گوش کنید: پادکست جدید درباره فرهنگ افراد مشهور، مد مردانه و #MeToo

آخرین قسمت را گوش کنید بدون لباس. این هفته، ما در مورد چیزهای زیادی احساس می کنیم!

برای فرهنگ سلبریتی‌ها، مد مردانه و نقدهای بی‌حرمتی #MeToo، به زیر گوش دهید:

یا، به (روشن؟):

>> پادکست های اپل (این دیگر آیتونز نیست!) ((من می گویم که بیشتر برای من است، نه برای شما… مطمئن هستم که شما به خوبی با این تغییر سازگار شده اید)

>> Spotify (درست است!)

>> یک کل دسته گزینه های پخش بیشتر که می توانید در اینجا پیدا کنید

آهنگ بیشتر ورودی های تابستانی؟!

پس از گذراندن وقت خارج از شهر – تیلور به کالیفرنیا، من به ویسکانسین – به کار مشغول می شویم. یعنی عنوان Song of Summer (که قبلاً در این قسمت تنظیم شده بود) است، نفس کشیدن، حل نشده شاید؟ Childish Gambino دو آهنگ WITH SUMMER IN THE TITLE منتشر کرد، بنابراین مانند، اوه اوه.

و آریانا گرانده آهنگ دیگری را از آلبوم آتی خود حذف کرد… آیا می تواند آن را قبلاً در اینستاگرام منتشر کند یا چیزی؟ ما آماده ایم!

ما هر دو موافقیم که دونالد گلاور می‌تواند و باید آزادانه بدون پیراهن، یا با پیراهنی بر تن اما دکمه‌هایش را تا آخر راه باز کند، پرسه بزند. حتی به اسکار.

این گفتگو (به نحوی) به این موضوع می پردازد که آیا ظهور روزنامه نگاری سلبریتی در ارتباط با کاهش آگاهی عمومی توسط جمعیت به طور کلی رخ داده است یا خیر. هر چند نگران نباشید. ما تصمیم گرفته ایم که می توانیم آن را تعمیر کنیم. #خبر سخت

مد مردانه و شهر

از آنجا، تا حدودی با گناه اعتراف می‌کنم که واقعاً وقتی خارج از شهر بودم، مراسم مردانه هفته مد نیویورک (یا NYFWM) را از دست ندادم و در مورد علاقه مخاطبان Style Girlfriend به رویداد صنعت مد شگفت‌زده شدم.

تنها چیز خوبی که از NYFWM امسال آمد؟ حضور جونا هیل (اوایل!) در دومین سالانه روز جونا هیل، رویدادی که برای بزرگداشت نماد سبک خیابانی ایجاد شده است. بله، عجیب است. آن نیویورک است.

برداشت های داغ

در این مرحله، ما به خوبی از ریل خارج شده‌ایم، بنابراین به سومین دور رسیدیم و درست زمانی که از مرز سی دقیقه عبور می‌کردیم، با عکس‌های داغ وارد خانه شدیم.

PS (اما واقعاً یک PS نیست زیرا من آن را اینجا قرار می‌دهم که باید حتماً متوجه آن شوید)، ما نهایت تلاش خود را می‌کنیم که این موارد را بعد از این واقعیت کاهش دهیم زیرا چت‌های زیادی وجود دارد که احتمالاً آفلاین رها می‌شوند. مطمئنم راهی برای بررسی این موضوع در تجزیه و تحلیل پلتفرم پادکست وجود دارد، اما کنجکاو هستم که شما بچه‌هایی که گوش می‌دهید انتظار دارید این چیزها چقدر باشد؟ برای من، 30 دقیقه مانند یک نقطه شیرین است.. موافقید؟ اگر طولانی‌تر باشد گوش می‌دهید یا بعد از 20 به آن گوش می‌دهید؟ به من در قسمت نظرها بگو!

این هفته توضیح دادم که چرا نظرات اخیر هنری کاویل در مورد قرار ملاقات در دنیای #MeToo مشکل ساز است. برای یک خلاصه سریع، بررسی کنید این موضوع در توییتر.

تیلور طرفدار خود را به اشتراک می گذاردقرار دادن دوستان در تاریخ موضع (و نه فقط فیلم نتفلیکس، اگرچه او نیز آن را تأیید می کند).

گوش بده! اشتراک در! اشتراک گذاری!

سپس، به من بگو:

در ردیف گوش دادن به پادکست هفتگی شما چیست؟

خدمات خرید مجازی

یک بار دیگر، برای صندلی های ارزان در عقب! در پادکست Style Girlfriend از اینجا مشترک شوید