کرم ضد لک و روشن کننده قوی درماتیپیک 30 میل – داروخانه سرمه دان

لکههای پوستی حاصل از عوامل مختلف میتوانند بر روی پوست ظاهر شود عواملی مانند: عوامل ژنتیکی، تغذیه و رژیم غذایی غلط، قرار گرفتن در معرض اشعه آفتاب، بیماریهای کبد و کلیه، استفاده از بعضی از داروهای هورمونی و آفتاب سوختگی از دلایل مهم بروز لک بر روی پوست است. استفاده میشود. آلوئه ورا بعلت داشتن خواص ضد میکروبی و ضد التهابی در درمان بسیاری از زخم ها و جراحت ها و سوختگی ها، اگزما، تاول،گزیدگی زنبور و نیش حشرات، بریدگی، آفتاب سوختگی و آکنه موثر است.

امروزه دغدغه ی بسیاری از افراد با توجه به تبلیغات گسترده برای کرم ها و تنوع آن ها این است که از کرم های مناسب و موثر برای پوست استفاده کنند. سینره پس از آن با جذب نیروهای متخصص و مواد اولیه اروپایی درجه اول، تلاشهای مستمری داشت و هرگز شکست را نپذیرفت و به همین خاطر توانست جوایز بسیاری کسب کند و مصرف کنندگان را راضی نگه دارد. میتوانید 1 قاشق غذاخوری آب پیاز را با 2 قاشق غذاخوری عسل مخلوط کرده و روی لک های تیره بزنید و بعد از 20 کرم ضد لک b&v دقیقه بشویید.

1 قاشق غذاخوری پودر چوب صندل را با 1 قاشق چایخوری آبلیمو و گلاب و گلیسرین مخلوط نمایید و روی لک های تیره بمالید و بعد از این که ماسک خشک شد با آب ولرم بشویید. ماسک های ضد لک و روشن کننده صورت اغلب خاصیت لایه برداری دارند بنابراین سعی کنید با توجه به جنس پوستتان که خشک ، معمولی یا چرب است هفته ای 1 تا 3 بار از آن ها استفاده کنید و شب هنگام خواب از کرم های آبرسان قوی روی پوست استفاده نمایید. به خاطر داشته باشید برای پیشگیری از ایجاد لک های جدید روی صورت یا پررنگ تر شدن لک های فعلی حتما در طول روز در صورتی که در معرض آفتاب قرار میگیرید از کرم ضد افتاب قوی استفاده کنید و هر 2 ساعت یک بار ضد آفتاب را تجدید کنید.

در صورتی که احساس خشکی روی پوست داشتید می توانید در طول روز چندین مرتبه از کرم مرطوب کننده استفاده نمایید . قبل از استفاده از هر ماسک جدیدی باید از نظر حساسیت آن را تست کنید، ابتدا مقداری از آن را در قسمت داخلی پوست بازو تست کنید و در صورتی که بعد از 20 دقیقه پوستتان واکنشی به آن نشان نداد میتوانید روی صورت از آن استفاده کنید. این ماسک ضد لک خانگی شاید بوی خوبی نداشته باشد ولی ارزش امتحان کردن را دارد. اسیدهای چرب امگا ۳ و ۶ نیز از مواد ضروری هستند که حتماً باید در کرم ضد لک انتخابی شما وجود داشته باشند؛ چون این مواد در برابر آسیب رادیکالهای آزاد از پوست محافظت میکنند و پیرپوستی را به تعویق میاندازند.