پادکست جدید: ایده های هدیه روز پدر، فصل ساس، و «نانس در نیویورک بودن»

نکته مهم در مورد “تازه” بودن در پادکست این است که شما واقعاً نمی دانید این کارها چگونه شروع می شوند. این هفته – مگان با یک چت ساده در مورد…ساس ها. آره! او از «فصل ساس‌ها» وحشت دارد و می‌خواهد دنیا بداند.

به پادکست زیر یا در iTunes، Pocket Casts، Overcast، Stitcher یا هر کجا* که پادکست های خود را دریافت می کنید گوش دهید:

*نه، هنوز اسپاتیفای نیست. مگان قسم می خورد که دارد روی آن کار می کند، اما من کم کم دارم شک می کنم…

فصل ساس

اما بچه ها، من می فهمم! ترس واقعی است. این یک موقعیت کابوس‌آمیز است که واقعاً نمی‌توانید آن را کنترل کنید، و این یکی از آن چیزهای نیویورک است – همه کسی را می‌شناسند که ساس داشته است. اما میدونی چیه؟ ساس از شما آدم بدی نمی سازد. آنها ممکن است باعث شوند، همانطور که مگان می گوید، “تمام لباس های خود را در خیابان بیندازید و آنها را آتش بزنید”، اما اگر این اتفاق برای شما افتاد، نگران نباشید. ما شرمنده شما نخواهیم شد ما هم با شما معاشرت نخواهیم کرد، اما می دانید که چطور است…

طبق معمول یک بار دیگر سعی می کنیم در مورد #آواز تابستان صحبت کنیم. با این حال، ما کم کم داریم عصبانی می شویم. به نظر می رسد که ما هنوز آهنگ تابستانی نداریم (رقبای ما را در اینجا بررسی کنید)! ما یک ضرب الاجل آخر هفته را قبل از چهارم ژوئیه تعیین می کنیم، و اگر چیز جدیدی منتشر نشود، خودمان… تاج یک را انتخاب می کنیم! من برای “New Light” ریشه می زنم اما مگان فکر نمی کند که اینطور باشد. راستش را بخواهید، تا زمانی که اینطور نباشدعزیزم” خوب میشم.

ایده های هدیه روز پدر

از آنجا به یک موضوع جالب توجه می کنیم… یکی که، رک و پوست کنده، تقصیر شماست! ها، شوخی کردم! اما نه واقعا. مگان یک خبرنامه برای همه شما دوستان فوق‌العاده فرستاد، با موضوع «هی دوست پسر». ناز و بی خطر، درست است؟ (او به هر حال دوست دختر سبک است.) خوب، شاید نه! او تقریباً لفاظی پرسید که آیا برایتان مهم نیست که او شما را چنین خطاب کند، و چه می‌دانید، اقلیت آوازی از شما واقعاً به این موضوع توجه ندارند.

ظاهراً برخی از شما نگران این هستید که طرف مقابلتان ممکن است این موضوع را ببیند و تصور کنید که با زنی رابطه نامشروع دارید که در خط موضوع ایمیل شما را “دوست پسر” خطاب می کند. من فکر می کنم این دیوانه کننده است. مگان فکر می کند این دیوانه است. ما بحث میکنیم.

و در نهایت … داغ می گیرد!

این هفته تصمیم گرفتم در مورد هیچ چیزی نظری نداشته باشم، بلکه یک داستان خنده دار در مورد اینکه اخیراً من به طور انحصاری با افرادی که در نیویورک زندگی نمی کنند قرار ملاقات گذاشته ام – اما تا حدودی این کار را به طور پربار انجام داده ام. . این باعث شد که من یک نوع احساس کنم و داستان کوتاه است، شب قبل از ضبط با یک چهره مشهور در خیابان روبرو شدم که کاملاً کل ماجرا را کامل کرد. تمام چیزهای عجیب و غریب

ما کار را با نگاه داغ مگان به پایان می رسانیم، که، صادقانه بگویم، موضوعی غم انگیز اما ضروری برای پرداختن به این هفته است. با خودکشی کیت اسپید و آنتونی بوردین، ما در مورد سلامت روان و اینکه چگونه می توانیم بیشتر حامی و مراقب عزیزانمان باشیم، فکر کرده ایم.

مهم است که صادقانه و آشکار با دوستان و خانواده صحبت کنیم و به آنچه که آنها به ما می گویند گوش دهیم. اگر شما یا یکی از دوستانتان ممکن است به منابع یا راهی برای چک کردن با شخصی که نگران آن هستید نیاز داشته باشید، The Cut نقطه پرش بسیار خوبی در اینجا دارد.

به من بگو:

آیا ساس در خارج از نیویورک وجود دارد؟ (واقعاً، ما می خواهیم بدانیم!)