نکات مراقبت از پوست مردانه: چگونه پوست خود را در هوای سرد مرطوب نگه دارید

من دیشب به تئاتر رفتم (چون من آدم بسیار شیکی هستم!) و به نوعی توانستم تمام مومیایی کردن لب هایی را که تا به حال در یک جیب ژاکت یا کیف دیگری داشته ام فراموش کنم. تا زمانی که پرده در اولین اقدام بسته شد، داشتم به این فکر می‌کردم که چقدر طول می‌کشد تا برای چند Chapstick اضطراری به CVS مجاور تایم اسکوئر بروم.

اگر در این فصل خود – یا واقعاً پوستتان – به طور مشابه خشک شده است، نترسید. کلید جلوگیری از تبدیل شدن همه چیز از لب تا انگشتان پا به یک فاجعه پوسته پوسته و ترک خورده در واقع فقط آماده سازی است.

در زیر چهار نکته برای مراقبت از پوست مردانه برای هیدراته نگه داشتن پوست در هوای سرد آورده شده است

1. بنوشید

نظافت خوب از درون شروع می شود. هیچ وان مرطوب‌کننده‌ای با اندازه صنعتی که می‌توانید در تارگت بخرید، مزایای پوستی بهتری نسبت به سادگی ندارد نوشیدن یک تن آب و هیچ ماسک صورت نمی‌تواند سریع‌تر از رژیم غذایی مملو از میوه‌ها و سبزیجات از صبح تا شب، رنگ پوست شما را متعادل کند.

اگرچه پیدا کردن تمام غذاهای مورد علاقه شما در فصل سخت است، اما من سعی می کنم اسفناج را در اسموتی های صبحگاهی بگنجانم (سریع ترین دستور غذا: دو مشت اسفناج، یک موز، هر میوه ای که در فریزر دارید، و آب نارگیل کافی برای مایع شدن). آووکادو را روی نان تست برای صبحانه یا میان وعده بمالید. کدو حلوایی را در سوپ پودر کنید. نکته این است که شما گزینه هایی دارید.

در مورد کل این موضوع، «بیشتر آب بنوشید»، بله، کاهش وزن بدن شما (یا چیزی شبیه به آن) در H20 هر روز می تواند باشد. su-uuu-pes خسته کننده، میدانم. بنابراین با مکمل‌هایی که گاز می‌افزایند یا میوه‌هایی که طعم را القا می‌کنند، کاری کنید که کارتان کمتر شود.

خرید SG Picks

2. مرطوب کننده

پوست بدن شما به اندازه کافی متفکر است که از ریختن هر روز اعضای بدنتان به پیاده رو جلوگیری کند. با یک درمان فوق العاده مرطوب کننده که لایه نهایی بدن شما را انعطاف پذیر نگه می دارد، لطف خود را برگردانید.

نکته جانبی: این توصیه ای است که به نظر می رسد زنان بسیار راحت تر از مردان از آن استفاده می کنند. آیا چیزی وجود دارد که در مورد مرطوب کننده بدن احساس ناخوشایندی داشته باشد؟ آیا این عطر است؟ زیرا شما در آنجا گزینه هایی دارید. آیا به شما احساس بیهودگی می دهد؟ لطفاً مرا روشن کنید، زیرا در حالی که ما خانم‌ها روزانه کف می‌کنیم، گاهی اوقات احساس می‌کنم تنها زمانی که مردی را در حال استفاده از لوسیون می‌بینم در ساحل است.

> از پوست بپرسید: آیا به مرطوب کننده صورت نیاز دارم؟

رویکرد «کابینت‌های آشپزخانه خود را بررسی کنید» برای درمان‌های پوست نیز کار می‌کند. مهم نیست که اهل نیویورک ممکن است بگوییم روغن نارگیل است یک مرطوب کننده فوق العاده: آن را از فروشگاه مواد غذایی بخرید. آن را در دمای اتاق بگذارید تا در حالت مایع باشد و مقداری را روی یک پد پنبه ای بریزید. روی پوست بمالید. به همین راحتی است.

یک کلمه احتیاط: روغن نارگیل می توان منافذ را مسدود کنید، بنابراین اگر مستعد ایجاد جوش در بدن خود هستید، از این کار صرف نظر کنید.

اگر برای شما خیلی هیپی-دیپی است (من متوجه شدم)، بسیاری از مرطوب کننده ها از این ماده بدون احساس استفاده می کنند.آیا من نباید با این تخم مرغ بپزم؟همراه با سایر روغن های نرم کننده بدن مانند آرگان و جوجوبا.

مرطوب کننده های بدن را بخرید

3. به خشکی پاهای خود رسیدگی کنید

آقایان، من از شما خواهش می کنم: اگر نمی خواهید خانمی را در نیمه شب با پایی سرگردان که با پوست نرم و قابل لمسش تماس دارد، بیدار کنید، لطفا مراقب پاشنه های خود باشید.

خوشبختانه، بیشتر اوقات آنها پنهان هستند، اما کفش های پاشنه به شدت تحت تأثیر هوای خشک زمستان قرار می گیرند. عوامل متعددی می تواند منجر به ترک خوردگی و خشکی پاشنه پا، مشکلات پزشکی (از جمله مشکلات تیروئید و گردش خون)، افزایش وزن، زمان زیاد روی پاها یا کم آبی بدن شود. بدیهی است که پرداختن به برخی از این موارد آسان تر از سایرین است. صاف کردن پاشنه‌ها با سنگ پا می‌تواند از شر خشکی طبیعی پوست خلاص شود. شما همچنین می خواهید یک مرطوب کننده سنگین را امتحان کنید.

در اینجا یک چیز ناخوشایند (شاید؟) وجود دارد که من نیز هر چند وقت یکبار انجام می دهم و به آن سوگند می خورم. درست قبل از خواب، یک دسته پماد شفابخش (من آکوافور را دوست دارم) بریزید (مانند، واقعا واقعا مانند آن) روی کف پاهایتان، یا هر جایی که خشک‌تر است.

حتی آن را مالش ندهید.

سپس چند جوراب کدر بپوشید تا رطوبت در هنگام خواب به داخل نفوذ کند. قول میدم یه مرد کاملا جدید از خواب بیدار بشی یا حداقل، همان مرد، با پاهای جدید.

همچنین وجود دارد اسکمانسی ماسک های جدیدی برای پا که می توانید استفاده کنید که در مدت زمان کوتاه تری همان اثر را می دهد. فن آوری! یا چیزی شبیه به آن…

خرید درمان خشکی پا

4. … و کاری در مورد آن دست های خشک انجام دهید

دستان شما اغلب فشار هوا را تحمل می کند، چه در حال بیل زدن باشید یا دستکش خود را فراموش کرده باشید. کافی است یکی از اینها را در یک کیسه کار بیندازید یا در محل کار روی میز خود قرار دهید – و قبل از ظاهر شدن اولین علائم خشکی از آنها به طور گسترده استفاده کنید.

خرید کرم دست

به من بگو:

آیا شما لوسیون بدن دارید؟ صادق باشید… اگر بله، چند بار از آن استفاده می کنید؟