی است که باعث می شود دختران بخواهند آن را لمس کنند زیرا بسیار منحصر به فرد است و چه کسی چنین توجهی را نمی خواهد.

نحوه گره زدن کراوات گرنادین

همانطور که کفش های وحشتناک می توانند یک لباس عالی را خراب کنند، یک گره وحشتناک می تواند یک کراوات عالی را خراب کند. ده ها روش برای گره زدن کراوات وجود دارد و اکثریت قریب به اتفاق آنها بی فایده هستند.

فقط دو گره وجود دارد که باید بدانید که چگونه ببندید تا ظاهری عالی داشته باشید: گره چهار در دست/ساده و گره چهار در دست. ساده است.

مرحله 1

  • کراوات را دور گردن خود با تیغه پهن در حدود 1 ½ تا 2 اینچ زیر تیغه باریک قرار دهید و تیغه پهن را روی تیغه باریک بپیچید

گام 2

  • تیغه پهن را پشت تیغه کوچک بیاورید

مرحله 3

  • تیغه پهن را در اطراف و از میان حلقه ای که ایجاد کرده اید بیاورید

مرحله 4

  • مقدار مورد نظر را سفت کنید
  • برای چهار در دست، تیغه پهن و حتی بلندتر به خود بدهید و آن را دوبار دور تیغه باریک بپیچید. برای پایان دادن به گره، قبل از اینکه آن را سفت کنید، مطمئن شوید که یک گودی کوچک زیبا در محل گره قرار داده اید.

بهترین رنگ کراوات گرنادین چیست؟

نیروی دریایی سیاه و سفید جدید است. این رنگی است که برای مدت طولانی و به دلایلی وجود داشته است: با همه چیز می آید. نیروی دریایی برای بهترین رنگ کراوات گرانادینی از هر رنگ دیگری برتری می‌یابد، زیرا با مشکی، قهوه‌ای، خاکستری و به معنای واقعی کلمه همه چیز را می‌سازد. حتی نیروی دریایی! این فوق العاده همه کاره است… همچنین شان کانری آن را به عنوان جیمز باند پوشیده است.

کراوات گرانادین نیروی دریایی #SGapproved را بخرید


آیا کمد شما پر از وسایل ضروری کمد است؟ چرا به یک پیراهن OCBD نیاز دارید.


به ما بگو:

چند وقت یکبار کراوات میزنید؟ گره پیشنهادی شما چیست؟