جولای ماه “خارج از دفتر” در Style Girlfriend است!

آیا تا به حال احساس کرده اید که لگدهای غیرارادی پایتان در پایان یک روز طولانی در حالی که روی کاناپه قرار می گیرید شروع به زدن می کند؟ طب مدرن آن را “سندرم پای بی قرار” می نامد و برای رفع آن قرصی ساختند. خانواده من آن را “پا جیمی” می نامند و درمان ما فقط … رفتن به رختخواب است.

نام یک است ساینفلد مرجعی که مدت ها فراموش کرده بودم (تا زمانی که این را بنویسم، فکر می کردم که درست کرده ایم. و وقتی بزرگ می شدیم، وقتی همه ما روی کاناپه در حال تماشای یک فیلم انباشته شده بودیم، پای کسی حدود ساعت 8 شب شروع به تکان خوردن می کرد (معمولاً). مال من یا مادرم). بقیه اعضای خانواده شروع به مسخره کردن می کردند. “یکی جیمی لگ را دارد!

به جای جنگیدن در لحظات “جیمی لگ” در زندگی خود، من به شدت به آن اعتقاد دارم، خوب، گرفتن اشاره.

بنابراین، در حالی که آگوست معمولاً به دلیل هجوم پاسخ‌های «از ایمیلم دور خواهم بود» شناخته می‌شود (اروپا می‌داند چه خبر است.. اساساً کل ماه را تعطیل می‌کنند)، ما نمی‌توانستیم صبر کنیم.

ما جولای را “ماه خارج از دفتر” در Style Girlfriend اعلام می کنیم.

قبل از اینکه از فکر عدم وجود تیم SG برای چهار هفته وحشت کنید، نگران نباشید… منظور ما این نیست!

در واقع، ما یک دسته کامل از محتوا داریم که در دسترس شماست به شما کمک می کند از کار فاصله بگیرید. قسمت‌های هفتگی نکات و ترفندهای سبک سفر را از تیم SG هیتا پالپو (که به معنای واقعی کلمه کتاب نحوه بسته‌بندی را نوشته است) و ایده‌های زیادی برای لباس‌های خارج از کار مشاهده خواهید کرد.

من حتی برنامه صبحگاهی خود را به روز می کنم تا بتوانید ببینید چگونه از اجازه دادن به WREAM جلوگیری می کنم (کار بر همه چیز در اطراف من حاکم است، به طور مشخص).

در زیر، 4 نشانه زمان آن است که «خارج از دفتر» خود را قرار دهید و در این ماه استراحت کنید:

از همه چیزهایی که معمولا می پوشید خسته شده اید

معمولاً این احساس که کورکورانه می توانید دست به کمد لباس خود بزنید و یک شلوار و یک پیراهن را که با هم هماهنگ هستند بیرون بیاورید یک نعمت است. بنابراین وقتی با تحقیر شروع به نگاه کردن به همه مظنونان معمولی در کمد خود می کنید، احتمالاً زمان آن رسیده است که اوضاع را تغییر دهید.

وقتی یونیفرم «بگیر و برو» که مدت زیادی را صرف آن کرده‌اید، بیشتر شبیه شکنجه‌های قرون وسطایی می‌شود، ممکن است زمان آن رسیده باشد که اوضاع را تغییر دهید. معنی؟ شاید زمان شما فرا رسیده باشد خارج از خدمت جا رختی.

شما به معنای واقعی کلمه بیمار هستید

با این خطر که شبیه یک کاندیدای ریاست جمهوری خاص به نظر بیایم، از بدن خود بسیار وسوسه می شوم که بهتر از خودمان بدانیم به چه چیزی نیاز داریم.

برای مثال، من در حال حاضر با سرماخوردگی دست و پنجه نرم می کنم که بعد از روزهای پشت سر هم 80 درجه در نیویورک این آخر هفته ظاهر شد. چقدر احمقانه، درسته؟! مثل عکس بیرون رفتن در زمستان با موهای خیس است. مثل اینکه گرفتم هم نان تست گرم تخمگذار در پارک در بعد از ظهر یکشنبه؟

تنها چیزی که می توانم فکر کنم این است که بدنم حتی بیشتر از من برای یک تعطیلات مناسب خارج از دفتر (معروف به تعطیلات طولانی آینده در 4 جولای) آماده است.

شما شروع به رویاپردازی در مورد کار می کنید

من در مورد چیزهای عجیب و غریب صحبت نمی کنم، زندگی در رویاهای چندجهانی که در آن رئیس شما یک سنتور است و آخرین حساب شما پروژه مدیریت یک گیاه حساس آلوئه ورا یا چیزی شبیه به آن است. من در مورد رویاهایی صحبت می کنم که در آنجا بلند می شوید، سر کار می روید، کار می کنید … و سپس بیدار می شوید.

و باید برود سر کار

هنگامی که زندگی معمولی شما به زندگی رویایی شما هجوم می‌آورد، بدون اینکه سوئیچ‌های عجیب و غریب ناشی از REM برای فکر کردن در هنگام بیدار شدن از خواب بیدار شوید، زمان استراحت فرا رسیده است.

بقیه هم به تعطیلات می روند

من احتمالاً هیچ خبری را در اینجا منتشر نمی‌کنم، اما معتقدم که وقفه‌هایی که عموماً به رسمیت شناخته شده‌اند از زندگی عادی بهترین زمان برای زندگی شماست. به‌عنوان مثال، دفاتری که بین کریسمس و سال نو باز می‌مانند، به نظر من باید به‌طور خودکار حسابرسی شوند.

همین الان، همه آن خارش فرار را دارند. وقتی ایمیل‌ها با یک پاسخ OOO به صندوق ورودی شما باز می‌گردند، وقت آن است که ایمیل خود را نیز ارسال کنید.

***

بنابراین! من دوست دارم بدانم که OOO برای شما چه معنایی دارد. آیا خانه دریاچه ای وجود دارد که هر سال به آنجا بروید؟ آیا شما و شخص مهمتان از یک استراحت بسیار ضروری برای چهارمین به جایی گرم می‌روید که در آن هنگام ورود شما نوشیدنی سرو می‌کنند (حتی اگر ساعت 9 صبح باشد؟)

به اینستاگرام سر بزنید و درباره آخرین پست Style Girlfriend نظر دهید و با شنیدن «خارج از دفتر» چه فکر می کنید.