کانون توجه جامعه دوست دختر سبک: نیت از پیتسبورگ

زمان برای قسمت دیگری از مجموعه کانون توجه جامعه Style Girlfriend ما است!

شما بچه ها می دانید، این شما هستید – جامعه SG! – که شریان زندگی Style Girlfriend هستید. بدون اینکه همه شما هر روز در اینجا حضور داشته باشید تا چیزهای جدید را بررسی کنید، گزینه‌های ما را خریداری کنید و حتی برای به‌روزرسانی کمد لباس خود با ما همکاری کنید، همه ما در تیم SG فقط فریاد می‌زنیم “چگونه می‌خواهی چند chinos را امتحان کنیم؟” به یک خلاء خالی

در زیر، کانون توجه جامعه Style Girlfriend در Nate:

نام، سن، شغل و مکان

نیت توورنیک، 28 ساله، مدیر بازاریابی، پیتسبورگ، PA (احساس می کنم دارم بیوگرافی لیسانس خود را می نویسم)

اولین بار کی Style Girlfriend را کشف کردید؟

می دانم زمانی که من هنوز در کانکتیکات بودم بود، بنابراین می توانم بگویم حداقل 4 یا 5 سال پیش. من نمی دانم چگونه با سایت آشنا شدم، اما قطعا خوشحالم که این کار را انجام دادم.

آیا می توانید لحظه “آها” خود را در مورد اهمیت استایل شخصی توصیف کنید؟

تقریباً اواخر دبیرستان بود، ابتدای دانشگاه. در آن زمان من در Abercrombie و Fitch کار می کردم (برای تخفیف، قبل)، اما یک کپی از GQ و در نهایت به یک اشتراک تبدیل شد. این شروع به تأثیرگذاری روی سبک من از دانشگاه تا کنون کرد.

خوانندگان مورد علاقه، سبک پسر واقعی

(نیت، سمت چپ دی آنجلو ویلیامز)

خوب لباس پوشیدن برای شما چه معنایی دارد؟

مراقبت. آنچه می پوشید به اندازه اهمیت دادن به ظاهرتان مهم نیست. لباس‌های تمیز که به خوبی می‌آیند، چیزهای زیادی در مورد یک شخص می‌گویند. شما هر روز تأثیرات اولیه بسیاری را از خود می‌گذارید، از فردی که پشت سرتان در کافی‌شاپ قرار دارد، تا افرادی که در خیابان از آنها عبور می‌کنید، تا آن تاریخ بعد از امشب. همه آنها مهم هستند و نحوه معرفی خود مهم است.

اولین لحظه میلیون دلاری شما چه بود؟

این یکی سخت است! شاید اولین مورد من نباشد، اما زمان اخیری که به ذهنم می رسد درست بعد از اولین کوتاه کردن مو در یک آرایشگاه واقعی است. خروس در نورواک، سی تی. موهای شما و همه چیز را می شویند، با سشوار حالت می دهند (ممکن است به لطف پست هفته گذشته در مورد خرید یک سشوار زیباتر به آن فکر کنم!) و موهای صورت را کوتاه می کنند. من واقعاً عاشق هر چیزی بودم که قبلاً در آن روز داشتم، و با بهترین مدل موهایی که تا آن زمان داشتم جفت کردم، احساس فوق العاده ای داشتم.

اگرچه اولین لحظه میلیون دلاری واقعی من ممکن است زمانی باشد که 2 یا 3 ساله بودم…

خوانندگان مورد علاقه، سبک پسر واقعی

بازدید سریع

مارک پوشاک مورد علاقه “splurge”؟

J Crew Factory (زمانی که من یک تن کالا می خرم)

برو به “دزدیدن” مارک لباس؟

J Crew Factory (زمانی که من فقط یک چیز را در یکی از فروش های 70٪ تخفیف خریداری می کنم)

محصول آرایشی که نمی توانید بدون آن زندگی کنید؟

مرطوب کننده. صورت خشک بدترین صورت است.

[show_shopthepost_widget id=”2699507″]

قدیمی ترین لباسی که در کمد دارید؟

این مورد مورد علاقه است، و داستانی دارد، بنابراین «سریع» موفقیت چندانی ندارد… اما حدود شش یا هفت سال پیش، «ژاکت A-2 هوای سرد-قابل نفوذ» پدرم را از زمانی که در عرشه USS مستقر شد، پیدا کردم. نیوپورت نیوز این بسیار معمولی سبز رنگ و براق است، با اندود پشمی، استنسیل شده “USS NN CA-148” در پشت، چند دکمه از دست رفته، پاره شده و پاره شده است، اما به خوبی به من می آید، و بسیار گرم است. من معتقدم که او در حدود سال 1965 یا بیشتر برای یک سفر دریایی اعزام شد که حداقل 52 سال سن دارد.

شب داخل یا شب بیرون؟

من انجام کارها را دوست دارم، بنابراین: شب بیرون.

نوشیدنی امضا؟

خوب، همه چیز بستگی دارد! برای شراب، Cab Sauv. آبجو: عل ترش یا مزرعه. یک نوشیدنی مخلوط: تام کالینز. مشروب: بوربون

اولین عشق مشهور

کریستی کارلسون رومانو، با نام مستعار رن استیونز از حتی استیونز

کالای اصلی کمد لباس تابستانی

تنه شنای 5 اینچی (چیزی نزدیک زانو نیست!) یا شورت کتانی قرمز 6 اینچی من

الهام از سبک سلبریتی ها

Aziz/Dev، به دلیل استاد هیچ از آنجایی که من الان دارم آن را تماشا می کنم. بر اساس آنچه که من در حال تماشای آن به نظر می رسد، اغلب تغییر می کند.

***

PS آیا هنوز منتظر اپیفانی ارتقای سبک خود هستید؟ سپس به ما اجازه دهید تا با صدای بلند شاخ خرید را با تیم SG بزنیم! بوق بوق، این بهترین است!

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با ما همکاری کنید تا سبک شما را ارتقا دهیم، و ما قول می دهیم که در شغل خود ارتقاء پیدا کنید… نه فقط شوخی. واضح است که ما نمی توانیم این قول را بدهیم. اما ما می توان نوید توجه و مراقبت شخصی را بدهید که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! اگر برای یک لک برای تغییر زندگی خود، یا به سادگی به پایان فرآیند خرید بروید، ما را فریاد بزنید.

> می خواهید با تیم SG در تماس باشید؟ شما همیشه می توانید برای ما توییت کنید یا به دی‌ام‌های اینستاگرام ما سر بزنید!