معرفی 23 مدل بهترین کرم ضد چروک (باکیفیت عالی) ایرانی و خارجی

کرم دور چشم «سان سیف» (Sun Safe) سفت کننده بافت پوست دور چشم بوده و مانع از چروک و پف زیر چشم میشود. چروک های ناشی از افزایش سن که با از دست رفتن کلاژن و بافت کششی پوست ایجاد خواهند شد. چروک های ناشی از انقباض صورت مانند چروک های دور لب و پیشانی. جهت استفاده صبحها و شبها مقدار کافی از کرم دور چشم و دور لب، پرودرما را بر روی پوست کاملا تمیز و خشک ناحیه دور چشم و دور لب و با استفاده از نوک انگشتان و با حرکات ضربهای مالیده تا کاملا جذب شود. این کرم تأثیر بسزایی در رفع چینوچروک موجود بر روی پوست دارد و کاملاً بیضرر است.

برای اثربخشی و نتیجهگیری بیشتر بهتر است که از کرم در طول روز استفاده کنید تا شاهد تأثیر آن بر روی پوست باشید. کرم ضد چروک و لیفتینگ قوی برند «الارو» (Ellaro) مدل Liftante Anti Age موجب کاهش چین و چروکهای ایجاد شده بر روی پوست گردیده و مانع از پیری پوست میشود. دخانیات: سیگار کشیدن جریان خون به سطح پوست را کاهش می دهد لذا با محدود شدن جریان خون و مواد مغذی به پوست، چهره رنگ پریده، پیر وشکسته به نظر میرسد.

در میان برندهای خارجی و ایرانی سردرگم می شویم که کدام دور چشم بهتر است؟ برای خرید بهترین کرم ضد چروک باید آگاه باشید که پوست از سن 25 سالگی کم کم ساخت کلاژن خود را کند خواهد کرد و این به مرحله ایی خواهد رسید که در سن 30 سالگی بطورکلی ترشح کلاژن قطع خواهد شد و پوست شورع به افتادگی خواهد کرد، در این مرحله شما باید شروع به مصرف کرم های ضد چروک برای جلوگیری از افزایش چروک های پوست خود کنید.

همه ما می دانیم که با بالا رفتن سن به وجود آمدن چین و چروک امری طبیعی خواهد بود که تنها عوامل دیگری باعث افزایش آن خواهند شد و گاهی حتی زودتر از زمان موعود چین و چروک هایی در صورت تان پدید می آید که نتیجه مراقبت غیر اصولی از پوست تان است.

اگر شما این مقاله را تحسین می کنید، مایلید اطلاعات بیشتری در مورد کرم ضد چروک صورت تراست بدست آورید به سایت ما مراجعه کنید.