کارهایی که باید در نیویورک در کریسمس انجام دهید

در تعطیلات در شهر نیویورک چه کنیم

افشا: این پست با مشارکت Uniqlo ایجاد شده است. برای حمایت از برندهایی که Style Girlfriend را ادامه می دهند، سپاسگزاریم!

تعطیلات در نیویورک چه باید کرد

کوین مک کالیستر را در حال خوردن پیتزای پنیری خودش در حال خوردن لیموزین در اطراف منهتن تصور کنید. هری و سالی حمل یک درخت کریسمس در سمت غربی بالا. رفیق الف فریاد می زند که بابانوئل را می شناسد در وسط یک فروشگاه بزرگ (ساختی) میدتاون. تمام آن جادوی تعطیلات در فیلم اتفاق می افتد، اما باید به شما بگویم که واقعاً تعطیلات در شهر نیویورک است هستند آن جادویی

و من، به عنوان یک، سوار آن حال و هوای دوستان هستم. تقریباً از لحظه ای که باقی مانده های شکرگزاری از بین رفته است. من تمام احساس سرما را از دست می دهم، یک توریست کامل می شوم، و گهگاه با دیدن یک درخت کریسمس واقعاً خوب، به طور کامل از دست می دهم. هیچ چیز برای من سرگرم کننده تر از جشن گرفتن نیست، و هیچ جایی بهتر از این نیست که در اینجا در نیویورک بهترین کار را انجام دهم.

اول چه کار کنیم؟ و چه باید کرد پوشیدن? اگر هنوز نتوانسته اید بگویید، اینجاست که من وارد می شوم. من کلاه بابانوئل و ارسی سفیر فرهنگی خود را می پوشم تا بتوانم راهنمای عالی برای بهترین، جشن ترین، فانتزی ترین و رمانتیک ترین و “ساختن” را برای شما فراهم کنم. لحظه فیلم خودت» – فعالیت های ارزشمند تعطیلات در شهر.

پسندیدن اسپاگتی صبحانه رفیق، من این پیشنهادات را برای شما بسیار شیرین می کنم و به اشتراک می گذارم که برای هر کدام چه بپوشید و بهترین آهنگ تعطیلات برای گوش دادن در حین انجام آن. پس آن اسکیت ها را ببندید، برای برف دعا کنید و آماده شوید تا کمی شادی جدی پخش کنید.

در زیر، 6 کاری که در نیویورک در کریسمس باید انجام دهید:

کارهایی که باید در شهر نیویورک در کریسمس انجام دهید

به اسکیت روی یخ در اسکیت وولمن در پارک مرکزی بروید

این یک فعالیت سرگرم‌کننده و فوق‌العاده اینستاگرامی است، چه در اسکیت مهارت داشته باشید یا نه، و به خصوص برای یک قرار ملاقات در اوایل بازی بسیار عالی است. می‌توانید روی یخ بچرخید، چند دور بزنید و تمام کارهای زیبا را در جایی که دست‌ها را می‌گیرید و به هم تکیه می‌دهید انجام دهید تا از افتادن خودداری کنید. مثل یک کمدی عاشقانه زنده شد! پیست های یخی در این زمان از سال به طور جادویی در سطح شهر ظاهر می شوند، اما وولمن رینک مورد علاقه من است به اندازه کافی بزرگ است که مجبور نیست با دیگر اسکیت بازان روی یخ آرنج پرتاب کند و در گوشه ای زیبا از پارک مرکزی در سایه هتل نمادین پلازا جای گرفته است.

به این گوش کن: کریسمس برای من چه معنایی دارد” توسط استیوی واندر

این را بپوش: دستکش های کاربردی با پوشش Heattech، 20 دلار

وقتی بهت میگم به من گوش کن، مهم نیست دمای بیرون چقدر باشه، مهم نیست چقدر میخوای واقعا با قرار خود دست در دست بگیرید – بدون دستکش به اسکیت روی یخ نروید. انجام ندهید! پوست برهنه روی یخ به اضافه فاجعه است. پس دستکش بگیرید و اینها را روی پنجه های خود قرار دهید. نگران نباشید. آنها دارای پدهای آماده برای صفحه نمایش لمسی روی انگشتان هستند تا بتوانید گرم بمانید و آن گرم را دریافت کنید

کارهایی که باید در کریسمس در نیویورک انجام دهید

نوشیدنی های فانتزی را در Bemelmans در هتل Carlyle سفارش دهید

بملمنز، افسانه ای و بلکه اسکمانسی بار در هتل کارلایل، به من احساس می کند. این یکی از آن مکان‌های هتل‌های بسیار خاص و بسیار قدیمی در نیویورک است که بسیار گران است، که بخشی از جذابیت آن است. هنگامی که روی صندلی چرمی نرم خود نشستید، زمانی که در حال خوردن میان وعده ترکیبی از آجیل و کراکر هستید که پیشخدمت‌ها به هر میز می‌آورند، زمانی که گروه جاز واقعاً شروع به کار می‌کند و شما نقاشی‌های دیواری نمادین را تماشا می‌کنید… احساس حمل و نقل خواهید کرد. شما احساس فانتزی خواهید کرد. احتمالاً این هوس را خواهید داشت که زیر لب بگویید «F*ck it» و یک دور دیگر 25 دلاری Old Fashioneds سفارش دهید.

به این گوش کن:من شروع به دیدن نور می کنم” توسط بابی دارین

این را بپوش: ژاکت یقه‌پشتی بسیار زیبای مرینو، 40 دلار

در صورتی که شما آن را نگرفته اید اشاره (آن را بسازید نکات) ما هنوز در تمام فصل از SG استفاده کرده‌ایم: ما عاشق مردی با یقه‌پوش هستیم. عشق. الف یقه یقه اسکی. و در واقع، هیچ نوار دیگری به جز Bemelmans، حال و هوای یقه‌پوش را ندارد. یقه یقه‌بند فوق‌العاده مرینو Uniqlo را با شلوار جین مشکی، کت اسپرت و چکمه‌های قهوه‌ای بپوشید تا ظاهری آسان اما باکلاس داشته باشید.از تهیه کوکتل

کارهایی که باید در کریسمس در نیویورک انجام دهید

چراغ های کریسمس فوق العاده را در دایکر هایتس، بروکلین ببینید

در حال سفر به دایکر هایتس برای دیدن چراغ های تعطیلات افسانه ای محله مدتی است که در لیست سطل کریسمس من است. اما از آنجایی که من یک منهتنی سرسخت هستم، تا همین امسال هرگز به آن نرسیدم. ظاهراً نمایشگرها جمعیت زیادی را به خود جذب می‌کنند و حتی می‌توانید 55 دلار برای خرید آن بپردازید گشت 3.5 ساعته اتوبوس چراغ ها اگر نمی خواهید آن را از بلوکی به بلوک دیگر سم بزنید.

به این گوش کن: کریسمس فوق العاده” توسط پل مک کارتنی

این را بپوش: ژاکت پایین بسیار سبک (در قرمز جشن)، 70 دلار

مطمئناً، می‌توانید یک ژاکت گرم زیبا در هر رنگ قدیمی بپوشید تا برخی از نورهای کریسمس را ببینید، اما این واقعاً برای من یک فرصت از دست رفته است. ژاکت پایین Ultra Light Down عالی Uniqlo در این فصل در دسته ای از رنگ های تازه و تازه عرضه می شود، و انتخاب من، به دلایلی که تا به حال مشخص است، قرمز روشن و جشن است!

کریسمس در نیویورک 2018

جمع آوری دوستان برای یک بار جشن در اطراف مرکز شهر نیویورک

اگر حال و هوای توریستی مورد توجه شما نیست، اما تزئینات تعطیلات جشن و مرزی است هستند، سپس اول از همه—بیایید بهترین دوستان باشیم. و سپس، بیایید میزبان یک بار خودراهنما در مرکز شهر نیویورک باشیم! از Rolfs، بار کریسمس فوق‌العاده OG، تا Mace، یک بار در دهکده شرقی که خود را برای تعطیلات به‌عنوان «تزیین و تغییر نام می‌دهد».معجزه در خیابان نهم” – گزینه ها فراوان است. مسیر خود را ترسیم کنید، دوستان خود را دعوت کنید و، می دانید، کمی شاد باشید.

به این گوش کن: “کریسمس مبارک، تعطیلات مبارکتوسط *NSYNC

این را بپوش: پیراهن آستین بلند فلانل، 30 دلار

این SantaCon نیست. شما و گروه خزنده شادتان نیازی به لباس پوشیدن ندارید تا از تور جشن خود نهایت استفاده را ببرید. تعطیلات و هوای سرد را با یک فلانل عالی که با شلوار جین مورد علاقه تان ست می کنید و زیر یک کت پف دار یا با خط شرپا قرار داده اید، سر بزنید.

ساکس در کریسمس در نیویورک

به خرید بروید و از پنجره تعطیلات در خیابان پنجم دیدن کنید

هر سال وقتی به زیارت تعطیلات خود به خیابان پنجم بالایی می‌روم تا ویترین‌ها را ببینم و در اطراف خرید کنم، یک لیست پخش تعطیلات را در Spotify تهیه می‌کنم تا بتوانم با یک موسیقی متن خوب در میان جمعیت حاضر شوم. من آن را به شدت توصیه می کنم، مگر اینکه شما تنها نروید. نمی‌توانید نمایش‌های حماسی را از دست بدهید که باعث می‌شود پیاده‌روها مانند یک سری مهمانی‌های تعطیلات فوق‌العاده به نظر برسند – که عیاشی‌کنندگان کنجکاو، نوزادان در کالسکه‌ها و گردشگران از سراسر جهان در آن شرکت می‌کنند. این یک نوع آشفتگی است، به روشی فوق العاده! امسال، Uniqlo حتی آخر هفته قبل از کریسمس در فروشگاه خیابان پنجم خود میزبان سرودها و کیک‌های پاپ است. بدست بیاور فا لالا لا لا لا لا لا لا لا با قند بالا!

فراموش نکنید که از منظره نمادین مرکز راکفلر و درخت کریسمس غول‌پیکر آن، درست در خیابان پنجم دیدن کنید. و اگر احساس می کنید بخصوص جشن گرفته شده است (و امیدوارم تا اینجا رسیده باشید!)، خودتان را با یک لیوان شامپاین در Fred’s مهمان کنید – رستوران جعبه جواهرات در Barney’s با مناظر خیره کننده از پارک مرکزی.

به این گوش کن: یول باحالنوشته لویی آرمسترانگ

این را بپوش: بدون درز پایین پارکا (150 دلار) و کلاه بافتنی (15 دلار)

نمایشگرهای جشن در بالای شهر پس از تاریکی به بهترین وجه تجربه می‌شوند – درخشش تعطیلات، نورهای روشن و همه چیز – پس مطمئن شوید که بهتر از رندی در بسته‌بندی شده‌اید. یک داستان کریسمس. این به معنای یک کت مناسب و قطعا یک کتانی است. کت بدون درز سبک (البته)، ضد آب، ضد باد و روکش آلومینیومی برای حفظ گرمای بیشتر است. n

در تعطیلات در نیویورک چه کنیم

کاکائو داغ کنار آتش را در هتل مارلتون یا لودلو میل کنید

آیا شما حتی انجام دادن تعطیلات در نیویورک اگر از یک کاکائو داغ در لابی هتل لذت نبرده اید که در آن اقامت ندارید زیرا اتفاقاً شومینه دارد؟ پاسخ البته خیر است. بنابراین برای گذراندن یک بعدازظهر تنبل و فوق‌العاده دنج برنامه‌ریزی کنید که در هتل مارلتون در گرینویچ ویلج یا هتل لودلو در لوور ایست ساید نصب شده است – که هر دو دارای لابی‌های بزرگ و دلپذیر با شومینه‌های واقعی و هیزم‌سوزی هستند که رو به بیرون هستند. عمومی.

به این گوش کن: من عشقم را دارم که مرا گرم نگه داردنوشته دین مارتین

این را بپوش: سویشرت پشمی شیلینگ مصنوعی، 30 دلار

فصل دنج بوی فرا رسیده است! سویشرت های یقه یقه ای عالی هستند، اما سویشرت های یقه ی شلواری فوق العاده هستند. تناسب باریک‌تر Uniqlo تضمین می‌کند که اگر آن را با شلوار جین یا چینی به همان اندازه باریک و کفش‌های ورزشی سفید مورد علاقه‌تان ست کنید، شلخته به نظر نخواهید رسید. Voila– یونیفرم مناسب برای آویزان در کنار آتش.

به من بگو:

آهنگ تعطیلات مورد علاقه شما چیست؟!