پادکست: آهنگ تابستان 2018 چیست؟ وزن می کنیم

قرار است کی باشد؟ کاردی بی؟ دریک؟ مارن موریس؟ ما در نهایت (بالاخره!) در پادکست امروز تاج قهرمانی Song of Summer را بر سر می گذاریم. به‌علاوه، ما نکات خود را در مورد قرار ملاقات در دنیایی با اندازه متوسط ​​با یک مرد کوتاه‌قدتر از حد متوسط ​​به اشتراک می‌گذاریم، و البته… برداشت‌های داغ!

به پادکست گوش دهید، جایی که ما یک بار برای همیشه به این سوال پاسخ می دهیم،

“به هر حال آهنگ تابستان 2018 چیست؟”

همچنین می‌توانید Undressed را در iTunes، Pocket Casts، Overcast و Stitcher پیدا کنید!

حالا، روی غلاف!

آهنگ تابستان

آیا این دریک خواهد بود که از زنان می‌پرسد که برای چه چیزی باید «خوشحال باشند»؟ کاردی بی به ما می گوید «دوست دارم»؟ یا مارن موریس و زد (می دانم، چه کسی؟) با ما در «میانه» ملاقات می کنند؟

من و تیلور در نهایت به خوبی در مورد چیزی که برای همیشه به عنوان آهنگ تابستان 2018 شناخته می شود، فکر می کنیم. اسپویلر: اگر کمی ضد آب و هوا به نظر می رسد، ممکن است به این دلیل باشد که ما به معنای واقعی کلمه بوده ایم یک ماه در مورد این صحبت کردن اکنون. وقت آن بود که به زندگی خود ادامه دهیم.

نکات دوستیابی برای مردان کوتاه قدتر از متوسط

ما قبلاً نکات خود را برای لباس پوشیدن به اشتراک گذاشته‌ایم که پسری کوتاه‌قدتر از حد متوسط ​​هستید… بنابراین وقت آن بود که در مورد قرار ملاقات صحبت کنیم!

سوال شنونده این هفته از یک مرد 5’6 اینچی است که به دنبال یک دختر 5’7 اینچی است که نگران نظر دوستانش است. مقدار زیادی از چیزهایی که به اشتراک می گذاریم (اعتماد به نفس اعتماد به نفس اعتماد به نفس!) برای پسران با هر قد و وزنی صدق می کند، پس گوش کنید!

برداشت های داغ

کیت کت و شلوار صبحگاهی هرینگتون

و البته، داغ می گیرد! این هفته تیلور در مراسم عروسی آخر هفته پادشاه شمال (پادشاه در شمال؟ آه، می دانید که من تماشا نمی کنم بازی تاج و تختکیت هرینگتون. پادکست عروسی سلطنتی ما را برای تجزیه و تحلیل این سنت لباس رسمی بریتانیا بررسی کنید.

j.crew popover

در مورد من؟ من پایین آمدم… جایی در وسط روند پاپاور. از یک طرف، آنها ظاهر جالبی دارند و چیزی متفاوت برای پوشیدن در هوای گرم، به غیر از تی شرت. از طرف دیگر، آنها به طور خاص به من بد نگاه می کنند، بنابراین شاید من باید آنها را یک طرفه برای زن و مرد رد کنم؟

به من بگو:

آیا با ارزیابی آهنگ تابستانی ما موافق هستید؟

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

>> Style Girlfriend را در Pinterest دنبال کنید!