مکالی کالکین در نقش کوین مک کالیستر در «تنها در خانه 2»

رسما هست “تمام فیلم های تعطیلات را در نتفلیکس تماشا کنید در حالی که از نظر اجتماعی قابل قبول است” فصل AKA، شگفت انگیزترین زمان سال! ما از همان اوایل شب شکرگزاری شروع کردیم، و می دانید چه چیزی را متوجه شدیم؟ برخی از این شخصیت‌های نمادین برای بوت کردن بسیار خوش لباس هستند.

در اینجا نحوه دستیابی به وضعیت نماد سبک کوین مک کالیستر در این فصل تعطیلات آمده است:

فیلم: تنها در خانه 2

نماد سبک: کوین مک کالیستر (با بازی مکالی کالکین)

البته اصلش تنها در خانه باورنکردنی است، اما ما تصمیم گرفتیم ظاهر او را از نو خلق کنیم تنها در خانه 2. چرا؟ زیرا زمانی که شما این استایل خاص کوین مک کالیستر را می پوشید، می توانید کاملا خودتان را در حال خوردن پیتزا در لیموزین تصور کنید، درست مثل این:

کوین-مک کالیستر-پیتزا-لیمو

باید خوب باشه کوین باید خوب باشد…

در واقع، کوین بهترین تعطیلات تعطیلات را می گیرد. بیایید به حقایق نگاه کنیم، درست است؟

او می‌تواند تمام روز را در پلازا بگذراند، با تیم کاری شوخی کند، یک لیموزین (با پیتزا) برای بازدید از فروشگاه‌های اسباب‌بازی آماده شود. همچنین؟ او می‌تواند با خنثی کردن جنایت، فروشگاه اسباب‌بازی را نجات دهد. این بچه دارد زندگی می کند!

علیرغم این واقعیت که این کودک کوچکی است که در تعطیلات آخر هفته در نیویورک به سر می برد، ما به این احترام می گذاریم که کوین همیشه در کنار هم به نظر می رسد و کاملاً آماده است تا با هر بزرگسال محترمی که ممکن است روبرو شود، برخورد کند.

و، آه، کوین بهتر از بسیاری از مردانی که در کافه های شهر در تعطیلات می بینیم لباس می پوشد.

آن پسرها را عموماً می‌توان در لباس‌هایی که از کمد اتاق خواب دوران کودکی‌شان بیرون آورده‌اند (یا، خدای عزیز، از زمان فارغ‌التحصیلی پوشیده‌اند) پیدا کرد. مثل اینکه، بله، تعطیلات است، اما این بدان معنا نیست که شما مجبور نیستید، حداقل کمی تلاش کنید.

چیزی که ما می‌گوییم این است که بچه‌ها، در تعطیلات امسال، مانند یک مرد بالغ لباس بپوشید.

یا، اگر نه یک مرد بالغ، یک بازیگر کودک از مجموعه محبوب فیلم های دهه 90.

آنچه ما دوست داریم:

  • شلوار کبود. قبلاً گفته بودیم؛ ما دوباره آن را می گوییم. بچه ها طناب ها را در آغوش بگیرید. این نگاه خوبی به شما دارد.
  • چهارخانه جشن. آن رنگی که از زیر یک پلیور درشت بیرون می آید. به علاوه، اگر جلوی شومینه بیش از حد گرم شود، می توانید ژاکت را بدون اینکه احساس کنید لباس شما به خطر افتاده است را گم کنید.
  • یک کت گرم فوق العاده همه کاره. به اندازه کافی برای پیاده روی های برفی سخت است، اما به اندازه کافی شیک برای پوشیدن به طور منظم.

سبک کوین مک کالیستر را بدزدید:

دوست دختر سبک، مگان کالینز، نگاه او را بدزدید، کوین مک کالیستر،

کت: Fjallraven | شلوار: J.Crew | کفش: کلارکز | پیراهن: نیروی دریایی قدیمی

کلاه: اکسپرس | ژاکت: تیرچه | جوراب: Woolrich | کوله پشتی: MAKR

خدمات خرید مجازی

برای چیدن کمد لباس زمستانی خود کمک می خواهید؟ SG می تواند کمک کند! درباره اینکه چگونه تیم ما می تواند یک طرح خرید سفارشی را فقط برای شما تنظیم کند، بیشتر بیاموزید.