نکته سفر: چرا باید در تعطیلات خرید کنید؟

دیشب بعد از طوفان چند هفته ای طاقت فرسا اما کاملاً سرگرم کننده به خانه در نیویورک رسیدم (خسته کننده؟) سفر می کند. جت لگ در واقع خیلی بد نیست، اگرچه احساس می‌کنم غافلانه پاسخ می‌دهم «گرازیا میل!» برای چند روز به باریستا در کافی شاپ محلی من. در حین باز کردن بسته بندی، مجبور شدم شهرهایی را که از طریق خرید در تعطیلات در آنجا انجام دادم، مانند این پیراهن کتانی از یک فروشگاه پوشاک مردانه در ایتالیا به نام Gutterridge، ببینم.

همه ما در تابستان به یک کت و شلوار کتانی علاقه داریم و یک پیراهن کتان اولین قدم عالی برای پارچه است. من مطمئناً متقاعد شده‌ام که در زندگی‌ام به آب و هوای گرم بیشتری نیاز دارم.

در مغازه ای که در فلورانس توقف کردم (رالف لورن، یکی از زنجیره‌ای است، اما ارزان‌تر است و به جای آماده‌سازی، صیقلی‌تر است)، این پیراهن کتانی در چندین طرح و سایه های ظریف وجود داشت، اما من باید روشن می شدم. رنگ زرد Hi-vis اخیراً توجه من را جلب کرده است – مطمئناً بیشتر در لباس دویدن من است، اما هنوز هم یک رنگ غیرمنتظره و سرگرم کننده است که در هر زمان به خوبی کار می کند.

من شخصاً عاشق خرید لباس برای خدمت به عنوان یادگاری از یک سفر هستم.

یک لیوان شات که از دست خواهید داد یا خواهید شکست. و همچنین، بیایید، ما اینجا پانزده سال نداریم. یک حلقه کلید یادگاری مجموعه یدکی کلیدهای خانه شما را ذخیره می کند. اما یک پیراهن لباس از خیابان High Street در لندن؟ یا یک ژاکت پشمی شتلند از دوبلین؟ دوبله راهبان از یک مغازه چرم فروشی کوچک در میلان؟

آنهایی که برای همیشه خواهید داشت

وقتی آن قطعه را روی آن بکشید، احساس گرمای مبهمی خواهید داشت و به یاد می آورید که هنگام خرید آن چه لذتی در سفر داشتید. ناگفته نماند، هر زمان که کسی از شما در مورد آن مورد خاص تعریف کند، یک داستان خوب در اختیار خواهید داشت (“اوه این چیز قدیمی؟ من آن را هنگام سافاری در کنیا برداشتم.”).

نکات خرید در تعطیلات:

چرا باید در تعطیلات خرید کنید

من سیستم Spacepak پرواز 001 را برای سازماندهی و تثبیت هنگام بسته بندی دوست دارم. سیستم شما هرچه که باشد، فقط مطمئن باشید که در ابتدای سفر چمدان خود را پر نمی کنید. زمانی که باید با زیپ خود دست و پنجه نرم کنید، آخرین روز تعطیلات است، نه شب قبل از شروع تعطیلات.

2. برای خرید وقت بگذارید!

اوه، درسته؟ اما آخرین کاری که می خواهید انجام دهید این است که یک کت و شلوار کاملاً جدید در شانگهای بخرید و سپس باید آن را برای ناهار و گشت و گذار بعد از ظهر حمل کنید.

زمانی را برای خرید وقت بگذارید که بتوانید بلافاصله بعد از آن به هتل یا airBnB خود بازگردید.

3. بودجه برای سوغاتی.

شاید زودتر بدانید که می خواهید با یک کیف چرمی نو یا اسپادری های گلدوزی شده به خانه برگردید. یا حتی یک کت و شلوار جدید MTM. هر چه که هست، در نظر بگیرید که چقدر می خواهید خرج کنید تا هنگام خرید یک عدد در ذهن داشته باشید.

این حداقل باید تسهیل شود مقداری احساس گناه به خاطر خرج کردن پول برای خود بیش از آنچه قبلاً برای سفر پرداخت کرده اید.

4. محلی بخرید.

این باید ناگفته نماند، اما چیزی را که می توانید در خانه تهیه کنید (یا به راحتی آنلاین سفارش دهید) نخرید. این بدان معنا نیست که باید فقط صنعتگران محلی پیدا کنید که از سال 1805 یا هر چیز دیگری کفش‌های دست‌ساز می‌سازند، اما حداقل به فروشگاه‌های خیابانی که فقط در کشوری که قصد دارید در دسترس هستند، بچسبید. قبل از سفر خود کمی تحقیق کنید تا برندهای جالبی مانند Whistles در انگلستان یا Gutterridge در ایتالیا را پیدا کنید.

5. مشاوره بخواهید.

من نمی گویم برای دریافت انعام به دربان مراجعه کنید، اما در نظر بگیرید که از یک پیشخدمت یا ساقی خوش لباس بپرسید که کلاه/کفش/دستبند را از کجا تهیه کرده اند. شما هرگز نمی دانید که آنها ممکن است شما را به چه چیزی تبدیل کنند.

***

برای ارتقای سبک در حال حرکت خود آماده اید؟

لباس هایی که به شما احساس یک میلیون دلار می دهد اعتماد به نفس شما را افزایش می دهد، اما ساختن آن کمد لباس می تواند دردسرساز باشد. اگر آماده سرمایه‌گذاری روی لباس‌های جدید هستید، اما از فکر خرید برای آن‌ها می‌ترسید… به خرید Team SG برای شما فکر کنید! ما می‌توانیم لیست خرید آنلاین را فقط برای شما تنظیم کنیم که متناسب با بودجه، تیپ بدنی و سبک زندگی شما باشد.

اجازه دهید شما را از خستگی خرید و بی تفاوتی هجوآمیز نجات دهیم. شما توجه و مراقبت شخصی را دریافت خواهید کرد که باعث می شود احساس کنید بهترین نسخه از مرد فوق العاده ای هستید که در حال حاضر هستید! آماده برای بهبود جدی کمد خود و اعتماد به نفس شما ما را فریاد بزن

اجازه دهید دوست دختر سبک برای شما خرید کند

***