هدایای منحصر به فرد روز مادر: خلاصه خرید

آه، روز مادر. آن زمان از سال که در آن به مادران شگفت انگیز زندگی خود با قدردانی و تشکر فکر می کنیم «صبر کن، آیا این آخر هفته است؟، oآخر هفته آینده؟ یا در ژوئن است؟ یا روز پدر است؟» سطح اضطراب برنامه ریزی

اسپویلر: همین است یکشنبه 8 اردیبهشت. پس بیایید امسال جلوتر باشیم!

یک بار خواندم که یک قانون کلی خوب برای زندگی کردن: فروشگاهی که برای روز ولنتاین از آن خرید می کنید، فروشگاهی نیست که برای روز مادر از آن خرید می کنید.

این به این معنی است: بدون لباس زیر – این در هنگام خرید برای مادر، obvs، و همچنین همسر یا شریک زندگی شما صادق است. tbh. این تعطیلات مربوط به اوست، نه دکلره او.

فرقی نمی‌کند برای مادر فرزندتان، مادر، نامادری، خواهر، خواهر شوهر، یا مادر سگ مورد علاقه‌تان خرید کنید… ما اینجا در SG HQ می‌خواهیم کمک کنیم.

کلید یک هدیه عالی روز مادر؟ هدیه ای که متفکرانه انتخاب شده است، کمی لذت بخش و به طرز شگفت آوری سودمند است.

در زیر، هدایای منحصر به فرد روز مادر را برای مادران بدبخت زندگی خود خریداری کنید:

1. یک سشوار واقعا خوب

چرا این یک هدیه عالی است: مادرم، خدا رحمتش کند، از بهترین سشوار خشک کن استفاده می کند که تا به حال در عمرم دیده ام.

صادقانه. اگر از پدرم بخواهد روی چهارپایه بایستد و روی آن باد کند، موهایش زودتر خشک می شد.

واقعا (واقعا) سشوار عالی دقیقاً همان چیزی است که او هرگز برای خودش نمی‌خرد، و این دقیقاً چیزی است که آن را به یک هدیه عالی تبدیل می‌کند.

Dyson Airwrap در بالا ابزاری است که همه دختران Tiktok این روزها دوست دارند، و اگر امکانات لازم را داشته باشید، چند امتیاز بزرگ شوهر/پسر/مهربانانه غریبه کسب خواهید کرد.

به دنبال هزینه کمتر هستید؟ نسخه ارزان‌تر اما هنوز هم بسیار خوب Revlon را برای او تهیه کنید!

این در Target موجود است و قیمت آن کمی بیش از 50 دلار است که آن را به گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تبدیل می کند.

2. چیزی مونوگرام

کیف دستی بوم تک رنگ: چرم شناسی، 150 دلار

چرا این یک هدیه عالی است: نمی‌دانم چگونه مردانی که بچه‌دار هستند، بدون کوله‌پشتی از خانه بیرون می‌روند، اما همه مادرانی که من می‌شناسم عاشق یک کیف بزرگ هستند.

چیزی با فضای کافی برای کامپیوتر کار و تنقلات بچه ها. یک کیف پول که می تواند دستمال مرطوب را خیس کند.

اما یک کیف نباید فقط کاربردی باشد مامان سزاوار چیزی زیبا و محکم برای بوت کردن است. چیزی فقط برای او مانند این کیف برزنتی سیاه و سفید چشمگیر با جایی برای حروف اول او، که باعث می شود در حالی که دنیا را روی شانه هایش می زند، احساس زیبایی کند.

3. اشتراک شراب

چرا این یک هدیه عالی است: بله بله، تمسخر فرهنگ شراب مامان آسان است.

ولی.

اگر یک مادر محبوب در زندگی شما برای یک لیوان وینو در پایان یک روز طولانی زندگی می کند (اما می دانید که به روشی سالم و اعتدال کلیدی است)، یتی “فنجان سیپی مامان” را نادیده بگیرید و به او هدیه دهید. اشتراک جعبه شراب

Bright Cellars گیرنده هدیه را در یک مسابقه سرگرم‌کننده قرار می‌دهد که تحویلی را که او دوست دارد و به مرور زمان هوشمندتر می‌شود، تنظیم می‌کند.

4. یک عکس با قاب هنرمندانه

عکس فریم بریج در قاب
تصویر 8X10 در قاب 14X16: Framebridge، 95 دلار

چرا این یک هدیه عالی است: کدام مادری می تواند در برابر عکس قاب شده خود با فرزندان مورد علاقه اش مقاومت کند؟ می‌توانید یک عکس اینستاگرامی از شما دو نفری که قاب‌بندی شده‌اند به قیمت ارزان از Framebridge، با گزینه‌های زیادی برای مات کردن و قاب‌ها دریافت کنید. این شخصی و مدرن است و چیزی است که او قدردانی می کند.

به علاوه، مادران در اینستا بدنام وحشتناک هستند، بنابراین می دانید که او هرگز نمی تواند خودش این کار را انجام دهد.

5. تکه های پایه زیبا

چرا این یک هدیه عالی است: از زمانی که با اکراه اسکیمز را امتحان کردم، به‌خاطر رساندن این کلمه تبدیل به یک بشارتگر تک زن شدم. (کیم! به من زنگ بزن! من دوست دارم سخت کار کنم!).

مطالب مرتبط: بهترین لباس های سالن برای WFH

الان فهمیدمش.

دادن چیزی از کیم کارداشیان به همسر یا مادرتان می تواند بحث انگیز باشد، اما به من اعتماد کنید. این روپوش برای همه، از خواهرزاده دوستدار TikTok گرفته تا مادر بازنشسته شما، عالی است (بخوانید: مناسب!).

6. چیزی قدیمی

روسری هرمس روی واقعی

چرا این یک هدیه عالی است: من این ایده را از Caroline از Team SG گرفتم که عاشق TheRealReal برای یافته های قدیمی طراحان است. این سایت دارای بسیاری از اقلام عالی و تایید شده با تخفیف است.

اگر مادر زندگی شما عاشق سبک های پایدار و چیزهای فانتزی است، این هدیه برای اوست.

7. تجهیزات ورزشی شیک

چرا این یک هدیه عالی است: مادران عاشق یک ست همسان هستند. هر چیزی که لباس پوشیدن را در صبح راحت‌تر کند.

فرقی نمی‌کند ست Sweaty Betty در بالا استفاده کنید، یا چیزی از Alo Yoga یا Girlfriend Collective، تقریباً نمی‌توانید اشتباه کنید… تا زمانی که اندازه او را درست انتخاب کنید.

***

نوبت شماست! به اینستاگرام سر بزنید و به ما بگویید:

آیا هنوز خرید هدایای منحصر به فرد روز مادر را برای مادران زندگی خود آغاز کرده اید؟