چگونه مانند یک حرفه ای لباس خرید کنیم

اخیراً یکی از دوستان به من اجازه داد تا یک راز سبکی را که قبلاً حفظ کرده بود، در میان بگذارم. بعد از چند نوشیدنی (البته برای شجاعت)، خم شد و زمزمه کرد: «مگان، من بلد نیستم لباس بخرم. وقتی به مرکز خرید می‌روم، فقط وارد فروشگاه می‌شوم، مانکن‌ها را چک می‌کنم… و هر چیزی که پوشیده‌اند می‌خرم.»

عشق احمقانه دیوانه رایان گاسلینگ، چگونه برای خرید لباس

با ناراحتی چشمانش را پایین انداخت و پرسید: این تقلب است؟

خوب، بله و نه.

از یک طرف، من کاملاً درک می کنم که بسیاری از بچه ها برای خرید لباس به کمک نیاز دارند اما لزوماً نمی خواهند آن را بخواهند!

وقتی یک میلیون سال پیش در Abercrombie & Fitch کار می کردم، دریافت می کردیم بزرگ صحافی دو بار در ماه از دفتر مرکزی شرکت. آنها دستورالعمل هایی در مورد نحوه سبک دادن به فروشگاه، تا زوایای دقیق هر پشته تی شرت روی میز بودند. فقط یک ماه طول کشید تا بر تمام روش های تا کردن یک شلوار جین مسلط شدم.

و مانکن ها؟ فراموشش کن. این کار یک مدیر بود. A&F HQ با داشتن جزئیات بی‌شماری برای انجام درست، نمی‌توانست این کار را به کسی بسپارد مگر یک متخصص آموزش دیده.

دانستن اینکه تمام جزئیات ظاهر یک فروشگاه خرده فروشی توسط متخصصان سبک در نظر گرفته شده است، می تواند مفید باشد. به این معنی است که اگر «مانکن خرید کنید»، شما اراده با لباسی که یک متخصص چیده است بیرون بروید. آنها فقط ممکن است مناسب نباشند شما، اگر چه.

بنابراین آره، این دوره از عمل مهارت (و من می توانم بگویم سرگرم کننده) را از ایجاد یک سبک شخصی که واقعاً برای شما منحصر به فرد است، می گیرد. اگرچه البته، بحثی وجود دارد که باید حدس و گمان را در کمد خود حذف کرد.

چرا فهمیدن نحوه خرید لباس می تواند بسیار سخت باشد

که در پارادوکس انتخاب بری شوارتز استدلال می‌کند که حذف گزینه‌ها در رفتار مصرف‌کننده می‌تواند اضطراب را تا حد زیادی کاهش دهد. اکثر مردم یکی از این دو نوع هستند: ماکسیمایزرها یا راضی کننده ها.

صحنه خرید عشق احمقانه دیوانه
وقتی نوبت به خرید می رسد، آیا کارل هستید یا گاسلینگ؟

حداکثر سازها قبل از انتخاب هر جایگزین را در نظر می گیرند.

به این معنی که آنها ممکن است در اولین فروشگاهی که نگاه می کنند یک پیراهن فلانل چهارخانه پیدا کنند که با معیارهای آنها (قیمت، رنگ، تناسب) مطابقت داشته باشد. ولی آنها همچنان در هر فروشگاه دیگری در مرکز خرید توقف خواهند کرد تا مطمئن شوند که فروشگاهی وجود ندارد حتی کامل تر فلانل شطرنجی وجود دارد.

از سوی دیگر، رضایت‌دهنده‌ها به‌جای راه‌حل بهینه، با هدف نتیجه رضایت‌بخش یا کافی تصمیم می‌گیرند.

به این معنا که آنها اولین پیراهن فلانل را می‌خرند تا زمانی که استانداردهای آنها را برآورده کند (که معمولاً همان پیراهن ماکسیمایزر است) بدون نگرانی از اینکه ممکن است پیراهن بهتری وجود داشته باشد.

شوارتز به نفع الف استدلال می کند راضی کردن طرز فکر، به عنوان ماکسیمایزرها تمایل به:

  1. وقت اضافی را صرف خرید با نتایج مشابه کنید، و
  2. نسبت به خریدهای خود اطمینان کمتری دارند.

ماکسیمایزرها یک پیراهن کاملاً خوب بپوشید، اما دائماً نگران پیراهنی باشید که ممکن است از بین رفته باشد. راضی کننده ها با یک پیراهن کاملاً خوب، آن را بیشتر دوست دارم، و تلاش کردم تا آن را خیلی کمتر پیدا کنم.

بنابراین شوارتز به احتمال زیاد استراتژی دوست من “خرید مانکن” را تایید می کند. او لباس های نو می گیرد و تمام روز را در مرکز خرید نمی گذراند.

ولی!

این استراتژی خرید نیز دارای اشکالاتی است.

نماد تی شرت

1. لباس های روی مانکن ها تقریباً قیمت کامل دارند.

از Gap تا Gucci، نمایشگرهای پنجره با دقت انتخاب شده اند تا جدیدترین و بهترین پیشنهادات برند را به نمایش بگذارند. با این حال، شوارتز استدلال می کند (و من تمایل دارم با آن موافقم) که اگر پرداخت تمام قیمت را شکست دهد، نگرانی در مورد اینکه آیا یک نتیجه قابل قبول را جمع آوری کرده اید لک، پس ارزش هزینه اضافی را دارد.

2. هنگامی که شما به طور انحصاری ظاهری سر تا پا خرید می کنید، به نظر می رسید که … خوب، مانکن در ویترین فروشگاه.

اگر از یک برند سر تا پا بپوشید، خیلی حس استایل شخصی را نشان نمی دهد. در هر صورت، مردان معمولاً از نظر سبک، وقتی منحصراً در یک فروشگاه لباس می‌پوشند، یا لباس‌های یکسانی را بدون خلاقیت و ترکیب کردن قطعات مختلف از برندهای مختلف، بارها و بارها می‌پوشند، کمتر شایسته به نظر می‌رسند.

نه اینکه هیچ مشکلی با کمک وجود داشته باشد!

آیکون های چت

شما اکنون در حال خواندن این مطلب هستید زیرا متوجه شده اید که داشتن کمک در بخش استایل هم به عنوان یک صرفه جویی در زمان و هم به شما اطمینان می دهد که از خانه بیرون می روید و ظاهر درستی دارید.

اگر واقعاً علاقه‌ای به خم کردن ماهیچه‌های سبک شخصی خود ندارید، پس رفتن به سمت یک فروشنده با سر بالا، اشاره به مانکن و گفتن، “من آنچه او دارد را خواهم داشت” کاملاً کافی است.

با این حال، اگر می‌خواهید بهتر لباس بپوشید و می‌خواهید به سلیقه و استایل شخصی خود اطمینان داشته باشید، باید خرید را بیشتر از یک دانشگاه امتحان کنید.

و من از روی تجربه صحبت می کنم! علیرغم آنچه مونتاژهای بی‌شماری فیلم‌های کمدی عاشقانه شما را به این باور رسانده است، همه خانم‌ها عاشق خرید یک آهنگ جذاب از 40 آهنگ برتر نیستند. برای من، این چالشی است که باید خودم را برای آن روان کنم، و فکر می‌کنم اکثر مردها به همین روش به این کار برخورد می‌کنند.

اگر شما هم مثل من هستید، به همان روشی که برای یک بعدازظهر با پدربزرگ و مادربزرگ دیگرانتان متعهد می شوید، وقت خود را به خرید اختصاص می دهید. جالب نخواهد بود، اما شما از آن عبور خواهید کرد.

چوب لباسی

در زیر، 8 نکته در مورد نحوه خرید لباس هایی که می دانید چه کاری انجام می دهید، آورده شده است:

1. آماده کنید

گیف آماده باش

چه چیزی نیاز دارید؟ یک کمد لباس پاییزی کاملاً جدید یا فقط چند پلیور جدید؟ کت و شلوار؟ چه رنگی؟ قبل از اینکه به فروشگاه بروید، در مورد آنچه قصد خرید دارید، تصمیم بگیرید. فهرستی بیاورید و به محض یافتن چیزها را بررسی کنید.

2. وقت خود را صرف کنید

ساعت اتوماتیک، ساعت، ساعت مچی، استایل مردانه، مد مردانه، لباس مردانه، لوازم ضروری کمد مردانه، لوازم ضروری کمد لباس مردانه

این ممکن است دیوانه کننده به نظر برسد، اما اگر می توانید، من به شدت توصیه می کنم یک روز مرخصی از محل کار برای انجام خریدهای فصلی خود بگیرید. مراجعه به فروشگاه‌ها بعد از کار و در آخر هفته‌ها که خسته‌اید و فروشگاه‌ها شلوغ‌تر هستند، می‌تواند شما را حتی از امتحان کردن هر چیزی منصرف کند. اگر بتوانید حتی چند ساعت برای خرید در روز سه‌شنبه وقت بگذارید، سریع‌تر و با دردسر کمتری فهرست خود را مرور خواهید کرد.

3. دریابید که چگونه بهترین خرید را انجام می دهید

پیچ های نیک، اسکوایر، جسیکا کوئن، بونوبوس، ساندرا نایگارد، سلامت مردان، لباس مردانه، استایل مردانه، مد مردانه، لوازم ضروری کمد لباس، لوازم ضروری سبک، آنچه زنان می خواهند، آنچه که یک زن می خواهد، توصیه زنانه، مد، مد، استایل، انجام می دهد زنی شبیه لباس تو
شما انجام می دهید

من هرگز با دیگران خوب خرید نکرده ام. من می دانم چه چیزی را دوست دارم و واقعاً نمی خواهم کسی را به کارهایی که اساساً وظایف هستند بکشم. هر چند این MO همه نیست. اگر نظر دومی می‌خواهید و همسر، دوست دختر یا دوستی (واقعاً) صبور دارید، حتماً آنها را همراهی کنید.

فقط بدانید که بدون اینکه شخص دیگری همراه باشد، سریعتر از مرکز خرید عبور خواهید کرد.

4. برای فصل خرید کنید

جونز خواب آلود
نمیتونم بخوابم، باید خرید کنم!

سعی کنید در یک سفر تا حد امکان موارد زیادی را از لیست خود علامت بزنید. بیرون رفتن برای یک کراوات جدید در اینجا، یا یک شلوار جین جایگزین در آنجا برنامه شما را کم می کند، و احتمالاً به همان اندازه که برای پنج چیز صرف می کنید، به دنبال یک چیز خواهید بود.

5. خرید عمده

هوای سرد انتخاب می کند

هنگامی که یک کالای اصلی را پیدا کردید که مناسب است، تا جایی که می توانید بخرید. به عنوان مثال، اگر همیشه لباس چینی می پوشید، دو جفت بخرید تا بتوانید یکی را در زمان شستشو بپوشید.

اگر می خواهید همان چیزی را در رنگ های مختلف بخرید، به دنبال آن بروید. فقط در مورد سایه هایی که واقعاً در نهایت خواهید پوشید واقع بین باشید.

6. فقط چیزی را که دوست دارید بخرید

قرمز-عشق-قلب-ولنتاین

این یکی باید بیهوده باشد، اما اگر متوجه شدید که با اکراه کالایی را فقط به این دلیل که «به چیزی شبیه آن نیاز دارید» به ثبت می‌رسانید، آن را نخرید. شما آن را نخواهید پوشید، یا اگر بپوشید، احساس خوبی نسبت به خودتان در آن نخواهید داشت. در صورت لزوم، یک روز صبر کنید تا تصمیم بگیرید، سپس آن را به صورت آنلاین خریداری کنید. پرداخت هزینه حمل و نقل ارزش اطمینانی را دارد که در خرید خواهید داشت.

در مورد فروش چطور؟ از ما زیاد سوال می شود در اینجا توصیه ما است:

بخرید اگر…

تعجب می کنید که چرا در فروش است.

“این [coat/sweater/belt/etc] عالی است!” تو فکر می کنی. “چرا این در ترخیص است؟” شاید یک پیراهن به رنگ مورد علاقه شما فروش چندانی نداشته باشد، یا کفش‌ها برای فروشگاهی که آن‌ها را در آن پیدا کرده‌اید بی‌نام تجاری به نظر می‌رسند، اما کاملاً سبک شما هستند. یک خرید فروش خوب، خریدی است که حتی با قیمت کامل انجام دهید.

به عنوان مثال، تابستان گذشته در DSW عاشق یک جفت قاچ رنگی نارنجی (نوعی) عجیب و غریب شدم. یک هفته صبر کردم و وقتی به فروشگاه برگشتم، 60 درصد تخفیف داشتند. معلوم شد، هیچکس جز من کفش های پاشنه هیپی مرکباتی نمی خواست. من مشکلی ندارم! پیدا کردن شما قاچ های رنگ نارنجی (البته به صورت استعاری) و کارت اعتباری خود را با اطمینان تحویل دهید.

آن متناسب با!

نسبتا خوب، حداقل. به عنوان مثال، اگر به دنبال یک کت و شلوار یا کت و شلوار هستید، مطمئن شوید که روی شانه ها قرار می گیرد. اگر اینطور نیست، تمام پولی را که در ثبت نام پس انداز کرده اید صرف خیاطی خواهید کرد و خرید جدید شما هنوز آنقدرها عالی به نظر نمی رسد.

Cut to: شما ماهی یک بار آن را از کمد خود بیرون می آورید، به یاد می آورید که خوب جا نمی شود، و آن را دوباره داخل آن قرار می دهید. “دزدی” شما هرگز روشنایی روز را نخواهد دید.

از آن بگذرید اگر…

داری بهانه میاری

“خب، خوب، مطمئنا، شلوار چین دار است، اما منظورم این است که آنها نیمه خاموش هستند!” متاسفم، اما اگر شلوار چین دار را وقتی به قیمت تمام شده دوست ندارید، چه چیزی باعث می شود فکر کنید پول پس انداز شده شما را به شکلی جادویی تبدیل به یک عاشق پلیسه می کند؟ سعی نکنید خودتان را متقاعد کنید که یک کالا سبک شماست فقط به این دلیل که ناگهان در محدوده قیمت خرید فوری شما قرار گرفته است.

واکنشی کمتر از مشتاقانه از سوی جمعیت دریافت می کند.

اگر فروشنده یا همراه خرید شما گفت: “خیلی خوب است.” اگر او موردی را برای شما دوست داشته باشد، این را خواهد گفت. اگر این کار را نکند، می گوید: “خوب است.”

7. از یک فروشنده بپرسید

شکاف دختران snl

خوب، شاید Gap Girls نه. اما در غیر این صورت، از این منابع گرانبهای خرید استفاده کنید! من اولین کسی هستم که برای کارمندان فروشگاه خط تلفنی درست می‌کنم، معمولاً قبل از اینکه بپرسند آیا به کمکی نیاز دارم یا خیر، پیشنهادی که معمولاً توسط خریداران رد می‌شود و سریعاً «نه، فقط نگاه می‌کنم!» دقیقاً، شما به دنبال لباسی برای خرید هستید و فروشنده می تواند شما را دقیقاً به همان چیزی که به دنبال آن هستید هدایت کند. از سوی دیگر، اگر فروشگاه چیزی را که شما می‌خواهید نفروشد، بلافاصله بدون شکار آن، متوجه خواهید شد.

8. با خود رفتار کنید

بنر خودِ پذیرایی جمعه سیاه

در میان پشته‌ای از پیراهن‌های بیست قد جستجو کردید و سایز خود را پیدا نکردید؟ آیا نمی توانید در همان سایز شلواری که قبلاً می پوشیدید؟ خرید کردن سخت است و گاهی اوقات می تواند باعث شود که احساس بسیار بدی داشته باشید. وقتی احساس دلسردی می‌کنید و می‌خواهید فقط به خانه بروید و روی کاناپه‌تان تلویزیون واقعیت بیهوده تماشا کنید (یا، خوب، شاید ورزش، یا هر چیز دیگری)، خودتان را با یک بستنی/جولیوس نارنجی/ چوب شور/ پذیرایی کنید.[insert coveted random junky mall food here] در فودکورت نه، سالم نیست، اما هر چیزی که شما را برای دور دوم بیرون می آورد، ارزشش را دارد.

***

هنوز احساس غرق شدن می کنید؟ SG می تواند کمک کند

اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما آشکارا مغرضانه هستیم، اما قسم می‌خوریم که واقعا عالی است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. ما می توانیم توجه و مراقبت شخصی را به شما قول بدهیم که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای ارتقای سبکی که به طور جدی کمد و اعتماد به نفس شما را بهبود می‌بخشد آماده‌اید، با ما تماس بگیرید.