پادکست جدید: به Undressed در Anchor، Spotify، Apple Podcast و موارد دیگر گوش دهید

جدیدترین قسمت Style Girlfriend’s بدون لباس پادکست زنده است! طبق معمول، ما نظرات زیادی داریم! و شما می توانید به همه آنها در اینجا گوش دهید!

به Undressed در Anchor، Apple Podcasts، Spotify و موارد دیگر گوش دهید:

برای اشتراک مستقیماً به این پلتفرم‌های پخش سر بزنید:

>> پادکست های اپل

>> Spotify

>> … و بیشتر در اینجا

موج در مقابل جریان

ما همه چیز را با یک لحظه “چطوری، بچه های همکار” شروع می کنیم، در حالی که من سعی می کنم به سرعت صحبت های مد را بالا ببرم. من هرچه تلاش می کنم نمی توانم به سطح جونا هیل برسم. تیلور سعی می‌کند تفاوت بین «موج» و «حالت» (و حتی «جریان») را از بین ببرد و من نمی‌توانم وارد آن شوم. من سعی کردم بچه ها من سعی کردم.

همچنین طنین IRL از پرایمر لباس زیر مردانه هفته گذشته شنیده می شود و ما وارد آن می شویم. می دانی الان چند نفر می خواهند در مورد لباس زیرشان با من صحبت کنند؟ بسیاری از آنها را!

داغ می گیرد!

شانس رپر سه راهی اسطوخودوس
تصویر از طریق Pitchfork

تیلور عشقش به اسطوخودوس را به اشتراک می‌گذارد که این هفته گذشته در ویدیوی «No Brainer» دی‌جی خالد در Chance the Rapper ظاهر شد. او برای هر مردی در آمریکا و فراتر از آن، فکر می‌کنم، حداقل روی یک تی با این رنگ شگفت‌انگیز سکسی سرمایه‌گذاری می‌کند. نگران نباشید، ما تعدادی از موارد دلخواه خود را برای آسان کردن آن در زیر به اشتراک گذاشتیم.

و وقتی شروع به صحبت در مورد افراد مشهور مردی می کنم که اخیراً بلوند شده اند (مانند جی ایزی، پیت دیویدسون، ریز احمد، و چارلی پوث)، اما موفق شده اند همه چیز را در مورد آن بسازم، حال و هوای داغ من تغییر می کند. من وقتی با صدای بلند تعجب می کنم که آیا ممکن است من باید سفید کننده من مو

بلوند جی ایزی

به من بگو:

ودا یا فکر میکنی؟ آیا باید بلوند شوم؟ (ببخشید، نه متاسفم، امروز همه چیز درباره من است!)