چگونه از پروازهای طولانی در اقتصاد جان سالم به در ببریم

برای یک پست صادقانه در مورد نحوه انجام آماده شوید زنده ماندن پروازهای طولانی در اقتصاد داشته باشید و از آن طرف بیرون بیایید و بهترین حالت را داشته باشید. داشتند صحبت می کردند، پرواز در سانفرانسیسکو و پایان در دهلی نو-طولانی بدون هیچ تضمینی برای سرگرمی یا پریز برق روی صندلی (هی، هرگز نمی دانید). زیرا اجازه دهید با آن روبرو شویم:

پروازهای طولانی یک عوضی است.

خواب شما بی قرار خواهد بود. عضلات شما این کار را خواهند کرد درد. و بله، پوست شما خشک می شود و هنگام فرود آمدن هواپیما احساس نفرت خواهید داشت. هیچ قرص جادویی برای لذت بردن از یک پرواز طولانی مدت در اقتصاد وجود ندارد. اما من به شما یاد خواهم داد که چگونه تا جایی که ممکن است، از آن زنده بمانید.

ماه خارج از دفتر

در زیر، نحوه زنده ماندن از پروازهای طولانی در شرایط اقتصادی و رسیدن به ظاهری زیبا مانند زمان خروج:

چگونه بعد از یک پرواز طولانی خوب به نظر برسیم

1. سرگرمی خود را آماده کنید.

هدفون حذف نویز bose، نحوه زنده ماندن در پروازهای طولانی در راهنمای اقتصادی
هدفون بی سیم Bose QuietComfort II، 349 دلار

تمام دستگاه های خود را شارژ کنید دانلود فیلم‌ها یا فصل‌هایی از نمایش‌هایی که می‌خواستید تماشا کنید (به شدت توصیه می‌کنم کشتن حوا و نهر شیت). کاغذ و کتاب را در کتابخوان های الکترونیکی خود ذخیره کنید. روی یک جفت هدفون با کیفیت سرمایه گذاری کنید.

و در حالی که برخی از مردم به خود می گویند که کارشان را در هواپیما انجام خواهند داد، من دیگر خودم را با این افکار واهی فریب نمی دهم. پس از همه، چگونه می توانید هر کاری را روی لپ تاپ خود انجام دهید؟ چیزی به نام فضای آرنج در اقتصاد وجود ندارد.

2. راحت باشید.

اگر واقعاً می خواهید بدانید که چگونه در پروازهای طولانی در اقتصاد زنده بمانید؟ همه چیز برای راحت شدن است. به یک لباس فوق العاده دنج تغییر دهید قبل از شما سوار شوید به شلوارهای راحت اما قابل ارائه، یک تی شرت نخی، یک تی شرت آستین بلند، یک کت شلوار یا ژاکت کش باف پشمی سبک و جوراب های فشرده فکر کنید.

>> ایده های لباس مسافرتی را در اینجا و ملزومات سفر را اینجا بررسی کنید

درست است. همه چیز در مورد است لایه ها عزیزم.

من همچنین اگر پاهایم سرد شود (معمولاً برای علاقه مندان به صندلی های پنجره مانند خودم) یک جفت جوراب کشمیری می پوشم تا آن جوراب های فشرده را بپوشم. برای بچه ها، این جفت کاملاً لوکس از بارنیز نیویورک به خوبی انجام می شود.

3. تشنگی خود را رفع کنید.

بکر بطری آب سیاه، بقای طولانی پرواز
بطری آب شیشه ای bkr، 48 دلار

من قبل از سوار شدن به پرواز، بزرگترین بطری آب موجود را می خریدم. اکنون، من یک بطری bkr را حمل می کنم. من یک بار پس از عبور از امنیت آن را پر می کنم و معمولاً حداقل یک بار توسط خدمه پرواز در طول پرواز دوباره پر می شود.

چون گوش کن: هیدراتاسیون همه چیز است.

من تلاش كردن برای پرهیز از غذاهای سنگین (بخوانید: نان، برنج، گوشت) در هنگام پرواز نیز – با ساعت‌ها نشستن روی بدن خود کالری زیادی نمی‌سوزانید. پیش‌سفارش گزینه سخت گیاهخواری/وگان کلید من است. غذا معمولاً معقول است، نه اینکه غنی از سبزیجات باشد، و قبل از اینکه دیگران غذای خود را دریافت کنند، سرو می شود.

در مورد تنقلات، من چوب سبزیجات، میوه‌های تازه (نه موز – بوی آن خیلی قوی است) و بادام می‌آورم.

4. سالم بمانید.

دستمال های ضد عفونی کننده برای سفر، راهنمای نحوه زنده ماندن در پروازهای طولانی در اقتصاد
دستمال مرطوب حذف میکروب Kleenex، 1.50 دلار

هواپیماها جوجه کشی برای ویروس ها هستند و من همه چیز در مورد پیشگیری هستم. تکیه‌گاه‌های بازو، بسته‌های کمربند ایمنی، میز سینی، کشش پنجره و دیوار کنار صندلی‌ام را با دستمال‌های ضدعفونی پاک می‌کنم. آیا من کاملا مقعدی به نظر می رسم؟ شاید، اما من ترجیح می دهم دیوانه به نظر برسم تا اینکه دیوانه باشم.

من همچنین یک EBOOST را بعد از بیدار شدن از خواب برای افزایش ویتامین ها به بطری آب خود اضافه می کنم. و من همیشه از یک دستمال کاغذی برای باز کردن درب حمام از داخل استفاده کنید.

5. مایحتاج را ادامه دهید.

کیت دیپ
کیت غوطه وری تد بیکر، 85 دلار

یک کیف لوازم بهداشتی در پرواز یا کیت دوپ با اصول اولیه چیزی است که باید در پروازهای طولانی‌تر از پنج ساعت همراه خود داشته باشید. مال من یک کیت آرایشی قدیمی United BusinessFirst است، اما می‌توانید از هر کیسه‌ای با آستر ضدآب (یا حتی کیف Ziploc) برای تهیه یکی از آن‌ها استفاده کنید. این کیف همراه با تبلت و هدفون من در جیب پشتی صندلی جلوی من می ماند.

توجه داشته باشید: بسیاری از خطوط هوایی یک کیت کوچک برای پروازهای طولانی به شما می دهند. ترجیح می‌دهم وسایل خود را بیاورم و سپس بسته‌های ارائه شده را برای اهدا به پناهگاه مردانه ذخیره کنم. در اینجا یک منبع عالی برای نقاط اهدایی در نزدیکی شما وجود دارد!

6. مواد بسته بندی خود را از قبل بسته بندی کنید.

حمل بار قابل استفاده مجدد baggu، راهنمای نحوه زنده ماندن در پروازهای طولانی در اقتصاد
چمدان قابل استفاده مجدد Baggu، 10 دلار

اگر چیز دیگری نمی خوانید، این را بخوانید.

من یک باگو را از قبل در کیف مسافرتی خود بسته بندی می کنم.

قبل از سوار شدن به هواپیما، همه چیزهایی را که در طول پرواز نیاز دارم – آی پد و کیندل، هدفون، تنقلات، آب، کیت لوازم بهداشتی حین پرواز، بالش گردن، ماسک چشم – داخل آن می‌گذارم و Baggu را در فضایی قرار می‌دهم. جلوی من. سایر کیف‌های من در سطل بالای سر قرار می‌گیرند، بنابراین فضای بیشتری برای پا و همه چیز به راحتی در دسترس است. برای جلوگیری از موارد از بیرون افتادن باگو، آن را ببندید با کش یا با کش موی همسر یا دوست دخترتان.

نگران نباش، او همیشه یکی از آنها را دارد.

همچنین، یک مجله را صاف در پایین کیف قرار دهید تا مطمئن شوید که قائم بماند. چیزهای کمی وجود دارد که بدتر از این است که کیف خود را زیر و رو کنید، در حالی که به همسایه خود ضربه می زنید، به دنبال چیزی بگردید که در ته آن قرار دارد. به جز اینکه ممکن است در حالی که دقیقاً این کار را انجام می دهید در صندلی وسط گیر کرده باشید.

بله، شما می توانید از یک کیسه حمل و نقل یا حتی یک کیسه مواد غذایی پلاستیکی قدیمی استفاده کنید. من فقط Baggu را دوست دارم زیرا بادوام است و در کیف من محکم بسته می شود.

7. کمی بخوابید

از تجربه شخصی در اینجا صحبت می کنیم – الکل فقط خواب شما را راحت می کند بدتر در یک پرواز طولانی

اجازه دهید تکرار کنم که:

انجام دادن. نه. بنوشید. مشروب الکلی.

چای بابونه در واقع برای خوابیدن من بسیار مفید بود، مانند ماسک چشم و بالش گردن عالی. من از بالش ارائه شده توسط خطوط هوایی به عنوان پشتیبان کمر، بالش گردن خودم برای گهواره سرم استفاده می کنم و – اینجا با من بمون – از کیسه های چای بابونه غوطه ور شده ام (پیچیده شده در دستمال کاغذی) به عنوان کمپرس برای چشمانم استفاده کردم قبل از اینکه ماسک چشم را روی آن بگذارم. پوست زیر چشم شما ظریف ترین است و این نکته به طور قابل توجهی به مرطوب نگه داشتن آن در هنگام پرواز کمک می کند.

***

و شما آن را دارید، مردمی. نکات آزموده شده و واقعی من برای چگونگی زنده ماندن در پروازهای طولانی در شرایط اقتصادی. من از همه پروازهای طولانی مدتی که انجام داده‌ام سپاسگزارم، زیرا تقریباً مایل‌های کافی با یونایتد دارم که سفر بعدی‌ام به استرالیا را در کابین طبقه بالا کسب‌وکار رزرو کنم. هیچ چیز مثل این نیست که در طبقه دوم هواپیما باشید و به صورت افقی بخوابید.

***

برای ارتقای سبک در حال حرکت خود آماده اید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

لباس هایی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، اما ساختن آن کمد لباس می تواند دردسرساز باشد. اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن