چگونه نارنجی کم رنگ بپوشیم: راهنمای مرد برای رنگ

کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های پررنگ آماده کنید. SG HQ نحوه پوشیدن رنگ های شیک (مانند نارنجی کم رنگ!) را با ترکیب رنگ های آسان و ایده های لباس برای پسرها توضیح می دهد.


آبی پرنده، نارنجی کهربایی، اسطوخودوس، سبز ارتشی، ماهی قزل آلا، تخته سنگ، نارنجی خونی، پوست کوسه، طلایی، سبز آبی، خاکی، مرلوت، قرمز، همیشه سبز، سفید، کبالت، زرد و سرمه ای را دنبال کنید.


چگونه نارنجی کم رنگ بپوشیمنارنجی کم رنگ چیست و چرا باید آن را بپوشید؟

ما دوست داریم این رنگ را به عنوان “سوربت نارنجی” در نظر بگیریم. اشباع کمتر از هلو، و لمسی پر جنب و جوش تر.

واقعیت جالب: فولکلور معتقد است که نرون (می دانید، امپراتور دیوانه روم) در قرن اول با مخلوط کردن عسل و شراب، شربت را اختراع کرد. متاسفم، اما چه زمانی می‌توانید چیزهای بی‌فایده‌ای را که در طول مسیر یاد گرفته‌اید به اشتراک بگذارید؟!

سایه نارنجی روشن یکی از پاستیل‌های بی‌نقص زندگی است… اگرچه ما هم در زندگی‌مان کمی نعناع را دوست داریم. به همین دلیل است که هر مردی باید به کمد لباس خود کمی نارنجی کم رنگ اضافه کند. می‌توانید آن را با سایر سایه‌های پاستلی ترکیب کنید، آن را به صورت ترکیبی با طرح‌ها و طرح‌ها بپوشید، یا همه چیز را به تنهایی با هر دو اصول روزمره خود بپوشید. و لباس های مجلسی شما برای دریافت جزئیات در مورد نحوه کارکرد این سایه در کمد لباس خود، بدون توجه به اینکه به کجا می روید، ادامه دهید.

چه رنگ هایی با نارنجی کم رنگ بپوشیم

رنگ، نارنجی، سوربت نارنجی، راهنمای رنگ، ملزومات استایل، استایل تابستانی، رنگ های تابستانی، راهنمای مردانه برای پوشیدن جوراب نارنجی، سبزی، سرمه ای، زیتونی

چه رنگ هایی با نارنجی کم رنگ می آید

چه رنگی با نارنجی کم رنگ می آید؟ خوب، شما چند گزینه دارید، در واقع! ما واقعاً عاشق نارنجی کم رنگ با سبزی آبی، با سرمه ای و همچنین سبز زیتونی کم رنگ هستیم. این بدان معناست که شما می توانید نارنجی کم رنگ را به عنوان تنها رنگ روشن در لباسی بپوشید که در غیر این صورت با لباس های خنثی تثبیت می شود. یا اگر می‌خواهید کارها را بالا ببرید، می‌توانید آن‌ها را با یک یا دو مشت نارنجی و سبز آبی روشن بزنید.

نارنجی همچنین در برابر رنگ سبز زیتونی (که همیشه شبیه توهین به نظر می رسد، اما در این مورد اینطور نیست) عالی به نظر می رسد. فکر کنید: یک ژاکت جناغی سبز کم رنگ، یا ژاکت چینی با رنگ سبز شسته شده.

چگونه نارنجی کم رنگ بپوشیم

می‌توانید با برخی اصول کلیدی، رنگ نارنجی کم‌رنگ را در کمد لباس‌های خود وارد کنید. توصیه می‌کنیم یک پیراهن نخی آستین کوتاه با طرحی سرگرم‌کننده با این رنگ انتخاب کنید – آن را با یک پیراهن روشن ست کنید. کبالت شورت و شما برای تابستان آماده شده اید.

شما همچنین می توانید این رنگ را در دفتر با یک پیراهن آکسفورد یا یک چوگان که با لباس چینی یا جین ست می شود امتحان کنید.

با نارنجی کم رنگ چه بپوشیم

// چگونه در دفتر نارنجی کم رنگ بپوشیم //

نارنجی، جوراب نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت، نارنجی در دفتر، لباس اداری، کمد لباس اداری، ظاهر کار، لباس کار، لباس کار، در دفتر، راهنمای پسران برای پوشیدن شربت نارنجی، آخر هفته، لباس آخر هفته، ظاهر آخر هفته، نارنجی در آخر هفته، در فضای باز

SG می گوید: یک پیراهن نارنجی کم رنگ با خطوط سرمه ای به خوبی با آن ست می شود سبز رنگ، نیروی دریایی، زیتون یا حتی خاکستری چینی

چگونه نارنجی کم رنگ بپوشیم

SG می گوید: بافتنی های کلفت ftw. با یک جفت چکمه قهوه‌ای، این ژاکت نارنجی می‌تواند به دفتر کار برود و به همین راحتی بعد از کار به یک قرار قرار بگذارد.

// چگونه در آخر هفته نارنجی کم رنگ بپوشیم //

نارنجی، جوراب نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت نارنجی، نحوه پوشیدن سوربت، نارنجی در دفتر، لباس اداری، کمد لباس اداری، ظاهر کار، لباس کار، لباس کار، در دفتر، راهنمای پسران برای پوشیدن شربت نارنجی، آخر هفته، لباس آخر هفته، ظاهر آخر هفته، نارنجی در آخر هفته، در فضای باز

SG می گوید: ژاکت جین نارنجی کم رنگ وقتی آن را در کفش های خود می پوشید، یک پاپ عالی ایجاد می کند. این سامباهای قدیمی زمانی که با تی شرتی که رنگ نارنجی دارد (البته در سایه کمی روشن تر) ترکیب می شوند، عالی به نظر می رسند. شورت سبز آبی و یک لباس کلاسیک دور تابستانی.

***

آماده اید تا کمی رنگ به چرخش کمد لباس خود اضافه کنید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

اگر ما شما را متقاعد کرده ایم که زمان آن رسیده است که بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید! ما همچنین به شما کمک می‌کنیم تا بفهمید چگونه لباس‌های جدید خود را با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید.

اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.

> بررسی کنید سبک و دوستیابی نکاتی از SG HQ