نحوه پوشیدن کهربا: راهنمای مرد برای رنگ

بهار آمد، گل ها شکوفا شدند و رنگ ها در حال جوشیدن هستند. کمد خود را برای رنگ بیشتر با این سری از راهنماها برای سایه های بهاری آماده کنید. SG HQ نحوه پوشیدن رنگ‌های کهربایی و روشن‌تر را با ترکیب رنگ‌های آسان و ایده‌های لباس توضیح می‌دهد.


نحوه پوشیدن آبی پرنده، اسطوخودوس، سبز ارتشی، ماهی قزل آلا، تخته سنگ، نارنجی خونی، پوست کوسه، طلایی، سبز آبی، خاکی، مرلو، قرمز، همیشه سبز، سفید، آبی کبالت، سبز نعنایی، سوربت نارنجی، زرد و سرمه ای را ببینید.


نحوه پوشیدن نارنجی کهربایی

به هر حال کهربا چه رنگی است؟

آیا آن قهوه‌ای مایل به قهوه‌ای طلایی را می‌شناسید که تمام نجات غریق در فیلم‌های نوجوان دهه ۸۰ به آن دست پیدا می‌کنند؟

یعنی کهربا نقطه میانی عالی بین طلایی و نارنجی، کهربایی یک رنگ فوق‌العاده زیبا است که به طرق مختلف در کمد لباس شما کار می‌کند. به خصوص که اکنون می دانیم که برنزه شدن برنزه واقعا چقدر خطرناک است…

این لحن که به خاطر رزین فسیل شده ای که اغلب حاوی حشرات ماقبل تاریخ است، نامگذاری شده است، این لحن را باید به عنوان گزینه ای برای لهجه های لباس در نظر گرفت.

فکر کنید: چاپ، آستر کت و شلوار، کراوات، مربع جیب، صورت ساعت… واقعاً کار می کند. ما همچنین آن را به عنوان یک لایه هوای سرد دوست داریم. هیچ چیز بهتر از یک ژاکت کهربایی زیر یک کت جین، یا یک هنلی به رنگ عسلی که از یک ژاکت کش باف پشمی با یقه یقه سرمه ای بیرون می آید، نیست.

اوه، فقط با فکر کردن به همه فرصت‌های پوشیدن کهربا، هیجان‌زده می‌شویم!

در زیر، نحوه پوشیدن کهربا را در لباس های بیشتر یاد بگیرید:

راهنمای پسرانه برای کهربا، نحوه پوشیدن کهربا، پرتقال کهربایی، سبز، زیتون، شرابی

چه رنگ هایی با کهربا می آید

با کهربا چه رنگی می آید؟ خوب، شما چند گزینه دارید، در واقع! کهربا با رنگ سبز، زیتونی و شرابی (از جمله دیگر) عالی می شود. این بدان معناست که شما می توانید کهربایی را به عنوان تنها رنگ روشن در لباسی بپوشید که در غیر این صورت با سبز خنثی تثبیت می شود. یا شما می توانید با ترکیب این رنگ طلایی با بورگوندی یا سبز آبی روشن همه چیز را بهتر کنید. اگر می‌خواهید همه چیز را تک رنگ‌تر نگه دارید، کهربایی با رنگ‌های قهوه‌ای نیز به خوبی هماهنگ می‌شود تا حالتی کلی خاکی داشته باشید.

در طول ماه‌های سردتر، با خیال راحت این رنگ کاراملی گرم را با ژاکت‌ها، شلوارها، دکمه‌های پارچه‌ای پنبه‌ای و فراتر از آن، به یکی از عناصر اصلی کمد لباس تبدیل کنید. هنگامی که دما شروع به بالا رفتن کرد، آن را با شلوارک و تی و همچنین اقلام برجسته مانند کت‌های سبک وزن، کمربند، کفش، و طرح‌های چاپی (آزتک، راه راه، چهارخانه … وحشیانه!).

نحوه پوشیدن کهربا

از پوشیدن کهربا چه در لوازم جانبی خود و چه به عنوان یکی از موارد برجسته در کمد لباس خود نترسید. لباس کهربایی عالی ممکن است یک شلوارک در سایه با یک تی شرت آبی باشد. یا یک سه راهی کهربایی زیر یک بمب افکن زیتونی و کفش تنیس برزنتی کم مشخصات. یا ست کراوات کهربایی با کت و شلوار سرمه ای نیمه شب. در واقع این فقط به آستانه رنگ شما بستگی دارد.

در دفتر کهربا بپوشید
نحوه پوشیدن لباس کهربایی

SG می گوید: اگر می خواهید کهربا را با خود به محل کار ببرید، یک کراوات کهربایی بافت دار را با یک پیراهن سفید و کت و شلوار سرمه ای ست کنید. کار را با کفش های مجلسی چرم قهوه ای تمام کنید.

امتیاز اضافی برای یک مربع جیبی که دارای چاپ کهربایی و بورگوندی است! آن سایه ها همیشه در کنار هم عالی به نظر می رسند.


> چگونه برای اولین کت و شلوار سفارشی خود خرید کنید


آخر هفته کهربا بپوشید
نحوه پوشیدن کهربا

SG می گوید: کهربای خود را زیر یک ژاکت بمب افکن سبز زیتونی بپوشانید. در ترکیب با شلوار جین تیره رنگ و یک چکمه پیاده روی شیک، برای هر چیزی که آخر هفته ممکن است به سر شما بیاورد، آماده خواهید بود. حتی اگر تنها جایی که به آن پیاده روی می کنید ناهار و سپس سفر به تارگت باشد.

***

آیا آماده اید که کمی کهربا به چرخش کمد لباس خود اضافه کنید؟

اگر ما شما را متقاعد کرده ایم که زمان آن رسیده است که بازی رنگی خود را ارتقا دهید، اما از فکر خرید لباس جدید می ترسید… چرا اجازه ندهید تیم SG برای شما خرید کند؟

آیکون های چت

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. با خدمات خرید شخصی آنلاین خود، می‌توانیم توجه ویژه‌ای را به شما بدهیم که باعث می‌شود احساس کنید بهترین و شیک‌ترین نسخه مرد فوق‌العاده‌ای هستید که در حال حاضر هستید!

ما همچنین به شما کمک می کنیم تا بفهمید که چگونه ژاکت های جدید خود را (و هر چیز دیگری که نیاز دارید) با چیزهایی که قبلاً دارید بپوشید. اگر برای یک برنامه خرید آماده هستید که در زمان، انرژی و سلامت شما صرفه جویی می کند، ما را فریاد بزنید.